Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e66 760li - konec tahání trik

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
slow
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 10.09.2013 00:00

#1 Příspěvek od slow »

Dobrý den,

s velkou vášní pročítám všechny ty haldy založených topiců na téma e65/66 760i/li a někdy mám pocit že spousta otázek se opakuje, stejně tak jako spousta otázek a celých topiců je spíše z nudy a píší je zejména lidé, kteří si jí nakonec nekoupí, snad si i chtějí nechat poradit aby jí nekupovali.

Abych vás nenudil, tak napíšu svojí představu velice přesně, nebudu ven ani dovnitř kuchat žádná rádia... řeknu pouze rozpočet jaký mám na nákup. Rozpočet jaký mám na servis a pohonné hmoty a na tohle když si člověk znalý a odpovědný najde čas, odpoví mi, tak bude můj hrdina.

Požádám i druhou stranu, která má pouze dojmy, ale žádné zkušenosti, ať se mnou neztrácejí čas.

Podstatou mé otázky je zhodnocení přijatelnosti vozu k mým možnostem, které rozepíšu níže. A v neposlední řadě také názor někoho kdo to po lidech jako já musí potom opravovat, zejména však jeho názor na auto jako strojní celek. Dobré/špatné - silné až moc/sílu dokáže podvoze ukočírovat - motor samotný, ok, zabít se můžu rychle i v oktávce, a nepočítám že sním najedu milion km, ale nechci si připravit malou lopatku, která se mi vejde do peněženky, abych mohli bankovky házet po dvaceti kusech.

Chci dobré auto, chci motor u kterýho nebudu přemýšlet kam dál. Budu se muset smířit stím že víc válců chce víc zapalovacích svíček a nebo stím, že bůh ví proč to chce taky půl milionu ročně na servis ?

Do nákupu BMW e65/66 760i bych rád investoval maximálně 800.000 Kč - pochopím když to nebude třeba, auto nebývá nadhodnoceno, díky velmi specifické skupině potencionálních zákazníků, kterých není mnoho.

Otázky spotřeby: Ročně najedu jenom tolik km, kolik chci. A většinou moc nechci. Max 20.000 km/ ročně.... srdce mi tedy spotřebou příliš nekrvácí, ač je pravda, že moje představa reálné spotřeby nepřesahuje 20l/100 km a to ani za předpokladu že moje trasy město/okreska/dálnice jsou v poměru 33/33/33 procent. Styl jízdy ? Chtěl jsem lítat taky s větrem o závod, ale kuličky jsem na to nikdy vlastně neměl. Klidná jízda.

Roční servis: Jsem ochotný udržovat auto v dobré kondici maximálně 300.000 kč/ ročně. Jestli si teď nějaký mechanik mne ruce, že bude debílka škubat, když tak velkoryse rozhazuje rukama, díky, třeba se najde nějaký solidní, klidně i mechanik operující zde na foru, který nemá rád když s nim někdo handluje o ceně a přitom dokáže svou práci dělat dobře a spravedlivě jak k sobě, tak ke mně.

Nedalo se nevšimnout spousty pověstí o "nějakém" Snejkovi.

Z výbavy chci všechno (snad možná masážní sedadla bych oželel, protože ty nepoužívám ani teď, když (a tak to asi bývá), když se nechávám občas vozit s e65 750i. (pokud máte někdo postřeh co dalšího je z výbavy zbytečnost a co naopak nutnost, klidně piště. dynamic drive beru jako nutnost )

Závěrem: Třeba si tu uděláme jasno v tom, zdali tohle auto je rozumná volba s kvalitním motorem, který se povedl a daň v podobě spotřeby, je vlastně čest. Pak bych si dovolil tu oslovit někoho, kdo by měl zájem, zdali by mi věnoval kus svého času, pobavíme se o barvách inter/exter které preferuji a pochopitelně s provizí za jeho čas ho nechám ať mi auto najde a vysvětlí v čem ho auto ujistilo o svém dobrém stavu. (asi nemá cenu, když si okurky hrají na to že si podle fotky umí dobře vybrat auto )

Pokud jste to dočetli až sem, děkuji za Vaši trpělivost a znovu požádám: Vy co zatím nemáte zkušenosti se 760, nepište prosím.

