Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 760li - konec tahání trik
Dobrý den,
s velkou vášní pročítám všechny ty haldy založených topiců na téma e65/66 760i/li a někdy mám pocit že spousta otázek se opakuje, stejně tak jako spousta otázek a celých topiců je spíše z nudy a píší je zejména lidé, kteří si jí nakonec nekoupí, snad si i chtějí nechat poradit aby jí nekupovali.
Abych vás nenudil, tak napíšu svojí představu velice přesně, nebudu ven ani dovnitř kuchat žádná rádia... řeknu pouze rozpočet jaký mám na nákup. Rozpočet jaký mám na servis a pohonné hmoty a na tohle když si člověk znalý a odpovědný najde čas, odpoví mi, tak bude můj hrdina.
Požádám i druhou stranu, která má pouze dojmy, ale žádné zkušenosti, ať se mnou neztrácejí čas.
Podstatou mé otázky je zhodnocení přijatelnosti vozu k mým možnostem, které rozepíšu níže. A v neposlední řadě také názor někoho kdo to po lidech jako já musí potom opravovat, zejména však jeho názor na auto jako strojní celek. Dobré/špatné - silné až moc/sílu dokáže podvoze ukočírovat - motor samotný, ok, zabít se můžu rychle i v oktávce, a nepočítám že sním najedu milion km, ale nechci si připravit malou lopatku, která se mi vejde do peněženky, abych mohli bankovky házet po dvaceti kusech.
Chci dobré auto, chci motor u kterýho nebudu přemýšlet kam dál. Budu se muset smířit stím že víc válců chce víc zapalovacích svíček a nebo stím, že bůh ví proč to chce taky půl milionu ročně na servis ?
Do nákupu BMW e65/66 760i bych rád investoval maximálně 800.000 Kč - pochopím když to nebude třeba, auto nebývá nadhodnoceno, díky velmi specifické skupině potencionálních zákazníků, kterých není mnoho.
Otázky spotřeby: Ročně najedu jenom tolik km, kolik chci. A většinou moc nechci. Max 20.000 km/ ročně.... srdce mi tedy spotřebou příliš nekrvácí, ač je pravda, že moje představa reálné spotřeby nepřesahuje 20l/100 km a to ani za předpokladu že moje trasy město/okreska/dálnice jsou v poměru 33/33/33 procent. Styl jízdy ? Chtěl jsem lítat taky s větrem o závod, ale kuličky jsem na to nikdy vlastně neměl. Klidná jízda.
Roční servis: Jsem ochotný udržovat auto v dobré kondici maximálně 300.000 kč/ ročně. Jestli si teď nějaký mechanik mne ruce, že bude debílka škubat, když tak velkoryse rozhazuje rukama, díky, třeba se najde nějaký solidní, klidně i mechanik operující zde na foru, který nemá rád když s nim někdo handluje o ceně a přitom dokáže svou práci dělat dobře a spravedlivě jak k sobě, tak ke mně.
Nedalo se nevšimnout spousty pověstí o "nějakém" Snejkovi.
Z výbavy chci všechno (snad možná masážní sedadla bych oželel, protože ty nepoužívám ani teď, když (a tak to asi bývá), když se nechávám občas vozit s e65 750i. (pokud máte někdo postřeh co dalšího je z výbavy zbytečnost a co naopak nutnost, klidně piště. dynamic drive beru jako nutnost )
Závěrem: Třeba si tu uděláme jasno v tom, zdali tohle auto je rozumná volba s kvalitním motorem, který se povedl a daň v podobě spotřeby, je vlastně čest. Pak bych si dovolil tu oslovit někoho, kdo by měl zájem, zdali by mi věnoval kus svého času, pobavíme se o barvách inter/exter které preferuji a pochopitelně s provizí za jeho čas ho nechám ať mi auto najde a vysvětlí v čem ho auto ujistilo o svém dobrém stavu. (asi nemá cenu, když si okurky hrají na to že si podle fotky umí dobře vybrat auto )
Pokud jste to dočetli až sem, děkuji za Vaši trpělivost a znovu požádám: Vy co zatím nemáte zkušenosti se 760, nepište prosím.
Děkuji
s velkou vášní pročítám všechny ty haldy založených topiců na téma e65/66 760i/li a někdy mám pocit že spousta otázek se opakuje, stejně tak jako spousta otázek a celých topiců je spíše z nudy a píší je zejména lidé, kteří si jí nakonec nekoupí, snad si i chtějí nechat poradit aby jí nekupovali.
Abych vás nenudil, tak napíšu svojí představu velice přesně, nebudu ven ani dovnitř kuchat žádná rádia... řeknu pouze rozpočet jaký mám na nákup. Rozpočet jaký mám na servis a pohonné hmoty a na tohle když si člověk znalý a odpovědný najde čas, odpoví mi, tak bude můj hrdina.
