Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Diskuze : Golf II GTI vs. BMW 325i(tds)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
uz me unavuji kecy o dieslu s narvanym kufrem hošíkama nebo něco o vaších mrdkách. motor ma nalitane neco kolem 200 tisic a tocit to do osmi neni problem a to co uz vydrzel, by jste se zde asi vsichni divili. uz nevim jak to jinak napsat. pokud jste dobre cetli, tak jsem byl ochoten udelat vcera race. nevyslo snad jindy. golf gti 1.8 16V zustava neporazen!! a jeste pro doktora. s 320 a 110kw muzes jit maximalne rozvazet hovn. do druzstva. rozdil v poctu koni na kilo proti GOLFiku je uz dost znatelny.
TIM KONCIM DISKUSI O NEPORAZENEM!!
pro bpytlika: do ktereho servisu davas bavora? ja to rt thorax, ale rekl bych, ze to tam za moc nestoji..
TIM KONCIM DISKUSI O NEPORAZENEM!!
pro bpytlika: do ktereho servisu davas bavora? ja to rt thorax, ale rekl bych, ze to tam za moc nestoji..
Originál zaslal Bombarder
[B]jeste jedna vec. podivej se na net do barazu na prodej dvojkovych golfu. nezridka kdy najdes mirne upravenou 1.8 16V s vetou. "Jede 240km/h!". ja mam v technicaku maximalku 233 nebo 235 u toho bavora. td pojede urcite mene. jak tu nekdo psal od 200 vyse se na 325i nechyta. to taky o necem svedci.
Už se na to nemůžu dívat... Tak si to rozdáme a je to, né:) Keci ti auto nezrychlí, to je jasný:))
Nemůžeš počítat jenom výkon motoru a váhu auta... To zjistíš prd. Musíš počítat i ztrátu výkonu od motoru směrem na kola: vr6-ka dostala vždycky na prdel od 320i a přitom ten "golf" má o 50 PS navrch a váha tak 300 kg dolů:dunno: :dunno: :dunno: a taky to má jen 12 ventylu, ale to je to nejmenší...
Ty VW auta jsou stejně mimo: předevčírem jsem se potkal na Plzeňský štráse s VW Audi RS6 kombajn: tzn. 450PS, čtyřkolka atd. A já s M-kem a 290PS a totálně pokurvenou spojkou:) No a jak to mohlo dopadnout, že??? Jsem se na něj navalil a? uhne. Omezení na 40 km/hod a uhybal mi ve 120-ti km/hod. Mladej borec, žádnej důchodce. A tak jsme to začali rvát co to šlo... Zlehoučka jsem mu odjížděl (čuměl jsem jak kokot) a nepředpokládám, že jel na spotřebu když jsme 200 metrů před semaforama měli přes 160 km/hod (omezení na 40km/hod)... Zelená a další rošt, a tak jsme jeli než odbočil směr Plzeň... Takže jenom výkon nebrat...Až se v tý stodole pro lidové vozy naučí dělat auta, tak se možná budeme taky muset víc snažit s plynem, ale do tý doby si u toho budu ještě hulit, telefonovat se ženuškou a poslouchat u toho výtlemácký kyndy od dalších čtyř kámošů v autě:):D :gobeer:
A hlavně žádný hádky...:bigok: juuu???:)
Já myslím, že obrátíme list. Néé. Bombardér má 325i aje troch zklamanej. Jeho věc. Maj v rodině třeba fakt dobrýho golfa a víte jak to někdy v autě zkresluje. Hluk rychlost vs. skutečnost. Třeba tds-ko. Kámoš měl vr6 Golf lll. a bral si fotrovu 325tds a říka, že pocitově se mu zdá rychlejší resp. dravější při jízd. Jeho názor.
Každopádně se na tu debatu vyserte a zkuste race a bude.
to Bombarder: počítáš tady kila a výkon, ale musíš brát v potaz i aspekty typu předokolka x zadokolka, jiný převodovky apod. Navíc zkus si dát porádný vracečky v golfu a s báwem a uvidíš co tě víc podrží (situace dvou seriových podvozků v dobrým stavu) a oceníš to až když tě to báwo podrží a nepodělá jak sposta přemotorizovaných aut dnešní doby. Projdi pár článků a skoro pokaždé chytneš hlášku, fantastický podvozek BMW, etalon kvality apod.
Na závěr motto inženýrů BMW: "Podvozek musí být rychlejší než motor!"
Každopádně se na tu debatu vyserte a zkuste race a bude.
to Bombarder: počítáš tady kila a výkon, ale musíš brát v potaz i aspekty typu předokolka x zadokolka, jiný převodovky apod. Navíc zkus si dát porádný vracečky v golfu a s báwem a uvidíš co tě víc podrží (situace dvou seriových podvozků v dobrým stavu) a oceníš to až když tě to báwo podrží a nepodělá jak sposta přemotorizovaných aut dnešní doby. Projdi pár článků a skoro pokaždé chytneš hlášku, fantastický podvozek BMW, etalon kvality apod.
Na závěr motto inženýrů BMW: "Podvozek musí být rychlejší než motor!"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: úte 13.08.2002 00:00
- Kontaktovat uživatele:
.proc vas to tolik bere? zkus si prepocist kolik mas koni na kilo a zkus zpocitat toho golfika. je na tom lip. a na kilometru ti to urve vaj.a. otacky jdou do 8000 a vez tomu, ze pokud to budu drzet kolem peti, tak je to jistota. muzu ti rict, ze jedine mi delal problem passat, novy s motorem 2,8l, ale az kolem 160km/hod.samo ze nepocitam auta s 200kw vyse.podivejte se na net.rekl bych, ze tak je daleko vetsi mnozstvi stranek zabyvajicimi se tunenim golfu.tesim se na vase vyrazy v oblicejich az dostanete naprdel od vw.