Děkuji
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

#2 Příspěvek od klimsonn »

Uplně nejjednodušší bude kdy kontaktuješ buď to snejka a nebo JaraXe.
Oba jsou jedni z nejlepších mechaniků tady na foru. Plus oba těm autom rozumí maximálně. Já mám osobní zkušenost s obouma. Oba jsou schopni s tebou probrat to po čem ty toužíš.
Snejk je z Prahy.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=snejk

JaraX kousek od Olomouce.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=jarax

Jen se připrav že jsou hodně vytíženi. Buď psát sms a nebo furt zkoušet volat. Denně jim zvoní telefon tak 100x takže občas se stane že neví kdo zrovna volal( prostě furt zkoušet)

Když už tu budou padat názory tak většinou jsou to myšlenky buď snejka a nebo JaraXe. Takže doporučuji kontaktovat je, záleží odkud jsi. Morava a nebo čechy.
Hodně zdaru a přeji dobrou koupi :wink:
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#3 Příspěvek od 100RM »

Doporucil by som upravit nazov temy. Ja som klikol sem omylom o temu vedle. Ten nazov je taky nijaky ...
7er. True definition of luxury. Yours.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od HuNTeR »

klimsonn píše:Když už tu budou padat názory tak většinou jsou to myšlenky buď snejka a nebo JaraXe. Takže doporučuji kontaktovat je, záleží odkud jsi. Morava a nebo čechy.
Hodně zdaru a přeji dobrou koupi :wink:

Přesně tak.A pokud budeš chtít (jako že budeš) kupovat z druhý ruky.Obrať se na člena M3Maniac
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=42939
Ten se v tomhle pohybuje.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Ja do teho sice nemam co kecat, sedmu nemam, nemel jsem a mit nebudu, ale myslim si jedno. 300k za rocni servis je utopie a velmi velmi nadhodnocena castka, myslim si ze vetsina lidi co tady ty auta ma do nich neda ani 100k. Mozna to kilo jednorazove pokud koupi mrchu kde se neco neprijemne podela, nektere veci byvaji drahe, ale nemeni se co 10k, ale co 300k km.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Tan nevím jestli je problém narvat do sedmy 300 , sice to bude spíš smolík , ale jde to :wink: já jsem za dva roky narval do mé stařičké sedmy cca 200 :wink: a to sháním vše se slevou nebo starší :wink: ale podle mě se blížím pomalinku do finále :D sorryza OT.

P.S. S takovým rozpočtem si můžeš vybírat a koupit pěknou vůni :wink:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matiz »

Ale jasne ze zahucet muzes, ale kua ne kazdym rokem... Pochopim to kdyz jednou aby to byla krasavice nesmirna, ale urcite neeee kazdym rokem. To bych takove auto mohl tak akorat ..... vsak vy vite -))))))
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

S tímhle rozpočtem bych se bál nejvíc o úlet při prodeji potom. Jasně, jsou lidi, kterým to třeba nevadí, ale ti si pak spíš koupí nové.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od HuNTeR »

Hlavně za 800k už koupíš F01/02 a 300t ročně ti stačí i na výměnu motoru.
pankac
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 19.04.2012 00:00
Bydliště: Landshut

#10 Příspěvek od pankac »

tak tak, za ty špony koupis F01. a se servisem rocne 300k, si radej kup u dealera v nemecku i se zarukou.. akorat te bude stat 1.2 a servis par let jen spotrebni material. ale pokud jsi maser ber rovnou Alpinu

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa%7Csr

tech 300k na rocni provoz ti bude stacit a 760 utahnes na varene nudli :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#11 Příspěvek od Filozof »

Pokud máš tolik peněz 800k ber to nej a to je ALPINA. :twisted:
nebo klidně f01 za to koupíš.

