Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

f01 - koupit benzín nebo naftu ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Vilda1A
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 09.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#1 Příspěvek od Vilda1A »

Ahoj,
plánuju koupit F01 a pořád váhám zda naftu nebo benzin s LPG.
Chci koupit auto tak se 70 tis. km.Zajímá mě hlavně otázka spotřeby,spolehlivosti a náročnosti na servis.Nikdy sem BMW ve smradu neměl a vždy sem byl proti,ale jak pročítám zdejší témata jak na tom je min. generace E 65 tak o plynu začínám uvažovat.
Díky za rady
Radek
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Snejk »

jelikoz f01 na plyn predelat nejde tak nemas moc na vyber :lol:
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#3 Příspěvek od siko34 »

bol som niekolko rocny zastanca benzinu,ale teraz mam E65 a motor 740D.Je to V8 motor diesel a ma 2xturbo.Ten krutiaci moment ktory z toho auta ide stale ma fascinuje :) Myslim ze ked na tej F01 zvolis 740D a este aj Xdrive,budes dlhe roky spokojny.
Vilda1A
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 09.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#4 Příspěvek od Vilda1A »

Díky za rady.Tak mám jasno koupím naftu.
Radek
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#5 Příspěvek od caknakis »

tak to bylo rychlé :-) Xdrive nebrat, to auto o dost více drncá
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#6 Příspěvek od Thang »

u F01 740d je radovy trilitr :O 225kW.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#7 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Thang : To je dobře, ne? Ta V8 v 740d nebyl zrovna moc povedenej motor
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#8 Příspěvek od jarda »

ale zas V8 je V8...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#9 Příspěvek od Srandik32 »

Nechápu proč řešíš spotřebu?Jestli to má být soukromé auto,je mi spotřeba u p..ele.Pokud mám pod kapotou 333koní tak je jasný že nebudu jezdit za 4,5l nafty. :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#10 Příspěvek od Filozof »

Pokud koupí zánovní auto třeba rok dva staré klidně muže vzít naftu. Auto bude v záruce ještě 2-3roky a bude jezdit kolem 7-9litru přeci.

Ale zase na druhou stranu nechápu lidi co mají mega na auto a pak řeší spotřebu. No tak benzín si veme v pruměru kolem 10-13litru ale zase to je jízda a V8 je nádhera.

Zrovna dneska jsem si projel A8 W12 6,0litr a prostě masakr. Furt v hlavě řeším ten úžasnej zátah a motor. neskutečné auto.

A pod 4litr u dalšího auta prostě nejdu. :wink:
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Wiki_88 »

nechci rejpat ale asi budeš brzo chodit pěšky :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#12 Příspěvek od Filozof »

Nepsal jsem že budu jezdit na benzín. Já mám rád LPG od té doby co jsou přímé vstřiky a LPG nesmrdí a jde z toho prakticky jen horkej vzduch takřka ideální spalování a luxusní svezení za pár Kč. :D
prozatím i R6 mi postačuje... ale jednou se svezeš v pořádném autě a chceš lepší.... to prostě musíš zažít 8)

Většinou ten kdo si kupuje auto za mega a více tak si ho bere na firmu a tu moc netíží spotřeba pokud to není zrovna 6litr W12 ... :D

Stejně se to vše dá do nákladu a auto taky ztratí na ceně během pár let třeba 700-800tis kč...pak dalších 150-200tis. v benzínu proježděné navíc už nikoho nezabije... a ten pocit s V8 je zase někde jinde ikdyž pravda 740d pojede taky moc pěkně záleží na osobních preferencích kupujícího ...

at si koupí co sám bude chtít, pokud si projede obě varianty rozhodne se sám...za mě doporučuji co nejvyšší výbavu ono se to pak bude jistě hodit :wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#13 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To určitě pojede. Ty budeš někoho vozit vzadu?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Wiki_88 »

myslel sem to tak že zachvilku bude motor 3litr a vejś vzácností..
Vilda1A
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 09.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#15 Příspěvek od Vilda1A »

Půjdu do nafty.To ze člověk ma na auto za mega nevylučuje ze nekouka na spotřebu .Mel sem 3 sedmicky v naftě a dvě v benzinu a ten rozdíl ve spotřebě je obrovskej.Jezdim často Plzeň Praha Plzeň a moje předposlední sedma E65 735 si vzala klidně za těch 200 kilaku 1600 Kč a poslední 730 D jela za polovic a když se f01 730 d chipne tak myslím ze pojede hodně slusne se slušnou spotřebou.
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Wiki_88 »

myslim si že u nepřimovstřikových motorů vyjde líp než nafta přestavba na lpg, u novych motoru vítězí asi nafta no..
Vilda1A
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 09.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#17 Příspěvek od Vilda1A »

No taky myslím.Ale než sem tady zjistil ze f01 nejde předělat na plyn tak sem o něm vázne uvažoval.
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Wiki_88 »

On teda existuje i system na predelani lpg pro přimovstřikové motory, ale na 4válec to stoji 60000,- a navic to ma v nadrzi čerpadlo tudíž mesi kapacita nádrže a navíc je to vstřikuje kapalnej plyn přimo do válcu s využitím benzinových svtřikovačů, a je to strašně nachylný na kvalitu lpg, tudíš pro ČR nepoužitelný
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

ale zrovna u F01 kde jsou jety motory nedostupny bych s LPG zatím moc neexperimentoval, ta doba teprve přijde. další pruser je že všechny motory v F01 sou turbomotory, takže i benzíny už nemaj tu spolehlivost co byla dřív. taky bych vzal naftu, nejlépe V8
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#20 Příspěvek od caknakis »

existuje F01 R6 bez turba, ale ta se u náš neprodává.stejný motor, jako se dávál do E65, tedy 190 Kw
Odpovědět