Originál zaslal skautik no kdyz si uvedomite, ze se to auto (e36) zacalo vyrabet v roce 91 tak to je narez, tak nadcasovej design se jen tak nevidi, i v roce 97 to auto vypada sqvele bez nejakejch velkejch zmen. Je to proste sqele odvedena designajsrka prace :ucta:
Tak to bez debat. Samo, že vypadá skvěle i dnes.
NO nevim, ale me se ta e46 na tuning moc nelibi, nevim ale porad to vypada jako managerske auto )
jinak je ale sqela
e46 je už někde jinde než e36. Teda jako manažérské auto mi nepřidadá vůbec a tuning BMW je něco jiného než tuning jakéhokoliv jiného auta.
Jinak tohle je klasika m3 z fabriky.
Jestli máte někdo foto e36 m3 a e46 m3 tak je hoďte vedle sebe a porovnáme.
Tu nemáš co porovnávat,jasné je ,že 46ka je na tom technicky lépe.Prostě je to věc vkusu a názoru.Jinak mám k 36 větší vztah,protože jsem byl v době jeho vzniku puboš a strašně jsem ho chtěl.Nikdy by mě tenkrát nenapadlo,že ji jednou budu mít a navíc s přívlastkem M3 !Poměr výkon cena neznám momentálně lepší volbu než M3 e36.PS.Jen můj názor.
rekl bych,ze E46 se neda srovnavat s E36,je to uplne nekde jinde asi jako E34 a E39,jak technicky tak designove,nicneme jakykoli typ kdy BMW prislo s novym modelem bylo na spici...jak E36 tak E34
ja kdyz vydim ty ctyri originalni koncovky tak uchcavam Mimochodem, vcera sem videl in natura Golf R32 co si jeden muj kamos koupil. Ma to nadhernej zvuk, asi to docela pojede ale 177kW na 3.2 motor .. nic moc. A za ty prachy ...
Já se taky řadim na stranu odpůrců novýho designu BMW. Asi jsem moc konzervativní, ale je to na mě moc futuristický. Ale je fakt, že když se objevila 36, tak se mi taky vůbec nelíbila a říkal jsem si proč nemohli zůstat u 30 a teď se mi 36 líbí moc. Nevím možná je to o zvyku a nakonec se mi nová pětka i sedmička zalíbí...
Navíc se mi zdá, že do těch aut cpou moc elektroniky. U nový pětky jsem četl něco o novém systému řízení, který mění poměr otáček volantu versus natáčení kol v závislosti na rychlosti ( při malý rychlosti se kola natáčeji rychleji, při vysoký rychlosti se natáčeji pomaleji ) a při smyku dává sám mírný kontr. To je sice hezký, ale na 39 se mi líbí, že jde protiskluz a ty ostatní ptákoviny vypnout. Ale u tý nový to myslím nejde, takže chtě nechtě ti počítač kecá do řízení a to se mi nelíbí
Originál zaslal vally Já se taky řadim na stranu odpůrců novýho designu BMW. Asi jsem moc konzervativní, ale je to na mě moc futuristický. Ale je fakt, že když se objevila 36, tak se mi taky vůbec nelíbila a říkal jsem si proč nemohli zůstat u 30 a teď se mi 36 líbí moc. Nevím možná je to o zvyku a nakonec se mi nová pětka i sedmička zalíbí...
Ano. Jak vyrazina na trh tehdy nová E36, tak se vyskytovaly v hojné míře názory, že jde o vybočení z tak zaběhlých designových prvků, jaké měly předchůdci E36. Jednalo se hlavně o sloučení předních světlometů, které do vyjetí E36 z fabriky nemělo žádné BMW.
Tohle to může být diskuze na dlouhé hodiny.
1, Buhví jak budou nové BMW vypadat, jak příjdou na trh
2, ....a jak se nám budou líbit třeba za 5 let
Originál zaslal T.o.m. Ano. Jak vyrazina na trh tehdy nová E36, tak se vyskytovaly v hojné míře názory, že jde o vybočení z tak zaběhlých designových prvků, jaké měly předchůdci E36. Jednalo se hlavně o sloučení předních světlometů, které do vyjetí E36 z fabriky nemělo žádné BMW.
Tohle to může být diskuze na dlouhé hodiny.
1, Buhví jak budou nové BMW vypadat, jak příjdou na trh
2, ....a jak se nám budou líbit třeba za 5 let
Originál zaslal vally Navíc se mi zdá, že do těch aut cpou moc elektroniky. U nový pětky jsem četl něco o novém systému řízení, který mění poměr otáček volantu versus natáčení kol v závislosti na rychlosti ( při malý rychlosti se kola natáčeji rychleji, při vysoký rychlosti se natáčeji pomaleji ) a při smyku dává sám mírný kontr. To je sice hezký, ale na 39 se mi líbí, že jde protiskluz a ty ostatní ptákoviny vypnout. Ale u tý nový to myslím nejde, takže chtě nechtě ti počítač kecá do řízení a to se mi nelíbí
To je to same, jako kdyz vylezli s ABS. Taky lidi nadavali, ze jim elektronika bude kecat do brzdeni...
Originál zaslal T.o.m. Ano. Jak vyrazina na trh tehdy nová E36, tak se vyskytovaly v hojné míře názory, že jde o vybočení z tak zaběhlých designových prvků, jaké měly předchůdci E36. Jednalo se hlavně o sloučení předních světlometů, které do vyjetí E36 z fabriky nemělo žádné BMW.
Tohle to může být diskuze na dlouhé hodiny.
1, Buhví jak budou nové BMW vypadat, jak příjdou na trh
2, ....a jak se nám budou líbit třeba za 5 let
No združené přední světlomety měla už 2000...
Jinak mě se též E39 moc nelíbila a teď bych jí již bral.