Chlapi, nevíte, kde najdu "nějakou" přídavnou vzduchovou pumpu či co? Je to nějaká pumpa na snížení emisí a prý by to kouření mohla způsobovat i ona.
Díky za tipy, případně obrázky
Moc po oleji ne, ale je to takový bílo-modrý dým... bílou si vysvětluji tím, že v katu zkondenzuje pára a pak se vypálí a modrá...to bude příběr oleje.
Najeto má 207tis (ověřeno v BMW, i podle servisky vše sedělo).
Nejprve budu reagovat na ten dým. Podle mě je to olej přes ventilový gufera. Pokud stojíš tak se v potrubí udělá podtlak a trochu to saje olej guferama. Je to poznat i když jedeš třeba kilometr z kopce bez plynu a pak lehce přidáš a vyletí obláček kouře.
Je to měsíc co mám v neBMW autě LPG už jsem s tím byl tak desetkrát v opravě a stále to nejede, úplně to znechutí pocit z nového auta a navodí to ochotu zbavit se ho za jakoukoliv cenu. Podle pana plynaře jsem natankoval špatný plyn, když to rozebral tak byly mokrý ty elektroventily a těsnění KO tak to všechno vyměnil a zlepšilo se to a auto škube furt. Mimochodem ty ventilky KO se projeví i zvýšeným cvakáním jak jsou uvnitř rozmlácený. Škoda jen že neexistuje nějaký Snejk nebo Jarax na Mitsubishi dal bych cokoliv aby to auto jelo.
ono to není tak jednoduchý, plyn má jiné nároky a to že to jede na benzín není úplně jistota. Po výplatě zkusím diagnostiku Mitsubishi a pak zkusím toho jiného plynaře. A to je právě ten problém. Koho?
Tak pánové, dnes jsem chtěl dolít olej (najeto opět okolo 1000 km) a teda nevím čím to je, ale ryska je stále pod maximem, teda tam, kde byla při posledním doletí. Vypadá to, že se olej přestal ztrácet - mátě někdo nějaké vysvětlení?
Tak pánové, dnes jsem se rozhodl, že vše ještě jednou zkontroluji a zjistil jsem, že plastová hadice, která vede od membrány je omotaná izolačkou. Izolačku jsem tedy odmotal a zjistil jsem, že hadice je na dvě části. Proto jsem provedl prozatimní opravu smršťovačkou, abych mohl jezdit.
Myslíte, že toto mohlo mít vliv na samotné kouření?
Díky moc za tipy...zítra to projedu..
Sundáš lišty s PDC, kryt SPZ, mlhovky, odšroubuješ pod těmito lištami a mlhovkami pár šroubků, vysuneš nárazník a sundáš světla - bez sundání nárazníku to nejde... Ale nárazník je sundán za pár minut..
Ahoj, prosím Vás, z ničeho nic mi přestalo auto při zamknutí a odemknutí blikat směrovkama. Předtím při odemčení bliklo 2x a při zamčení 1x, ale ted už vůbec.
Taky jsem si všiml, že když je auto zamknuté, tak nebliká pod zrcátkem to červené světýlko (alarm)?
Klíček jiný nemám. Na dia jsem ještě nebyl. Dneska jsem přišel na to, že ikdyž auto neblikne, tak se tváří jako že je zamčené, ale jak vezmu za dveře řidiče, tak se dveře odemknou a otevřou.
Sice mám komfortní přístup, ale ikdyž jsem nechal klíček cca 50m od auta a vzal za kliku kamarád, tak se dveře odemkly také.
Neřešil tu někdy někdo problém se sklápěním zrcátek? Občas se mi stává, že zrcátko u spolujezdce nechce sjet dolů a musím ho sklopit ručně... nějaký fígl?