Požádám i druhou stranu, která má pouze dojmy, ale žádné zkušenosti, ať se mnou neztrácejí čas.
Podstatou mé otázky je zhodnocení přijatelnosti vozu k mým možnostem, které rozepíšu níže. A v neposlední řadě také názor někoho kdo to po lidech jako já musí potom opravovat, zejména však jeho názor na auto jako strojní celek. Dobré/špatné - silné až moc/sílu dokáže podvoze ukočírovat - motor samotný, ok, zabít se můžu rychle i v oktávce, a nepočítám že sním najedu milion km, ale nechci si připravit malou lopatku, která se mi vejde do peněženky, abych mohli bankovky házet po dvaceti kusech.
Chci dobré auto, chci motor u kterýho nebudu přemýšlet kam dál. Budu se muset smířit stím že víc válců chce víc zapalovacích svíček a nebo stím, že bůh ví proč to chce taky půl milionu ročně na servis ?
Do nákupu BMW e65/66 760i bych rád investoval maximálně 800.000 Kč - pochopím když to nebude třeba, auto nebývá nadhodnoceno, díky velmi specifické skupině potencionálních zákazníků, kterých není mnoho.
Otázky spotřeby: Ročně najedu jenom tolik km, kolik chci. A většinou moc nechci. Max 20.000 km/ ročně.... srdce mi tedy spotřebou příliš nekrvácí, ač je pravda, že moje představa reálné spotřeby nepřesahuje 20l/100 km a to ani za předpokladu že moje trasy město/okreska/dálnice jsou v poměru 33/33/33 procent. Styl jízdy ? Chtěl jsem lítat taky s větrem o závod, ale kuličky jsem na to nikdy vlastně neměl. Klidná jízda.
Roční servis: Jsem ochotný udržovat auto v dobré kondici maximálně 300.000 kč/ ročně. Jestli si teď nějaký mechanik mne ruce, že bude debílka škubat, když tak velkoryse rozhazuje rukama, díky, třeba se najde nějaký solidní, klidně i mechanik operující zde na foru, který nemá rád když s nim někdo handluje o ceně a přitom dokáže svou práci dělat dobře a spravedlivě jak k sobě, tak ke mně.
Nedalo se nevšimnout spousty pověstí o "nějakém" Snejkovi.
Z výbavy chci všechno (snad možná masážní sedadla bych oželel, protože ty nepoužívám ani teď, když (a tak to asi bývá), když se nechávám občas vozit s e65 750i. (pokud máte někdo postřeh co dalšího je z výbavy zbytečnost a co naopak nutnost, klidně piště. dynamic drive beru jako nutnost )
Závěrem: Třeba si tu uděláme jasno v tom, zdali tohle auto je rozumná volba s kvalitním motorem, který se povedl a daň v podobě spotřeby, je vlastně čest. Pak bych si dovolil tu oslovit někoho, kdo by měl zájem, zdali by mi věnoval kus svého času, pobavíme se o barvách inter/exter které preferuji a pochopitelně s provizí za jeho čas ho nechám ať mi auto najde a vysvětlí v čem ho auto ujistilo o svém dobrém stavu. (asi nemá cenu, když si okurky hrají na to že si podle fotky umí dobře vybrat auto )
Pokud jste to dočetli až sem, děkuji za Vaši trpělivost a znovu požádám: Vy co zatím nemáte zkušenosti se 760, nepište prosím.
Děkuji
Uplně nejjednodušší bude kdy kontaktuješ buď to snejka a nebo JaraXe.
Oba jsou jedni z nejlepších mechaniků tady na foru. Plus oba těm autom rozumí maximálně. Já mám osobní zkušenost s obouma. Oba jsou schopni s tebou probrat to po čem ty toužíš.
Snejk je z Prahy.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=snejk
JaraX kousek od Olomouce.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=jarax
Jen se připrav že jsou hodně vytíženi. Buď psát sms a nebo furt zkoušet volat. Denně jim zvoní telefon tak 100x takže občas se stane že neví kdo zrovna volal( prostě furt zkoušet)
Když už tu budou padat názory tak většinou jsou to myšlenky buď snejka a nebo JaraXe. Takže doporučuji kontaktovat je, záleží odkud jsi. Morava a nebo čechy.
Hodně zdaru a přeji dobrou koupi
Oba jsou jedni z nejlepších mechaniků tady na foru. Plus oba těm autom rozumí maximálně. Já mám osobní zkušenost s obouma. Oba jsou schopni s tebou probrat to po čem ty toužíš.
Snejk je z Prahy.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=snejk
JaraX kousek od Olomouce.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=jarax
Jen se připrav že jsou hodně vytíženi. Buď psát sms a nebo furt zkoušet volat. Denně jim zvoní telefon tak 100x takže občas se stane že neví kdo zrovna volal( prostě furt zkoušet)
Když už tu budou padat názory tak většinou jsou to myšlenky buď snejka a nebo JaraXe. Takže doporučuji kontaktovat je, záleží odkud jsi. Morava a nebo čechy.
