Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pár "problémů" s novou E65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Bembik »

Zdravím pánové,
tak jsem včera pořídil novou (starou) 745i E65 (2004) a setkal jsem se s pár problémy:
- Hydraulické otevírání kufru - občas jde velmi ztuha nahoru - pročítal jsem fórum a dočetl, že se musí dolít - vůbec nevím kde. Když oddělám levý kryt v kufru (kde jsou pojistky), tak tam motor nikde nevidím - dokážete poradit?
Další - ZÁSADNĚJŠÍ problém vidím v tom, že mi nejdou otevřít zadní dveře - za řidičem. Teda zevnitř šly, ale zvenčí ne. Proto jsem se domníval, že to může být tlačítkem u zámku - ... byla to dětská pojistka... Nyní mi dveře nejdou otevřít vůbec.
Jak by jste tento problém řešili? Případně našel by se někdo z OV a okolí, kdo by na to koukl?
MOCKRÁT DĚKUJI ZA NÁPADY :)
bmw_pepa
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: stř 18.01.2006 01:00

#2 Příspěvek od bmw_pepa »

Ahoj, tak co se týká motoru kufru, tak je pod tapecem na pravé straně, mušíš tapec vyndat aby jsi se na něj dostal potažmo ho viděl, co se týče kliky dveří tak je buď vypadlé lanko nebo utržený platstovej konec lanka, dostaneš tam jedině sundáním tapecu ze dveří, je to opruz ale jde to i u zavřených dveří už jsem to dělal
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#3 Příspěvek od Bembik »

Díky za rady. Jak tedy ideálně postupovat při demontáži tapecíru se zavřenými dveřmi? Na co si dát pozor a podobně?
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#5 Příspěvek od Srandik32 »

hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#6 Příspěvek od hurvajs77 »

Ta hydraulika i dost casto unika. Ja osobne ji mel v prdeli a musel ji menit. Ale jestli nemas v kufru citis olejovy smard, nejspise jen neni dost oleje. Udajne se stava, ze se olej "nekam" ztraci, ikdyz je hyrdaulika OK.

Jinak u Tebe je nejblize JaraX.

P.S.: gratuluji a uzivej si super auto :)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#7 Příspěvek od Bembik »

Díky za odpovědi a především rady.
Nyní mne však trápí další věc - už jsem si toho všiml dříve - když stojím na volnoběh a poté se rozjedu(nemusím moc), tak za mnou zůstane "bílý bubák" - smrdí po oleji. Proto jsem vyměnil membrány, ale dělá stále.
Dnes jsem dokonce jel a auto začalo z ničeho nic řadit až ve vyšších otáčkách (jel jsem pouze po rovince), poté se rozsvítilo selhání motoru a motor ztratil výkon. po chvíli (cca 500m) se vše spravilo a jelo se dále - rovnou do servisu.
Napíchli jej tedy na diagnostiku a ta povídá, že byl problém se zapalováním šestého válce + ... teď nevím jak to přesně bylo, ale že prý došlo k špatnému zapálení na všech, nebo tak nějak. (6tý válec nám na diagnostice svítil i před dvěma dny).
Máte s tímto problémem někdo zkušenosti?
Mockrát děkuji :cry:
P.S. Mechanik říkal, že "sedmička" znamená 7x častěji v servise :-(
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#8 Příspěvek od hurvajs77 »

Čím by to mohlo být netuším. Jinak mechanik mele nesmysle…
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Nowic »

cívka? svíčky?
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#10 Příspěvek od Bembik »

Svíčky jsou prý měněné. Zatím tedy vše co předchozí majitel říkal, že vyměnil, tak opravdu vyměnil, proto si myslím, že i svíčky jsou opravdu OK. Takže dneska koupím cívku a vyměním u toho šestého válce. Stále mi ale nejde do hlavy, proč to tak kouří při rozjezdu - stojím na světlech, rozjedu se a vyletí bubák. Potom už nic...nepoznávám, že by se olej nějak strácel...
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#11 Příspěvek od Bembik »

Tak pánové, cívku na 6. válci jsem vyměnil a vypadá to, že se motor zklidnil. Dokonce asi i přestal kouřit - nevšim jsem si, že by kouřil dále.
Nicméně dnes jsem to protáhl kousek po dálnici cca 220kmh a opět mi blikla kontrolka motoru, že mám nemám tak prudce zrychlovat, že může dojít k poškození katalyzátoru.
Netušíte důvod?
Díky moc
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Nowic »

Přesně ten samej problém jsme řešili (řeší) s uživatel Milan7777 zkus mu napsat jestli to dal už nějak dokupy.
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#13 Příspěvek od Bembik »

Díky za tip, ale nemohu jej najít v uživatelích. Nemáš třeba tel. kontakt?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#14 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
milan7777
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: stř 07.09.2011 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od milan7777 »

Ja stale taky nemam vyreseno vymenil jsem svicky a zkusim vsechny nove civky pak nevim
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#16 Příspěvek od Bembik »

Jeden poznatek. Na 6. válci jsem vyměnil svíčku, cívku včera. A když byl motor studenej, tak mi připadalo, že se nekouří...řekl jsem si super, je vyhráno. Nicméně jsem to byl projet, poté na půl minutky až minutku zastavil, prošlápl a opět bílý dým.
Koukal se na to i nějakej servisák, co dělá dlouhodobě BMW a říkal, že to je určitě v prdeli válec. Oprava prý minimálně kilo....takže na to, že mám auto 6 dní, tak jsem docela zděšen :-( :-( :-(
BTW Svíčka, kterou jsem měnil, byla úplně suchá - ani benzín, ani olej....
Na co ještě kouknout? Fakt už nevím - jestli auto vrátit, nebo bojovat dále... :-( :-( :-(
milan7777
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: stř 07.09.2011 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od milan7777 »

mne to teda nekouri vubec ale valec vypadava
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

nekoupil jsi náhodou cívku Bremi? kupuj cívku BOSCH!
jinak změř tlak na tom válci, otázka pár stovek a budeš vědět.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#19 Příspěvek od Bembik »

Civku jsem koupil bosch. Svicku taky bosch. Tlaky budu merit na vsech v nedeli. Existuje jeste neco, cim by to mohlo byt? Kam kouknout, ci kam sahnout? Jinak jsem jeste zkousel a na volnobeh mi jdou splodiny pouze z leve casti koncovky vyfuku. Je to normalni?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

prava se otvírá až při velké zátěži, to je ok. chce to projet profidiagnostikou, ale první změř ty tlaky, měla by mít kolem 17ti
Odpovědět