Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TOP TACHO?
ja to trosku rozvedu pac to je docela obsahly tema a ted to resime s hodne lidma najednou
ja sem sice zrovna schopnej udelat hovno pac mam asi zlomeny zebro a dela mi problem i nalezt
do auta natoz vytahnout palubku a rejpat se v ni. Navic nejsem doma.
Asi takhle, cely to sice je k E32, mozna i E34 ale nevim to presne. Vim treba ze u E38 je udaj
o kilometrech ulozenej v zasuvce, palubce, pocitaci motoru a snad i klici.
Problem co ted resime je to ze urcity E32 do urcityho roku vyroby maji vnitrni chybu, ktera
nedovoli pocitat vic nez 300.000 (km nebo mili) navic auta maji nejakej ofset a to co ukazuji
na displaji neni to co opravdu maji najeto, ten ofset je 40km (25mili) Takze se pocitadlo v tehle
autech zastavi na 299 960 km nebo 299975 milich. Ten ofset tam je asi pro ucely tovarny a tak a
oni to umi nejak kvalitne zresetovat nebo co.
Kdyz se udela "neodborny" reset tak by mela svitit vedle km takova tecka.
Celej problem je v tom ze az do tohodle vikendu jsme si mysleli ze ty kilometry jsou ulozeny jen
vy specialni zasuvce co jde do palubky a ma v sobe ten cip. Protoze auta s tou chybou jsme delali
tak ze se koupil novej a eventuelne se do nej dali spravny cisla.
Clovek to ted delal, zastavilo se mu to na obvyklem miste, jenze on zacal sledovat denni pocitadlo a
kdyz dojel k 299.997 tak tam dal novu zasuvku, proste proto ze v jeho zemi neni dost dobre mozny
tam dostat vlastni cisla a chtel zacit proste od nuly. Jenze se nedelo nic, na budiku mel porad
nuly ale az podle denniho pocitadla ujel ctyri kilaky tak to zaclo pocitat. Takze z nakyho duvodu
si to pamatuje i palubka.
Jenze z jinyho zdroje je zase zprava ze pocitadlo zacina na -3, coz je akorat na to aby dealer
to slozil a tak. A on zrovna mozna chytnul ty tri kilaky.
ja sem sice zrovna schopnej udelat hovno pac mam asi zlomeny zebro a dela mi problem i nalezt
do auta natoz vytahnout palubku a rejpat se v ni. Navic nejsem doma.
Asi takhle, cely to sice je k E32, mozna i E34 ale nevim to presne. Vim treba ze u E38 je udaj
o kilometrech ulozenej v zasuvce, palubce, pocitaci motoru a snad i klici.
Problem co ted resime je to ze urcity E32 do urcityho roku vyroby maji vnitrni chybu, ktera
nedovoli pocitat vic nez 300.000 (km nebo mili) navic auta maji nejakej ofset a to co ukazuji
na displaji neni to co opravdu maji najeto, ten ofset je 40km (25mili) Takze se pocitadlo v tehle
autech zastavi na 299 960 km nebo 299975 milich. Ten ofset tam je asi pro ucely tovarny a tak a
oni to umi nejak kvalitne zresetovat nebo co.
Kdyz se udela "neodborny" reset tak by mela svitit vedle km takova tecka.
Celej problem je v tom ze az do tohodle vikendu jsme si mysleli ze ty kilometry jsou ulozeny jen
vy specialni zasuvce co jde do palubky a ma v sobe ten cip. Protoze auta s tou chybou jsme delali
tak ze se koupil novej a eventuelne se do nej dali spravny cisla.
Clovek to ted delal, zastavilo se mu to na obvyklem miste, jenze on zacal sledovat denni pocitadlo a
kdyz dojel k 299.997 tak tam dal novu zasuvku, proste proto ze v jeho zemi neni dost dobre mozny
tam dostat vlastni cisla a chtel zacit proste od nuly. Jenze se nedelo nic, na budiku mel porad
nuly ale az podle denniho pocitadla ujel ctyri kilaky tak to zaclo pocitat. Takze z nakyho duvodu
si to pamatuje i palubka.
