jen si nezapomente kameru pls


Originál zaslal RostaO
[b] Tedka jsem jel po Brne a predjel jsem Porsche 944 .... tlacil jsem z Fabie, co to dalo a byl jsem rychlejsi.... akorat ze on se mnou naprosto evidentne nezavodil
Originál zaslal RostaO
[B]Zde se verejne omlouvam Bombarderovi za me vyroky. Tedka jsem jel po Brne a predjel jsem Porsche 944 s firemni fabii 1.4, takze verim, ze to jde i s G II. Byl to maly "paralelni sprintik" na svetlech - tlacil jsem z Fabie, co to dalo a byl jsem rychlejsi (akorat ze on se mnou naprosto evidentne nezavodil):D![]()
![]()
Originál zaslal Bombarder
[B]ma 102kw v zakladu, ale ten ma mirne zvedly vykon. nikdo to nemeril, ale pry neco kolem 109kw. vaha kolem tuny. 325 vazi cca 1300kg s ridicem 1400kg. tri sta jsou znat. s pevnym startem na cca 400-700metru mozna vice, ale to bych musel zkusit jsem ochotny se s vama hadat, ze udela vsechny trojkove bava, ktere nemaji neco kolem 130kw. tusim, ze bezne typy jsou 110kw a potom skok na 141. a to nejlepsi na konec. je to bez katalyzatoru,vykuchany, rok 88. co vy na to? ja to zkousel s moji 325, ale az v rychlosti kolem 180 zacina ztracet. taky jsem si s nim uzil docela dost na cestach. dost frajeru s novyma karama slo srat. nemam duvod si tu neco vymyslet. mam bavo a tak mi to docela vadi, ale je to uz tak.
Originál zaslal RostaO
[B]Zde se verejne omlouvam Bombarderovi za me vyroky. Tedka jsem jel po Brne a predjel jsem Porsche 944 s firemni fabii 1.4, takze verim, ze to jde i s G II. Byl to maly "paralelni sprintik" na svetlech - tlacil jsem z Fabie, co to dalo a byl jsem rychlejsi (akorat ze on se mnou naprosto evidentne nezavodil):D![]()
![]()