Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co rikate na souboj 318IS kontra Octavia 1,8 20V Turbo?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#41 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal Bubi
[B]Tomu turbu na startu ujedeš, ale už i na 400 metrech se obávám, že tě dojede a předjede... Vážně nejezdí špatně. Bude to hodně o startu. Pokud to prohrábne, už tě asi nedojede. Ale pokud správně odstartuje, obával bych se o ten výsledek...

Jak mu začne tahat turbína a bude tam plnej krou?ák, potáhne to jako prase.

Já měl půl roku Octávku RS upravenou na nějakých 210 koní a byl to fakt mazec. I když dneska už jsem zase o kousek dál...


To jsem si vsiml, ze ted jsi zase o kousek dal.
:bigok: Jak rikm tohle neni RS tam bych o vysledku nepochybol.. konu ma o 10 vic vahove je to + - 10 kilo no mam s toho docela hrasky.. uvidim nic nenadelas vsadis se no tak bude race a snad to nebude zas tak velkej prusvih krom toho mam jeste mesic na pripravu.. do karky prijde Shell VPower Racing 99 snad pomuze :bigok: Kdyz to u me bude takhle:drive: a u nej takhle :drive2: tak to ceba vyjde :D :D :D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od bpytlik »

bombarder: nekomu tady nedochazi,ze kdyz gumuje tak je to uplne na picu,ze?Treba ti to casem dojde,ze kdyz se rozjedes bez prohrabnuti,tak se rozjedes rychleji...ale to uz budes mit hulku a bude ti 60 :))
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#43 Příspěvek od Kriznik »

mno hlavne nekomu nedochazi
ze s plynem na podlaze (6.5tis otacek) ses daleko za nejvyhodnejsim kroutakem a vykonem...

no ale kazdej ma svuj styl ...

ad RS vs. M3 ???????
:D :fuckoff: ....
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Bombarder »

kriznik: diky za pouceni.
6.5 bych nerekl (a uz vubec ne ti, kteri nevlastni vanos), ze jsem zase tak moc za "nejvyhodnejsim" kroutakem a pri kopnuti kvaltu, to urcite VELICE BRZY klesne na ten tvuj "nejvyhodnejsi" kroutak.
bpytlik: asi mas pravdu, ale ja to delam tak. mozna mi to dojde v tech 60-ti.
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od lubosh »

Originál zaslal bpytlik
[B]bombarder: nekomu tady nedochazi,ze kdyz gumuje tak je to uplne na picu,ze?Treba ti to casem dojde,ze kdyz se rozjedes bez prohrabnuti,tak se rozjedes rychleji...ale to uz budes mit hulku a bude ti 60 :))


na tom asi neco bude :bigok:
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00

#46 Příspěvek od Bubi »

RS vs. M3??? RS jsem měl a M3 mám teď. To se nedá vůbec srovnat, vůbec... To je zbytečný na ten start i vůbec jít. Skutečně. Úplně jiná kategorie.
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#47 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal Bombarder
[B]kriznik: diky za pouceni.
6.5 bych nerekl (a uz vubec ne ti, kteri nevlastni vanos), ze jsem zase tak moc za "nejvyhodnejsim" kroutakem a pri kopnuti kvaltu, to urcite VELICE BRZY klesne na ten tvuj "nejvyhodnejsi" kroutak.

velice brzy? :) :) .. no jasne pokud sundas nohu z plynu, jinak to rozhodne nebude "velice rychle" ... no ale to je jedno - ty mas prece svuj styl "zavodeni" ... asi to mas vychytany ze zigula

Bubi
[b]RS vs. M3??? RS jsem měl a M3 mám teď. To se nedá vůbec srovnat, vůbec... To je zbytečný na ten start i vůbec jít. Skutečně. Úplně jiná kategorie.


Bubi .. to je ZBYTECNE, setri sily na neco lepsiho nez na debatu s bombarderem o kvalite bmw :D
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Jakesh »

RS vs. M3 ?
Tak to je vtip roku :muhaha: :mband:

P.S.
RS 1.8 Turbo = 132 kW
M3 3.2 = 236 kW
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#49 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Jakesh
RS vs. M3 ?
Tak to je vtip roku :muhaha: :mband:

P.S.
RS 1.8 Turbo = 132 kW
M3 3.2 = [B]236
kW


Tady uz Bombardera nikdo jinak nez jako vtip roku nebere...:walk:
N54 PWR
Maverick
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pát 18.04.2003 00:00

#50 Příspěvek od Maverick »

Bombardér. bombardér sedni si už na pr...:prdel2: :prdel2::zachod:
mike.bmw
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pát 04.10.2002 00:00

#51 Příspěvek od mike.bmw »