Hodně zdaru a přeji dobrou koupi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
klimsonn píše:Když už tu budou padat názory tak většinou jsou to myšlenky buď snejka a nebo JaraXe. Takže doporučuji kontaktovat je, záleží odkud jsi. Morava a nebo čechy.
Hodně zdaru a přeji dobrou koupi
Přesně tak.A pokud budeš chtít (jako že budeš) kupovat z druhý ruky.Obrať se na člena M3Maniac
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=42939
Ten se v tomhle pohybuje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ja do teho sice nemam co kecat, sedmu nemam, nemel jsem a mit nebudu, ale myslim si jedno. 300k za rocni servis je utopie a velmi velmi nadhodnocena castka, myslim si ze vetsina lidi co tady ty auta ma do nich neda ani 100k. Mozna to kilo jednorazove pokud koupi mrchu kde se neco neprijemne podela, nektere veci byvaji drahe, ale nemeni se co 10k, ale co 300k km.
tak tak, za ty špony koupis F01. a se servisem rocne 300k, si radej kup u dealera v nemecku i se zarukou.. akorat te bude stat 1.2 a servis par let jen spotrebni material. ale pokud jsi maser ber rovnou Alpinu
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa%7Csr
tech 300k na rocni provoz ti bude stacit a 760 utahnes na varene nudli
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa%7Csr
tech 300k na rocni provoz ti bude stacit a 760 utahnes na varene nudli

Alpinu B7 by som osobne nekupoval, zda sa mi az prilis tazka. To radsej nieco lahsie ako M5 E60 (i ked to je stale moc tazke).
Pozri sa na http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-760li-voll-freilassing/155957805.html, zhanaj nieco podobne, hlavne lacnejsie a existuju i krajsie. Ked chces 760Li, tak jedine individual s max vybavou co ide zohnat.
Pozri sa na http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-760li-voll-freilassing/155957805.html, zhanaj nieco podobne, hlavne lacnejsie a existuju i krajsie. Ked chces 760Li, tak jedine individual s max vybavou co ide zohnat.
Sice nemám 760, ale E65 mám. 300k do servisu ročně je strašně moc. Podle mne za 800k můžeš mít už F01. Osobně bych šel raději do F01. Technologický pokrok v tom autě je obrovský.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
to je začarovanej kruh....ano za 800 může mít F01 možná i docela pěkně naloženou 750Li...ale tam odcházej turba a vstřiky...takže dá rovnou 150 za opravu a muze si byt jist, ze to prijde znova...
dobrá volba by byla 740d nebo xd....ale za 800 to bude v sociálu div ne v hadru...
dobrá volba by byla 740d nebo xd....ale za 800 to bude v sociálu div ne v hadru...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Koukam, ze od 760 jsme u M5
Snejk mel 760 docela dlouho a ted nedavno, kdyz ji prodal, rikal, ze novy majitel byl uplne nadseny, ze projel ceske a nektere nemecke 760 a ze to byly pasti. Jeho byla opravdu krasny kousek. Snejk ti sem stejne asi nenapise, JaraX asi jo. Nejlepsi je osobni navsteva a ver, ze bude dlouha.

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Tak ono hlavně Snejkova 760 byla neuvěřitelně kvalitně servisovaná. V tom byl rozdíl. Přiznejme si, že jen pár jedinců opravdu dá auto to co potřebuje. Dost často vidím, že se vymění sotva olej.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Mám 760 Li Individual, ročně najedu cca 25.000 km, protože mám více aut. Jednou ročně měním olej v motoru a všechny filtry, jednou ročně kupuji zadní gumy, jednou ročně kupuji stírátka a jednou za dva roky měním kotouče a destičky a přední gumy. Občas se něco podělá, ale to jsou jenom prkotiny (bowden kapoty a podobně). Mám vlastní diagnostiku, protože se mně nechtělo jezdit s každou hláškou do autorizovaného servisu. Protože si všechno dělám sám, tak platím jen materiál. Vše mně vyjde ročně nejvýše na 40 tisíc. Průměrnou spotřebu mám 16,2 litru na 100 km (dálnice/okresky/město = 33/33/33). Stejný motor jako je v 760i se dává do Rolse, takže motor asi vydrží hodně. Mám najeto 100 tisíc km a s motorem jsem žádné potíže neměl. Může se asi časem vysypat převodovka, ale repasovaná stojí nějakých 50 tisíc. Neřekl bych, že dvanáctiválec musí nutně stát ročně statisíce. Na ebay se dnes sežene hafo dílů, takže není nutné kupovat předražené originální díly. Hodně těch originálních dílů stejně pochází z Asie.