Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
prosím o radu!
Chtěl bych si koupit nějakou 328 (nebo silnější)
rok minimálně 97 Coupe / Cabrio
první dotaz : je reálné v CZ takovéto auto vůbec koupit?
druhý dotaz : viděl jsem zde fotky 18cti palcových kol a zajímalo by mne jaký máte názor(zkušenosti) na tyto případně na 19cti palcové a provoz na českých silnicích....
(tvrdost, komfort atd.)
případně jaký profil pneu zvolit, jaký typ podvozku atd.
Díky za rady!
Dominik
rok minimálně 97 Coupe / Cabrio
první dotaz : je reálné v CZ takovéto auto vůbec koupit?
druhý dotaz : viděl jsem zde fotky 18cti palcových kol a zajímalo by mne jaký máte názor(zkušenosti) na tyto případně na 19cti palcové a provoz na českých silnicích....
(tvrdost, komfort atd.)
případně jaký profil pneu zvolit, jaký typ podvozku atd.
Díky za rady!
Dominik
BMW 328i Coupe v M paketu, v plny vybave, v kuzi...
r.v.: 1996-1997
najeto do 100.000km
Je realne takove auto koupit. Chce to s sebou nekoho, kdo vi, jak presne vypada opravovany auto. Pro pripad, ze by to bylo boreny.
Chce to od prvniho majitele v CR a samozrejme koupene v CR s kompletni dokumentaci a s historii vozu.
Priprav si neco okolo 500.000,-Kc
18" kola? Nadhera... Ale je to hodne tvrde a budes mit problemy s blatnikama. 19"? Na tech slupickach - gumach se asi nedoplatis a kron toho ty kola totalne odkosis... Nevydrzej kulaty...
Taky hodne velkyho bacha na ET ! Tady jde opravdu o milimetry...
Asi bych sel do 17" origo BMW (Motorsporty) - vzadu 8,5" a v predu 7,5" sirka. Gumy 225/40 R17.
r.v.: 1996-1997
najeto do 100.000km
Je realne takove auto koupit. Chce to s sebou nekoho, kdo vi, jak presne vypada opravovany auto. Pro pripad, ze by to bylo boreny.
Chce to od prvniho majitele v CR a samozrejme koupene v CR s kompletni dokumentaci a s historii vozu.
Priprav si neco okolo 500.000,-Kc
18" kola? Nadhera... Ale je to hodne tvrde a budes mit problemy s blatnikama. 19"? Na tech slupickach - gumach se asi nedoplatis a kron toho ty kola totalne odkosis... Nevydrzej kulaty...

Taky hodne velkyho bacha na ET ! Tady jde opravdu o milimetry...
Asi bych sel do 17" origo BMW (Motorsporty) - vzadu 8,5" a v predu 7,5" sirka. Gumy 225/40 R17.
Originál zaslal DaF
[B]18" kola? Nadhera... Ale je to hodne tvrde a budes mit problemy s blatnikama. 19"? Na tech slupickach - gumach se asi nedoplatis a kron toho ty kola totalne odkosis... Nevydrzej kulaty...
Taky hodne velkyho bacha na ET ! Tady jde opravdu o milimetry...
Asi bych sel do 17" origo BMW (Motorsporty) - vzadu 8,5" a v predu 7,5" sirka. Gumy 225/40 R17.
DaFe

dyt to je neco uuplne jinyho prece
P.S: myslim, ze ti dnes v noci zrovna "tvrdost" 18'' kol nevadila (viz. foto) : roztreseny hlasek, rozklepana kolena a rozhozeny mocometabolismus, ktery jsi vyprazdnil na zelenou uprostred krizovatky

:yep2: :yep2: :yep2:
:bj:
:fuckoff:
- Přílohy
-
- daf00.jpg (77.74 KiB) Zobrazeno 4693 x
-
- daf00.jpg (77.74 KiB) Zobrazeno 4693 x
Originál zaslal Kriznik
[B]
DaFenepletes si naaahodou trvdej Mpodvozek a velky kola?
dyt to je neco uuplne jinyho prece
P.S: myslim, ze ti dnes v noci zrovna "tvrdost" 18'' kol nevadila (viz. foto) : roztreseny hlasek, rozklepana kolena a rozhozeny mocometabolismus, ktery jsi vyprazdnil na zelenou uprostred krizovatky(nastesti jsi stihl vystoupit) ze?
:yep2: :yep2: :yep2:
:bj:
:fuckoff:
No, M-technic podvozek, 18" kola...
Obcas si to skrtne o blatnik...
Auto nesmis mit moc zatizeny...
A to uz jsou ty blatniky upravovany, tak, aby to to o ne nedrelo permanentne...
Nepletu si nic. Jen rikam, ze 18" kola jsou fakt nadhera, ale je to hodne tvrde...
Proste vyssi guma toho odtlumi vic... Ale za cenu ztraty atraktivity.
Dnes v noci byla projizdka s Robertem opravdu HODNE DRSNA! Bylo mi z toho az hodne zle... Ta M3 v jeho rukach, to je fakt brutalita.
Originál zaslal Dominik
[B]penežní stránku bych odložil
nechci být v zákrytu řady a proto minimálně 18''
gumy 235/35 (nebo větší/menší) by se s vytaženými blatníky určitě vešly
Díky!
Dominik
No, mas v tom celkem jasno.

