Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prestavba 730 na 725TDs :o)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od vir2l »

Nez nejak prekopavat motory tak to hod do plynu. A pokud nemas prachy tak te to vyjde asi levnej nez nejaka 525tds. Nevim na kolik vyjde obyc plyn, mam tam vicebodovy a zere mi to 13-15, mam ale manual. Tech tvych 15+ je fakt dost, takhle zere 5tilitr iLko :)
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#22 Příspěvek od STYDLY »

TO JE PEKNA SPOTREBA!! ME TO ZERE TAK 13-14L PLYNU!!:D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od bpytlik »

730d se necha sehnat pod pul mega a 740d uz kolem 650k v plne palbe, staci jenom trosku hledat,pripadne si dovezt neco lehce tukleho.A me se teda rozhodne libi vic nova sedma (e65), zvlast potom co jsem mrkal na 760Li (vidis darmone jak se ucim:)) v plne palbe (operka vzadu stejna jako v predu, nezavisla klima vzadu, radio vzadu, LCD displeje vzadu,proste fsecko:))
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#24 Příspěvek od abdul »

Originál zaslal RuDoSh
[B]725 TDS se delala takze muzes sehnat veci primo ze sedmy....


jo 725 tds ale e38, coz je trosku jiny auto...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#25 Příspěvek od abdul »

Originál zaslal Lukáš
[B]no jo jenze 725 tds nebude za kilo, delali ji az do e38-ky. ale kolem dvou kil se da sehnaqt.


ukaz mi 725tds za dve kila...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#26 Příspěvek od abdul »

Originál zaslal Pitr
[B]A halvne jak jsem se presvedcil ze nestahnu toho zrouta pod 15 litru na sto tak to proste nechci. NOoo.


jestli ti to zere 15 a vice tak je nekde neco spatne...
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Mad Max »

To Pitr: mám 540iA 9/94 a žere max 13 l !!!
Možná ti nefunguje MAF.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Mad Max »

10,5 - 11,3 l běžná spotřeba.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#29 Příspěvek od Martinéz »

no e38 je sice uhlazanejsi a sympatictejsi, ale i presto, ze jsem v e66 jen sedel, je to nekde uplne jinde...staci zavrit dvere a poznas to...:)
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Pitr »

No jo to me taky tak napada ze je nekde neco spatne.. Ale co?? NA maf jsem cucel kdyz jsem rozhodil a cistil EML JE to takova ludra skareda velika s klapkou. A ta klapka sla celkem dost ztuha. NA to aby tama prochazel nasavany vzduch se mi to zdalo prilis tuhe. A hlavne jsem byl prekvapeny ze se neotvirala uplne mela tam vychozenou drahu jen tak v uhlu 30stupnu Pokousel jsem s e tam stourat prstama a otevrit ji poradne Ale nejak sem nedosahl. A vysral se na to. Rek jsem si asi to tak ma byt. Je dost mozne ze tohle je ta chyba ma to malo vzduchu a proto to tak zere. Jenze kdyz bude malo vzduchu bude jednotka kalkulovat s mensim mnozstvim A ubere paliva nebo ne.. Auto bude pak dost line. Ale to nepoznam. Nikdy jsem v nicem podobnem nejel :o(( POtreboval bych vedet co muze primo a pak neprimo ovlivnovat nezadouci spotrebu At vim na co se zamerit.
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#31 Příspěvek od STYDLY »

LAMBA SONDA!:D
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Pitr »

Hm a jak poznam ze je skutecne v riti??? :o)
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#33 Příspěvek od fornax »

:walk: na emise:D
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od vir2l »

Pitr: v uherskem brode znam chlapa co mi prosel elektroniku.. napojil se primo na lambdu, pak muze zmerit i emise, umi toho dost, kdyby jsi mel zajem
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Pitr »

Nhoo se vi ze mam zajem. Ale ne tak ríííchlo Mam ted jine vydaje. A budu muset asi 14 dni poseckat v tomto zalostnem stavu... A pak to zfouknu.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Pitr
[B]No jo to me taky tak napada ze je nekde neco spatne.. Ale co?? NA maf jsem cucel kdyz jsem rozhodil a cistil EML JE to takova ludra skareda velika s klapkou. A ta klapka sla celkem dost ztuha. NA to aby tama prochazel nasavany vzduch se mi to zdalo prilis tuhe. A hlavne jsem byl prekvapeny ze se neotvirala uplne mela tam vychozenou drahu jen tak v uhlu 30stupnu Pokousel jsem s e tam stourat prstama a otevrit ji poradne Ale nejak sem nedosahl. A vysral se na to. Rek jsem si asi to tak ma byt. Je dost mozne ze tohle je ta chyba ma to malo vzduchu a proto to tak zere. Jenze kdyz bude malo vzduchu bude jednotka kalkulovat s mensim mnozstvim A ubere paliva nebo ne.. Auto bude pak dost line. Ale to nepoznam. Nikdy jsem v nicem podobnem nejel :o(( POtreboval bych vedet co muze primo a pak neprimo ovlivnovat nezadouci spotrebu At vim na co se zamerit.


proberem si to, maf tam nemas :) mas tam AFM cili vzduchovou vahu, coz je neco jinyho :) ale proste prvni vec je vytahnout chybovy kody.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal bpytlik
[B].A me se teda rozhodne libi vic nova sedma (e65), zvlast potom co jsem mrkal na 760Li (vidis darmone jak se ucim:))


jde ti to pomalu, jestlis mrkal na 760Li tak si koukal na model e66 a ne e65 :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Pitr
[B]To Darmon: ty jsi si tu svou 32. nechal zplynovat nebo jsi to tak poridil. A kolik takova sranda stoji hodit to do plynu A jak si to zere ?? :o)))


ja uz to tak koupil, a nereknu ti kolik to zere protoze by ses na miste posral, neco tam mam v prdeli, ma to zvuk jak lokomotiva. O vikendu se na to mrknu (ps zere mi to po praze 22 podle pocitace :)
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Pitr »

Jo jasne asi netreba dalsich informaci. Proste si to nekde necham sjet a vytahnoput vsechny chybovky... PAk se budu zasejc ptat
Add AFM... Holt tomu nerozumim Ale bylo mi jasne ze to meri neco se vzduchem :o))) Ty tam mas MAF nebo taky to AFM? Na svich strankach si tusim psal o mafu tak jsem si myslel..... ze Karel Vymrdal Prdel

Apropos zere ti to solidne. Me to po Praze take bralo 20 ale Benalu.. :o((
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od bpytlik »

Originál zaslal darmon
[B]jde ti to pomalu, jestlis mrkal na 760Li tak si koukal na model e66 a ne e65 :D


kurva kurva, to sou veci, ale co, mrdat prdel :)
Odpovědět