300k na servis ročně je blbost to snad nechce ani bentley nebo rols. 8O
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od jaroslav »

Alpinu B7 by som osobne nekupoval, zda sa mi az prilis tazka. To radsej nieco lahsie ako M5 E60 (i ked to je stale moc tazke).

Pozri sa na http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-760li-voll-freilassing/155957805.html, zhanaj nieco podobne, hlavne lacnejsie a existuju i krajsie. Ked chces 760Li, tak jedine individual s max vybavou co ide zohnat.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#13 Příspěvek od hurvajs77 »

Sice nemám 760, ale E65 mám. 300k do servisu ročně je strašně moc. Podle mne za 800k můžeš mít už F01. Osobně bych šel raději do F01. Technologický pokrok v tom autě je obrovský.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#14 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

to je začarovanej kruh....ano za 800 může mít F01 možná i docela pěkně naloženou 750Li...ale tam odcházej turba a vstřiky...takže dá rovnou 150 za opravu a muze si byt jist, ze to prijde znova...

dobrá volba by byla 740d nebo xd....ale za 800 to bude v sociálu div ne v hadru...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#15 Příspěvek od hurvajs77 »

:-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od HuNTeR »

A nebo může zvolit 740i.A za ty prachy F01 seženeš v dobrý výbavě.
BTW budu mít F01 750i skoro v plný najeto okolo 100.Za 680-700t. kdyby si měl zájem :)
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#17 Příspěvek od Don »

Koukam, ze od 760 jsme u M5 :? Snejk mel 760 docela dlouho a ted nedavno, kdyz ji prodal, rikal, ze novy majitel byl uplne nadseny, ze projel ceske a nektere nemecke 760 a ze to byly pasti. Jeho byla opravdu krasny kousek. Snejk ti sem stejne asi nenapise, JaraX asi jo. Nejlepsi je osobni navsteva a ver, ze bude dlouha.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#18 Příspěvek od hurvajs77 »

Tak ono hlavně Snejkova 760 byla neuvěřitelně kvalitně servisovaná. V tom byl rozdíl. Přiznejme si, že jen pár jedinců opravdu dá auto to co potřebuje. Dost často vidím, že se vymění sotva olej.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#19 Příspěvek od Filozof »

šel bych do 760i za 600-800tis koupíš krásné kousky e65 a jistě vybereš ten pravej pro sebe v nadupané výbavě a pěkném stavu.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#20 Příspěvek od Hansen »

Mám 760 Li Individual, ročně najedu cca 25.000 km, protože mám více aut. Jednou ročně měním olej v motoru a všechny filtry, jednou ročně kupuji zadní gumy, jednou ročně kupuji stírátka a jednou za dva roky měním kotouče a destičky a přední gumy. Občas se něco podělá, ale to jsou jenom prkotiny (bowden kapoty a podobně). Mám vlastní diagnostiku, protože se mně nechtělo jezdit s každou hláškou do autorizovaného servisu. Protože si všechno dělám sám, tak platím jen materiál. Vše mně vyjde ročně nejvýše na 40 tisíc. Průměrnou spotřebu mám 16,2 litru na 100 km (dálnice/okresky/město = 33/33/33). Stejný motor jako je v 760i se dává do Rolse, takže motor asi vydrží hodně. Mám najeto 100 tisíc km a s motorem jsem žádné potíže neměl. Může se asi časem vysypat převodovka, ale repasovaná stojí nějakých 50 tisíc. Neřekl bych, že dvanáctiválec musí nutně stát ročně statisíce. Na ebay se dnes sežene hafo dílů, takže není nutné kupovat předražené originální díly. Hodně těch originálních dílů stejně pochází z Asie.
Odpovědět