Pánové nechci být mimo jako Bombarďák, když jsem měl ještě E30 s 1,8i (původně 316 - 1,6 karbec - kupé), tak jsem se jal závodit s Okynou 1,8 Turbo, začalo to na světlech na Muzeu nad Venclem a končilo to hned na dalších světlech, tzn. do kopce, prohrál jsem, ale asi jen o metr, což si myslím že není úplně špatný s M10 1,8i(74kW) neee? Otázkou ještě je zda on závodil nebo ne, ale podle jeho výrazu ve tváři, si myslím, že ano a když dojel tak se cítil moc skvěle, když porazil 16ti letého "veterána"... Takže můj názor, pokud nezvořeš start, tak bys ho měl udělat, sice ne o moc, ale měl.... Držím palečky :bigok:

Hlavně se nebát, je to srdcařina!!!
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Jakesh »

Jasný.
Ale přece jen mezi E30 a E36 je nějakej rozdíl ... :D
... tak by ho měl vyklepnout :bang2: :houslista
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Bombarder »

Ja bych si privsadil. Ale na oktavu.
mike.bmw
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pát 04.10.2002 00:00

#54 Příspěvek od mike.bmw »

Ještě jeden příspěvek ze závodů...

To jednou mladý pán s Nissanem Kondomem 2,0i jedoucí kolem Kačerova a zastavivší hned na světlech dole, kde jsou tři pruhy, jeden rovně do Michle, dva doleva. Já byl vlevo s E36 316i on vpravo. On svého kondoma roztočil a vystartoval... Já jel v poklidu zaním. Na nájezdu na magistrálu jsem si podal, bál se moc zpomalil, já ho vzal zleva, přes plnou a už to začalo... Hned oko do zrcátka nic nejelo zleva na magistrále tak hned do levýho pruhu, začlo kličkování mezi auty zleva, doprostřed, doprava a zpět podle toho kde nebylo auto, letmo jsem hodil voko na budíky, bylo tam 140km/h... Tento souboj jsem vyhrál, frajer vytáh palec z okna a smeknul, pak jsel směrem do Nuslí, s odstupem času si uvědomuji, že to bylo čiré bláznovství, kdyby to tam někdo poslal nepředvídaně, tak mohl bejt průser, ale pánové adrenalin v šestnátce jako prase a a a vo tom to je... Je to všechno o srdci, to je jak u motorek, můžete mít 150 koňovou mašinu, ale na okruhu ho předjede 95 k ces?ák - záleží hodně na rukouch a na srdci...
:walk:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#55 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Bombarder
[B]Ja bych si privsadil. Ale na oktavu.


Ja bohuzel taky... Ma navic 4 ventily, 10 koni a 35Nm... Jedinou vyhodu mas v tom ze je to predohrab... :)
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal mike.bmw
[B]Ještě jeden příspěvek ze závodů...

Kačerova a zastavivší hned na světlech dole, kde jsou tři pruhy, jeden rovně do Michle, dva doleva. Já byl vlevo s E36 316i on vpravo. On svého kondoma roztočil a vystartoval... Já jel v poklidu zaním. Na nájezdu na magistrálu jsem si podal, bál se moc zpomalil, já ho vzal zleva, přes plnou a už to začalo...

tam to je snad naky zacarovany, odtamtad uz sem az do legerky zavodil tolikrat az to neni hezky
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#57 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Ja bohuzel taky... Ma navic 4 ventily, 10 koni a 35Nm... Jedinou vyhodu mas v tom ze je to predohrab... :)


Ja bohuzel taky.. no uvidime jak to dopadne bud najdem misto kde se to da prubnout normalne a nebo to zkusime na Mimonskejch valkach.. i kdyz tam nerad abych se neztrapnil pred davama...:D :D :D
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Jakesh »

Dejte pokoj s těma pohřebníma řečma ... :bang3: :drive:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od bpytlik »

Originál zaslal mike.bmw
[B]Pánové nechci být mimo jako Bombarďák, když jsem měl ještě E30 s 1,8i (původně 316 - 1,6 karbec - kupé), tak jsem se jal závodit s Okynou 1,8 Turbo, začalo to na světlech na Muzeu nad Venclem a končilo to hned na dalších světlech, tzn. do kopce, prohrál jsem, ale asi jen o metr, což si myslím že není úplně špatný s M10 1,8i(74kW) neee? Otázkou ještě je zda on závodil nebo ne, ale podle jeho výrazu ve tváři, si myslím, že ano a když dojel tak se cítil moc skvěle, když porazil 16ti letého "veterána"... Takže můj názor, pokud nezvořeš start, tak bys ho měl udělat, sice ne o moc, ale měl.... Držím palečky :bigok:

Hlavně se nebát, je to srdcařina!!!


A jak vis ze to byla 1.8turbo?? Znam plnu "frajeru" co maji tdi 90koni a lepi si dozadu alespon tdi cervene nebo 1.8turbo :)
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#60 Příspěvek od Don T »

Krom toho mam dojem, ze E30 by mohla byt vyrazne lehci nez E36.. nebo se snad mylim?:dunno:
Odpovědět