K tmu neni co dodtat (to co jsi napsal je pravda), snad jen hodne stesti pri shaneni takovyho skvostu!
Originál zaslal DaF
No, M-technic podvozek, 18" kola...
Obcas si to skrtne o blatnik...
Auto nesmis mit moc zatizeny...
A to uz jsou ty blatniky upravovany, tak, aby to to o ne nedrelo permanentne...
Nepletu si nic. Jen rikam, ze 18" kola jsou fakt nadhera, ale je to hodne tvrde...
Proste vyssi guma toho odtlumi vic... Ale za cenu ztraty atraktivity.
Dnes v noci byla projizdka s Robertem opravdu HODNE DRSNA! Bylo mi z toho az hodne zle... Ta M3 v jeho rukach, to je fakt brutalita.
235/40 je prece predepsanej rozmer od BMW (M)
tak co to meles o vetsim odtlumeni?

235/40/17 odtlumi vic nez 235/40/18 ????????
ehm ehm COZE?

to ze to je tvrdy jaxi zalezi na podvozku (a zas tak tvrdy to Mko NENI)
to ze to skrta o jeden blatnik dela ETcko ... a rekl bych ze 4-5 skrtnuti pri rychlosti jaka byla a pri povrchu jakej probihal je uplne v pohode pomer

"normalni" bawo by v tehle rychlostech skrtalo mnohem vickrat
apropo : dyt chces vytahnou blatniky pro [B]16'' ... tak sorry to nechapu proc, kdyz to delaj jenom 18ctky


???
Co to mas dneska zase za naladu kazdej nazor negovat a na kazdej nazor mit milion neprijemnejch kecu???
Klaksona sjedes na tri doby a vyptavas se po erubcich na slunci...
Me popisujes, co jsem rikal (o 18" kolech) a mimoto jsem to uz asi 2x do teto diskuse napsal...
Jsou fakt nadherny a tomu BaWu silene slusi!
(po treti! staci?!)
Kola mala s vysokou gumou toho odtlumi daleko vic, nez kola velka s nizkou gumou... To je snad uplne jasny, nebo mel dneska mesic nejakou polarni zari?!
235/40/17 na motorsportech drhnou v prednich blatnicich o podbeh v plnym rejdu...
Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky...
Co to mas dneska zase za naladu kazdej nazor negovat a na kazdej nazor mit milion neprijemnejch kecu???
Klaksona sjedes na tri doby a vyptavas se po erubcich na slunci...
Me popisujes, co jsem rikal (o 18" kolech) a mimoto jsem to uz asi 2x do teto diskuse napsal...
Jsou fakt nadherny a tomu BaWu silene slusi!

Kola mala s vysokou gumou toho odtlumi daleko vic, nez kola velka s nizkou gumou... To je snad uplne jasny, nebo mel dneska mesic nejakou polarni zari?!
235/40/17 na motorsportech drhnou v prednich blatnicich o podbeh v plnym rejdu...
Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky...

V jednom ze starsich tuningu je E36 Compact na 19'' kolech a myslim, ze bez valcovani blatniku.Pocitej ale s pneumatikou tak 235/30/19 a nebude v blatniku videt.Rafek je primo s blatnikem a musis pritvrdit podvozek, aby ti to pri properovani nedrbalo.Tam uz ti myslim si ani moc vyvalcovani nepomuze.Jestli mas dost love, skoc do 18", pneu 235/40/18 vzadu a 225/40/18 vpredu a ET bych tipnul max. 35, ne nizsi.Spis ale kolem 40. Chce to zkusit.
Originál zaslal DaF
235/40/17 na motorsportech drhnou v prednich blatnicich o podbeh v plnym rejdu...
Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky...![]()
Zdar DaFe, jseš úplně mimo:D Nejde o gumu, ale o ET. Na 320 mám motorsporty 17/7" 235/40 a 225/40 a v rejdu taky škrtaj a na M3 mám18/8" 235/40 a 225/40 a v plným rejdu ani prd. A když jsem měl ve předu 235/40, tak to byla katastrofa.
Takže ne guma ale ET, pokud to nemá bejt zastrčený jak kolobrnda. A nechápu kam chodíš na rady typu: "Proste idealni volba je 225/40/17 - na Motorsporty s nima a ses bez problemu... Pokud se chces odlisovat, davej podlozky, sirsi/vyssi/nizsi gumy... nebo kola s ET mimo pouzitelnosti na klasickou E36... Pak si tahej ven blatniky...