.
tak kamo seš uplně mimo jezdim s tím novým pasátem a řekl bych že by ti začal delat problemi už tak o 30km/h
a to tds by ti jen hodilo hovna na prední okno a ty by si tam sedel joko tvrdý ý a čumel jak pantáta na návsi když mu utekly kozy .-.:fuckoff:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Bombarder
[B]uz me unavuji kecy o dieslu s narvanym kufrem hošíkama nebo něco o vaších mrdkách. motor ma nalitane neco kolem 200 tisic a tocit to do osmi neni problem a to co uz vydrzel, by jste se zde asi vsichni divili. uz nevim jak to jinak napsat. pokud jste dobre cetli, tak jsem byl ochoten udelat vcera race. nevyslo snad jindy. golf gti 1.8 16V zustava neporazen!! a jeste pro doktora. s 320 a 110kw muzes jit maximalne rozvazet hovn. do druzstva. rozdil v poctu koni na kilo proti GOLFiku je uz dost znatelny.
TIM KONCIM DISKUSI O NEPORAZENEM!!
pro bpytlika: do ktereho servisu davas bavora? ja to rt thorax, ale rekl bych, ze to tam za moc nestoji..
Kecáš jenom hovadiny, toho tvyho opěvovanyho GOLFika vohulym firemni VECTROU 2.2 DTi s vykonem 92 kW, jenom diky točaku, vykon je ti na hovno když motor nema dost točaku.
Toď Howg, domluvil sem.
P.S. Vim že bys měl problem i s mym starym žralokem co ma vykon 77kW, takovejch frajeru bylo moc a v zatačce si malem rozbili huby.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle, abych to nějak uzavřel, Golf II GTI sice jede pěkně, ale nemá smysl srovnávat nemastnou neslanou hnědokáru od VW bez špetky tradice zkonstruovanou v roce 1984 a nejlepší nepřímovstřikový diesel, co se kdy dělal, kontrukčně o 8 let mladší, nebo s na svojí dobu špičkovým 24ventilovým šestiválcem.
Kdyby tady alespoň Bombarder jmenoval Golfa II Rallye, vzácný to kousek, který jezdí skvěle, a stejně skvěle se i sere...
(stejně jako Delta HF Turbo, žejo Dafe)... ale GTIčko, se kterým jezdí každý druhý ňouma (tím nemyslím niíkoho z tvojí rodiny Bombardere - abys zas nestartoval na první nakopnutí...), co právě dostal řidičák... no nevím, je vidět, že se to tu nechytlo.
Já proti VW nemám vůbec nic (před půl rokem jsem dovezl mamině Polo 1.0 z 97 a je to super kára - pro ni; teď bude hotová taky skoro nová libovka Passat V6 Syncro na kšeft - přijedu se s ním ukázat na sraz), na kšeft jsou to skvělý auta, ale jezdit bych s tím chtěl akorát tak do práce, protože z té jízdy nemáš vůbec žádnou radost (a vzpomínám na letní dny v bávu, se stáhnutýma okýnkama, otevřeným šíbrem a Sheryl Crow v přehrávači, jak jsem si vychutnával pohodovou jízdu po bavorských klikatých, úzkých, ale super kvalitních silničkách někde pod Alpama).
Kdyby tady alespoň Bombarder jmenoval Golfa II Rallye, vzácný to kousek, který jezdí skvěle, a stejně skvěle se i sere...

Já proti VW nemám vůbec nic (před půl rokem jsem dovezl mamině Polo 1.0 z 97 a je to super kára - pro ni; teď bude hotová taky skoro nová libovka Passat V6 Syncro na kšeft - přijedu se s ním ukázat na sraz), na kšeft jsou to skvělý auta, ale jezdit bych s tím chtěl akorát tak do práce, protože z té jízdy nemáš vůbec žádnou radost (a vzpomínám na letní dny v bávu, se stáhnutýma okýnkama, otevřeným šíbrem a Sheryl Crow v přehrávači, jak jsem si vychutnával pohodovou jízdu po bavorských klikatých, úzkých, ale super kvalitních silničkách někde pod Alpama).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: úte 13.08.2002 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No tak to asi budu musel prijet tim Golfem. Nasel jsem na netu borce, prodava kompresor za 15 papouchu. Ale do toho srazu to tam jeste nenecham namontovat, at vite, co to je 16ventilovy kour od VW. Zase tu nekdo psal, ze gofl bude v p... na cestach, neco o kroutaku atd. Takze opet: Kilometr s pevnym startem, rovinka a bavory 316-320 vcetne td se nechytnou. Taky tu nekdo pise, ze vw nema tradici, to uz fakt nebudu komentovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: úte 13.08.2002 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Bombarder
[B]No tak to asi budu musel prijet tim Golfem. Nasel jsem na netu borce, prodava kompresor za 15 papouchu. Ale do toho srazu to tam jeste nenecham namontovat, at vite, co to je 16ventilovy kour od VW. Zase tu nekdo psal, ze gofl bude v p... na cestach, neco o kroutaku atd. Takze opet: Kilometr s pevnym startem, rovinka a bavory 316-320 vcetne td se nechytnou. Taky tu nekdo pise, ze vw nema tradici, to uz fakt nebudu komentovat.
Ty seš fakt hovádko viď.............
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: úte 13.08.2002 00:00
- Kontaktovat uživatele: