Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co rikate na souboj 318IS kontra Octavia 1,8 20V Turbo?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Jakesh »

Lehčí určitě, ale E36 zas novější (lepší) motor, ne ?
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#62 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal Jakesh
[B]Lehčí určitě, ale E36 zas novější (lepší) motor, ne ?


To urcite!:bigok: I kdyz je pravda, ze na ty kone by to mohlo mit lepsi odstuch..
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#63 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal darmon
[B]ja to rikam furt, obsah nicim nenahradis :)

mno, jsou berle k motoru a ty občas pomůžou:):D a nebo přímo celej mrzák: 1.3 obsah = až 600 koní. hádej, hádej hádači:):bigok:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#64 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Bombarder
[B]to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.

mám vyzkoušeno, že v M3 musím držet otáčky při rozjezdu max na 3 500, jinak hrabu až bych brečel:D a nebo na max a šikovně pouštět spojku aby se potkala s otáčkama v ideálních otáčkách a nemusel jsem dusit motor na těch 3 500, ale to je makačka jak sviňa:):bigok: -a hlavně to pouštění je mžik a ne vždy to vyjde a opět hřááábě:D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od bpytlik »

Jojo proto taky u smg2 to funguje nejak tak,ze kdyz zapnes ten nej sport program, stojis na miste,das plny plyn(ono to vytoci otacky na 3500(mozna na 4500,ted nevim presne),tuknes do saltry a akcelerujes jako dabel:)Proste vychytavka....ja to ciiiiiii....z4m smg2...kdo mi koupi?? :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od bpytlik »

Originál zaslal JFK
[B]mno, jsou berle k motoru a ty občas pomůžou:):D a nebo přímo celej mrzák: 1.3 obsah = až 600 koní. hádej, hádej hádači:):bigok:


Ze by wankel?? :bigok: :gobeer:
B
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: stř 13.03.2002 01:00

#67 Příspěvek od B »

Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:
HEERY
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od HEERY »

Originál zaslal Don T
[B]Krom toho mam dojem, ze E30 by mohla byt vyrazne lehci nez E36.. nebo se snad mylim?:dunno:

No bráchova E30 325 byla podle OTP lehci nez Golf II 16V - coz jsem fakt nechapal.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal B
[B]Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:


no s tím Passaten nesouhlasím, do kopce ti pomalinku ujede, mluvím z vlastní zkušenosti, i když je to hodně malinko, ale ujede.

no E30 318is je luxusně lehounká, měl jsem dřív E30 320i od Schnitzra 2,3 a to o 14 koní víc a měl jsem co dělat s E30 is.

prostě is je skvělej motor ale potřebuje lehký auto, BMW vědělo že ho má nechat upravit pro STW od schnitzra a udělat z něj dvoulitr, viz nělik kusů E30 320is s 190 koníkama.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#70 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal bpytlik
[B]Ze by wankel?? :bigok: :gobeer:


bingo:):D
B
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: stř 13.03.2002 01:00

#71 Příspěvek od B »

Jestli víš jak je z Brna na Svitavy do kopce ta nejdelší tříproudovka tak tam jsme šli přes něj já s E36 iS a E30 iS, všichni na plno a na doraz bylo to těsný ale bylo :banan: dole za ním nahoře před ním :cuz:
mike.bmw
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pát 04.10.2002 00:00

#72 Příspěvek od mike.bmw »

Originál zaslal B
[B]Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:


Doporučuji 102 oktanů!!!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#73 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

doporucuju nahustit heliem, vyvencit se, vypustit olej, sundat remeny, dat baterku z toho malyho auticka z 12tych narozenin a dlouho se modlit zabalenej do rucniku....
lidi proberte se....jakkoliv je iS zuppa, ma jen 140PS, zadnej kroutak a vazi skoro stejne co 1.8T Oktavka....netusim co se tady resi...
“Ability is what you're capable of doing.”
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od Bombarder »

Nevite nekdo, co ma za motor Opel Omega V6? Borec chtel zavodit, ale nejak se nechytal..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#75 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Podle me to asi vo neco malo na 400m prohrajes. Kdyz ti vyjde start a jemu ne idealne, tak ho myslim muzes i udelat. Bude strasne zalezet i jak budes radit. Ten motor docela znam z GolfaIV GTI ( coz je zhruba stejne tezky jako oktavka ) a neni to zase takova bomba. Musis to jeho turbo holt vykompenzovat svym umenim a nejak vyuzit rychlejsich reakci atmosferickejch motoru :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od Bombarder »

Co vim, tak VW nedela verzi motoru jako RS.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#77 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Bombarder
[B]Co vim, tak VW nedela verzi motoru jako RS.


Myslim ze se tu diskutovalo o 1.8T WV motoru. ( to by mela mit ta oktavka, ne? )
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od Bombarder »

To je verze s 132kW, takovou VW nedela. Ale asi to bude neco na zpusob 1.8T 110kW.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#79 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

aha ... tak to je pak asi jasny :-)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od bpytlik »

ale prd, bombarder je zase uplne mimo,celou dobu se tady mluvi o koktavce 150koni a pripadne passatu 150koni.....
Odpovědět