Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Potreboval by som poradit - 325i 91/92

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
ZORRO
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 17.02.2003 01:00

#1 Příspěvek od ZORRO »

Chystam sa kupit 325i r.v.91 model 92. Chcel by som sa Vas opytat na Vami zistene slabe miesta tohto auta, pripadne na co si mam dat pozor pri kupe. Dakujem za kazdu serioznu odpoved.
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#2 Příspěvek od mcfil »

Někde tu na to odpovídal d.aemon. Nebude to starší než měsíc. tak to projeď a uvidíš.
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#3 Příspěvek od mcfil »

Viz zde:

Mnooo, myslím, že pokud jde o cenu, tak něco sehnat můžeš, pokud ti nezáleží na kastli, ale ono honit rez po celým autě asi taky není zábava. A levný to taky nebude.
Každopádně kupuj teď v zimě, ceny jsou strašně dole. Jaxe začne oteplovat a lidi se začnou chystat na dovolený, jsou ceny úplně někde jinde.
Pokud jde o najetý kilometry, tak to dost záleží na předchozích majitelích, protože jestli to někdo honil za studena nebo se moc nestaral o olej nebo chlazení, může to bejt pěkná mr*ka. Jinak je ale BMW motorově skvělý, takže já osobně bych se nebál ani hodně jetýho motoru. Strašně moc poznáš hned podle zvuku, a to hlavně za studena (další výhoda nákupu v zimě).
Pak to chce taky hodně pohonit někde po dálnici, pořádně tomu šlápnout za krk a uvidíš, jestli má motor dost dechu, nebo jestli ti začne třeba ve 170ti opadat výkon.
Další věc: hodně hnusnej železniční přejezd ukáže všechny nedostatky na podvozku. Když to bude mlátit, hned to poznáš.
Ale ještě se určitě dozvíš spoustu dalších rad. ............

__________________
d.aemon
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#4 Příspěvek od d.aemon »

Díq za citaci :D Pokud jde o tu zmínku o skutečným stavu najetejch kilometrů, která je tady vynechaná, u mě to celkem sedělo. První údaj, kterej se mi po zapnutí klíčku objevil byl o 17000 víc, než byl stav tachometru - předpokládám, že to někdo kdysi dávno stočil, když to mělo ještě málo nalítaný.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Shrek »

Kdysi dávno to nikdo neuměl... :D

RTFM http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#6 Příspěvek od mcfil »

Originál zaslal d.aemon
[B]Díq za citaci :D Pokud jde o tu zmínku o skutečným stavu najetejch kilometrů, která je tady vynechaná, u mě to celkem sedělo. První údaj, kterej se mi po zapnutí klíčku objevil byl o 17000 víc, než byl stav tachometru - předpokládám, že to někdo kdysi dávno stočil, když to mělo ještě málo nalítaný.


jsme to na regionálku testovali a vesměs ty hodnoty měli všichni podobný a když jsme pak s LOPOLEM zapsali stav před odjezdem a když jsme dojeli tak jsme to odečetli znovu a žádná změna. Bylo to cca 12 km a stav při tomhle testu zůstal stejnej. Takze je to pěkná "šklebivko-půlovatina" :-D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Konecne jasny info, diky za link Shreku. Mozna by neskodilo to prepsat nekam sem protoze se to tu v budoucnu jiste jeste nekolikrat objevi.
Odpovědět