Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kdyz jsou ty Velikonoce, supani...

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

aneb Co se urodilo v hlave jedne feministky:
(10.4.2003 ,Kategorie: Šovinistická bomba)

Š?avnatá prsíčka, křupavá stehýnka – tak zní nejnovější slogan firmy KFC. V reklamním spotu ho doprovázejí záběry na příslušné partie ženského těla. Je to fakt hrůza. Žena ponížená na úroveň kuřete, na úroveň kusu žvance.
Můžete namítnout, že se vlastně nic tak strašného neděje. Vždy? žena typu slepice domácí se již stala běžnou součástí českých reklam. To jsou všechny ty hloupé hospodyňky, které bez svého Velkého Rádce a Ochránce neuklidí, neuvaří, nevyperou (a přitom je to tak baví!). Bez Něho by bezradně tápaly, nevěděly, jak vyhrávat každodenní kruté souboje s vodním kamenem, bakteriemi a celulitidou. On jim samozřejmě vždycky dobře poradí a ony jsou pak dokonale š?astné (zvláště, mají-li zrovna své dny). Ano, uznávám, že tahle nová kuřecí reklama není vlastně o nic lepší ani horší než ten starý slepičí svět. Ale stejně mně přijde nějak víc urážlivá. Jako by ty prsíčka a stehýnka najednou patřily všem– stačí jenom přijít s příslušným obnosem na dlani. Trochu to připomíná dřívější slogan „Ty naše kozičky české“. Prsíčka a stehýnka jsou teď taky nás všech. Tedy, nás všech mužů samozřejmě.
Na celé záležitostí je zajímavé to, jak pružně se americká firma přizpůsobila našim mrzkým poměrům. Troufám si tvrdit, že v Americe by si takovou reklamu nedovolili. Tamní feministky by mohly vyhlásit všeobecný bojkot KFC anebo se jinak postarat, aby firma měla ostudu a prodělala. Ale co u nás? Feministek je málo, přičemž většina z nich do KFC beztak nechodí. A českým mužům se ta reklama možná líbí. Zvláště pupkatým strejcům po čtyřech pivech. Právě ti pak dostanou tu správnou chu? na š?avnatá prsíčka a křupavá stehýnka.

Pozn.:Samozřejmě netvrdím, že v českých reklamách vystupují pouze ženy-slepice. Objevují se taky mladé sexbomby – viděla jsem například billboardovou reklamu na pivo se sloganem „Řízné dvacítky“ a dvěma obnaženými mladicemi na motorce. Poselství je jasné – pivo má mít hodně alkoholu a ženy mají být mladé. Vzpomněla jsem si na průzkum, který novináři z MF Dnes provedli před prezidentskou volbou. Žáků 6. třídy základní školy se ptali, kdo by podle nich měl být prezidentem a proč. Jeden chlapec odpověděl, že Václav Klaus, protože i ve svých šedesáti stále dokáže zaujmout své mladé milenky. Tak to vidíte. Už i děti na základní škole vědí, že vítězí ten, kdo získá přízeň mladých žen. Zelenou dnes prostě mají mladá, krásná kuřátka. A staré slepice s vysušenými prsíčky a gumovými stehýnky se můžou jít leda tak zahrabat.

/zdroj: feministicke stranky/ ............. lol :bigok:
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bpytlik »

hehe tak tu co to napsala bych chtel videt :) To bude nejaka hnusna,zakomplexovana pica,co ji to jeste nikdo nikdy poradne neudelal :)
Odpovědět