Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 - chyba prevodovky

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od pity84 »

Dneska se mi objevila asi chyba prevodovky a obcas se nemuzu ani rozjet mam doma diagnostiku inpa ale nevim kde je obd2 konektor a jestli vubec funguje na e65 r.v. 05 4.5d tady je screen chyby nevite nekdo co to muze byt po vikendu jedu asi na vymenu oleje a pak uvidim.

Obrázek
host images
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od pity84 »

tak konektor jsem uz nasel vymazal vsechny chyby ale mam vybitou baterku chci se jeste zeptat jestli ji muzu normalne vyndat a doma nabit abych se pak dostal do auta
ST3Pi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 05.05.2011 00:00

#3 Příspěvek od ST3Pi »

muzes, ale hlavne nezavri kufr :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#4 Příspěvek od Filozof »

pity84 píše:tak konektor jsem uz nasel vymazal vsechny chyby ale mam vybitou baterku chci se jeste zeptat jestli ji muzu normalne vyndat a doma nabit abych se pak dostal do auta


tak vyřešíš chybu a neřekneš kterej přesně konektor to byl.

Máme problém ale i řešení a je fajn to sem napsat.
A pak už jen do FAQ BMW 7 při řešení problémů

To samé aplikujeme v práci a občas se hodí při řešení problému podívat zda to již někdo neřešil v minulosti.
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od pity84 »

Ten konektor obd2 je nad pakou co se otevira kapota ,poruch po nacteni inpy bylo vice vsechny jsem smazal a po delsi ceste to nactu znova a uvidim co vypise za chyby kazdpopadne me zajima co je to za chybu na ty fotce protoze prevodovka neni nejlevnejsi
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

#6 Příspěvek od xaler »

No pokud tě zajímá jen to co je na tý fotce tak to ti řeknu i já. Převodovka je v nouzovém režimu, pojede dopředu na trojku a pětku. Zařadit rychlost můžeš i bez brzdy a v nejbližší době navštiv servis BMW.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#7 Příspěvek od vlastnemec »

Ahoj, a než jsi ty chyby smázl, tak jsi je doufám vytiskl, nebo aspoň opsal, jelikož ty ti řeknou nebo navedou co ten nouzovej režim spustilo. To sem hoď, třeba někdo bude vědět a můžeš porovnat co Ti to vyhodí teď po smazání.

U každé chyby je co je to zač, kolikrát se obkevila kdy poprvé a kdy naposled + data z auta.
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od pity84 »

tak se mi objevila chyba znova tak posílám z inpy vypis jestli nekdo nebude vedet je tp jedna chyba rozdelena

Obrázek

Obrázek
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od pity84 »

a jeste kdyz dam kompletni test tak mam vzdycky jeste chybu u cisla 13, ale nevim k cemu to patri abych se podival primo co to je za chybu.



13 DME/DDE OKAY 1 Error stored

4152 44
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

tak to jsi vyhral vymenu mechatronicu... muzu ti nabidnout jeho vymenu... tohle je velmi casta chyba prevodovky a olej to nevyresi, proste mechatronic uz ztraci "kontrolu a silu" nad prvni spojkou a zacne to vypadavat... resil jsem presne to same pomerne nedavno..
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od king »

Mel jsem tenhle problem u faceliftu e65, kazdy kdo dela automaty hned strasil bud repasi cele skrine nebo novym mechatronikem. Kdyz jsem kolem toho vice zjistoval, vyslo najevo, ze problem je vetsinou ve dvou tesnenich na mechatroniku , cislo jedna a dva ( viz foto ).
Takze jsem je koupil ( par set korun ), rovnou jsem vzal i vanu s filtrem a origo olej, vypustil olej, vana dolu, mechatronik dolu, tesneni byly zpruchrely a rozpraskany, takze novy, nova vana s filtrem, nova napln, a bylo po problemu ! Vyslo to na cca 10tis kc, ale to pouze proto, ze jsem udelal rovnou napln s filtrem.
Nerikam, ze je tohle na 100 % tvuj pripad ale kazdopadne za zkousku se nic neda, nez jit rovnou k expertum, kteri cloveka pripravuji na to, ze mas nachystat na repas 50tis kc atd.
Přílohy
1.png
1.png (61.41 KiB) Zobrazeno 640 x
pity84
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od pity84 »

A kolik stojí výměna toho mechatronicu ale prvně zkusím asi to těsnení + olej
lubomt1
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 03.02.2013 01:00

#13 Příspěvek od lubomt1 »

tesnenie c.1 je len tesnenie konektora, to nema s tym nic spolocne. Byva len niekedy poskodeny a slinta tadial olej
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

vždycky to je nějakou kravinou, otázka je jak hluboko je schovana a jestli jde vyměnit samotna.
zaklad je kuchat kuchat kuchat
Pechy
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Praha / Benešov

#15 Příspěvek od Pechy »

Můj dotaz s tímto tématem přímo nesouvisí, ale nechtěl jsem zbytečně zakládat další téma, tak se zeptám zde.

Je v automatické nějaké čidlo, které hlídá únik oleje nebo hladinu?
Jde mi to, zda v případě úniku oleje z vany převodovky vyskočí nějaká hláška nebo to poznám až v momentě kdy to přestane řadit a pod autem bude olej?

Díky za radu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

není
Odpovědět