Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Trocha nostalgie nad podautem

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Byla jednou jedna jebka, ktera se rozhodla, ze bude dobre, kdyz upadne jeden ventil.... pak se rozhodla, ze bude fun, kdyz se protoci kolecko v prevodovce /takze misto 3ky, jsem mel druhej neutral/...
mno a takle to vypada /uklizel jsem skrin :-) /... doporucuju zkouknout tu svicku, ta tycka je utrzenej dutej sodikem plnenej vyfukovej ventil /Lancie 2.0 turbo 16v/, jak dopadnul kovanej pist, neni treba komentovat... vysledek- pist rozmlacenej /2600,- od Lancie origo 5600,-/, to same spalovaci prostor, vymlacena sedla ventilu, ta nasata do ostatnich valcu, nasata do turba, do sani, preskocena klika, ohnute saci /8x á 300,-/ a vyfukove ventily /8x á 1900,- -od Lancie origo 4900,- za kus/, zbytky sedel a ventilu po celym motoru, se sani jsem vyplachnul cca hrst pilin a kousku kovu. Vyvareni hlavy, sedla, o-krouzky, montaz a pod 7,5k bez papiru... moc fajn zkusenost :-) :bigok: :D
Přílohy
lanc.jpg
lanc.jpg (17.9 KiB) Zobrazeno 1284 x
lanc.jpg
lanc.jpg (17.9 KiB) Zobrazeno 1284 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

Hmmm takova menší deformace motoru :shit:

a ta kartička MAKRO tam měla jakej účel :D :D :D :P
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

aby bylo videt, jaka je mezera mezi tema "nalisovanejma" koleckama /jedno tvori naboj tomu druhym/, ted se vsak volne protaceji...
“Ability is what you're capable of doing.”
Otton
Registrovaný
Příspěvky: 164
Registrován: pon 03.02.2003 01:00

#4 Příspěvek od Otton »

Jé Hanzi, ty máš doma muzeum?:D
Pár takovej exponátů bych doma taky měl. Potkanej vršek od M4O (ve 100km/hod.) apod.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od stealth »

Dobrý exponátky ;-)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#6 Příspěvek od abdul »

jednomu mojemu znamemu kroska potahla pres sani osmicku matku i s podlozkou... krasne to obe tyto vecicky zamlatilo do hlavy... normalne to i s tim jelo:) kdyz sme to pak rozebrali tak to bylo naprosto ukazkove zaklepany do hlavy... nemam ale foto:(
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#7 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Originál zaslal abdul
[B]jednomu mojemu znamemu kroska potahla pres sani osmicku matku i s podlozkou... krasne to obe tyto vecicky zamlatilo do hlavy... normalne to i s tim jelo:) kdyz sme to pak rozebrali tak to bylo naprosto ukazkove zaklepany do hlavy... nemam ale foto:(

Mno to ja mam zase takovy prihodicky kamose co ma Hondu NSR 125R 30koniku a max vykon nekde kolem 12 tis/rpm:)
Prvni co se mu povedlo to kdyz vymenil castrol olej za valvoline nadherne to pripisknul tak ze 1/3 pistu se urvala a zarvala se do zbyku, rikal ze mu to udelal na 5tku pri nejakjech 10k/rpm, tak to dal novej origo pist-5,5t Kc a valec 16,5t kc, zacala dalsi zezona, vysipalo se mu jehlove lozisko na ojnici, jehlicky proletely kanalem kolem valce bez poskozeni akorat ve spalovaku se nejak zasekali do palice a pistu, pist to ustal ale palice nova 4t Kc, ojnicni sada, netusim kolik stala ale 2t kc urcite ne :), nasledovala docela klidna sezona az na to ze ka konci prazdnin jel k babce na moravu- od nas nejakejch 300km, pritahli motorku ze najednou jako kdyz utne a prestala ject, nasledovalo ohledani:) nejaka komprese byla utocit rukou to byla fuska, tak co dal, karbec s palivem OK tak svicka(jeden by rek ze se na ni clovek podiva prvni:D ale nejak nepodival) tak sme ji vytakhly a zjistili ze ten keramickej jizolant se zpenil s obouma elektrodama dohromady....:angel: , dostal novou a za tejden jel do praglu a zase ze nejde do otacek opet svicka:), ted si koupil nejakou NGK za 3 kila a uz ok, ma vetsi ten porcelan.

Foto budou hned jak to nafotim :)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#8 Příspěvek od abdul »

moje vlastni zkusenost: jeste kdyz sem mel uzasnej vozejk Skoda 120 sem proste musel zkusit kolik to da na jednotlivy kvalty:) no pri trojce mi prolez pist pres olejovou vanu... bylo to jenom takovy: buch buch a uz sem stal... pak na ZZR 600 se mi povedlo uplne to samy... pist i s ojnici proste mrknul pres vanu ven... na dalsi zazitky bych musel zavzpominat:) ale s cagivou 125 mam taky paradni zkusenosti... sypalo se to jeste casteji nez ta mrdka tvojeho kamose :lool: kdyz sem si s tim uz nevedel rady tak sem koupil starsi valec z neceho uplne jinyho, dal sem to nejak dohromady... priveru ktera me neustale vytacela protoze vice nefungovala nez fungovala sem privaril v jedne poloze a sup to do sveta...:) vzal to typek z vedlejsi dediny coz me dost sralo, a s kamosem sme uzavirali sazky jestli s tim dojede alespon domu nebo ne... no a borec uz 3 roky normalne jezdi:D kdyby mi to pred tim nekdo rek ze to jeste tri roky potom pojede tak umru smichem...:)
Odpovědět