Jenze z jinyho zdroje je zase zprava ze pocitadlo zacina na -3, coz je akorat na to aby dealer
to slozil a tak. A on zrovna mozna chytnul ty tri kilaky.
mno to je vono, 299960, jak sem psal, E32 do roku vyroby 2/89, v palubce je zastrcenej cip HML075, kterej neumi pretocit 300000 (stejnej problem maji i nektery VW s digitachacem, pac pouzivaj stejnej cip) proste BMW bylo jedno z prvnich aut s digicislama a chybka se vloudila, reseni jsou tyhle:
1.) vysrat se na to
2.) koupit novej cip, bude pocitat od nuly, vedle napisu km se ti rozsviti cervena tecka ze s tim bylo manipulovano. Potrebujes akorat VIN auta a cislo staryho, ktery je bud na nem nebo se da vytahnout ze selftestu palubky, vymena je jen vyndani a zastrceni, ma to vlastni slot s konektorem. Ovsem novej stoji kolem peti tacu jestli si dobre pamatuju. Nebo koupit na vrakarne jetej, musi mit akorat to stejny cislo a bude ti pocitat od toho jejich cisla.
3.) nechat si to nekde ztocit na nizsi cislo
4.) koupit palubku > 2/89 a nechat si ji nekde natocit na pozadovany cislo
5.) postavit vlastni cip, neni to tezky, jen staci pristup k nejakejm elektronikum ktery ti do nej nahrajou program, pozadovany udaje mam
1.) vysrat se na to
2.) koupit novej cip, bude pocitat od nuly, vedle napisu km se ti rozsviti cervena tecka ze s tim bylo manipulovano. Potrebujes akorat VIN auta a cislo staryho, ktery je bud na nem nebo se da vytahnout ze selftestu palubky, vymena je jen vyndani a zastrceni, ma to vlastni slot s konektorem. Ovsem novej stoji kolem peti tacu jestli si dobre pamatuju. Nebo koupit na vrakarne jetej, musi mit akorat to stejny cislo a bude ti pocitat od toho jejich cisla.
3.) nechat si to nekde ztocit na nizsi cislo
4.) koupit palubku > 2/89 a nechat si ji nekde natocit na pozadovany cislo
5.) postavit vlastni cip, neni to tezky, jen staci pristup k nejakejm elektronikum ktery ti do nej nahrajou program, pozadovany udaje mam
Originál zaslal darmon
[B]mno to je vono, 299960, jak sem psal, E32 do roku vyroby 2/89, v palubce je zastrcenej cip HML075, kterej neumi pretocit 300000 (stejnej problem maji i nektery VW s digitachacem, pac pouzivaj stejnej cip) proste BMW bylo jedno z prvnich aut s digicislama a chybka se vloudila, reseni jsou tyhle:
1.) vysrat se na to
2.) koupit novej cip, bude pocitat od nuly, vedle napisu km se ti rozsviti cervena tecka ze s tim bylo manipulovano. Potrebujes akorat VIN auta a cislo staryho, ktery je bud na nem nebo se da vytahnout ze selftestu palubky, vymena je jen vyndani a zastrceni, ma to vlastni slot s konektorem. Ovsem novej stoji kolem peti tacu jestli si dobre pamatuju. Nebo koupit na vrakarne jetej, musi mit akorat to stejny cislo a bude ti pocitat od toho jejich cisla.
3.) nechat si to nekde ztocit na nizsi cislo
4.) koupit palubku > 2/89 a nechat si ji nekde natocit na pozadovany cislo
5.) postavit vlastni cip, neni to tezky, jen staci pristup k nejakejm elektronikum ktery ti do nej nahrajou program, pozadovany udaje mam
covece pokud by jsi mi to poslal(data), tak by nemel byt problem to tady pro kluky udelat:bigok: