jedna A8 4litr TDI a druhá W12 6,2litru funglovky parkují pod okny a každé ráno slyším ten rozdíl.... kadla kadla kadla ...nebo ticho sametové W12 ...
kolega se mě ptal co to jede za traktor ....a já ehmm no ... šéf s A8 tdi.
jedině V8 do 7er ....neblbněte s ropou ...sakr lotr ...
taková 750i je dobrá volba ... jede krásně .... jako svěží vítr a dá se i na LPG....
bez V8 není život krásný..neměl jsem sedat za volant V8 ...ani V12 ....to prostě mám za trest ...moc jsem to chtěl a ted bez toho nejde žít...
a huž je to tu zas... Jasně, v klidu. Ono stejně F01 nejdou zplynovat jsou to přímé vstřiky, resp. asi jdou, ale za dva rance peněz. Jinak koupě jiného auta je u mně ještě daleko. Benzínu se nebráním a z 90% bude.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
F01 bych chtěl v benzínu protože nejde do LPG, bohužel nejde a na benzín nebudu mít prachy, tak si koupím naftu, ale ještě pěknych par let pojezdím v E65.
ono to hlavně chce naftu s dvouma turbama kde není prodleva, s těma 160-170kW v E65 se nedá jezdit, nejdřív to nechce jet a pak to člověka narve do sedačky. zlatá 745i která jede stejně jak člověk stojí na plynu.
jinak u E65 dáváme vždy tankování u nádrže bez redukce, 103 litrů nádrž,
dojezd u 745i je cca 600-1000km dle stylu jízdy.
Tuším, že tu JaraX dříve psal, že to je toroid a je místo rezervy
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tak a teď jsem zvědav, co na to experti přes plyn...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Moribundus píše:Já mám LPG v sedmě asi čtyři měsíce, a moc spokojenej nejsem. Už bych to tam asi nedal...
Proc co je spatne ? Predpokladam ze tedy i plyn je stary 4 mes tak jestli nejsi spokojenej tak je mi asi jasny hned proc, urcite ti to delal nejakej expert a ne a ne to vyladit nebo ???
Vždyt jsem to psal, že toroid a místo rezervy - alespoň co si pamatuji, jak JaraX psal v jiném threadu
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
hurvajs77 píše:Tak a teď jsem zvědav, co na to experti přes plyn...
nic dělal to nějakej kokot,
jezdí mi sem plno lidi co ma s LPG problemy, většinou se spíš divim že ty bastle vubec fungujou, pak se nemužu divit že lidi nechcou LPG,
ale když někdo da do E65 nadrž 70litru, tankovani s redukci nebo nedej bože do narazniku a u motoru jde vše vidět, tak bych jim sekal ruce.
luke7 píše:A těch 103 l je místo rezervy? To by totiž bylo bomba...
doprdele ja si to dam snad do podpisu, už jsem to psal minimalně 100X, ano do E65 se vleze bez jakychkoliv uprav 103 litru toroidní nádrž misto rezervy!!!!!!!!
Me by furt zajimalo co mu na tom plynu nefacha!??Ze pise ze mu to nejde. Ptz po 4 mesicich to musel vazne delat nejakej soumen s velkym Š Ani bych se nedivil kdyby to mel v narazniku
Ja mam v E39 sedan 72l toroid ale je malinko vyssi tudiz ten "koberec" je v miste rezervy malinko vyvysen ale jen mirne. jinak u V6 s touto nadrzi mam dojezd cca 500-550km. nicmene na dojezdu se projevuje tolik veci ze to nejde moc brat vseobecne - kvalita plynu, stav motoru, styl jizdy atd.
Nevim jak to vypadá ale nešlo by vyříznout velké kolo a dát tam toroid taky 105litru jako v 7er ?
Nebo prostě teplem vytvarovat tu podlahu aby bylo více místa pro aspon 105litrovej toroid ...štve mě když musím co 500km tankovat ...ona V8 bere více počítám 12-13L/100 pruměr oproti R6 co mám teď ...
Nebo místo nádrže vyhodit a dát pod auto plyn ? je tam hodně místa na pořádnej toroid ?
Prostě nějakou velkou upravou docilit velkou nádrž i v 5er na LPG.