Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW Invelt Plzeň - mechanici odborníci

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od vally »

Zase jedna z příhod z tzv. značkového servisu. Mám problémy s ukazatelem benzínu (občas mi ukazuje blbosti ) + vadné čidlo teploty motoru, a tak jsem vzal svýho bawce do Inveltu, aby se mi na to kouknul odborník. Čidlo vyměnili i s termostatem ( budiž – jistota je jistota ) a k nádrži se vyjádřili tak, že je tam ulomenej koš, ve kterým jsou upevněný plováky a že by se musela vyměnit celá nádrž. Tak jsem vzal auto s tím, že si to rozmyslím a frčel domů. V neděli jsem si zajel k pumpě, natankoval plnou a koukam, že stojím v jedný velký kaluži benálu. Kouknu pod auto a z pravý nádrže mi leje benzín jako z konve. Naštěstí to neteklo na vejfuk ( radši ani nedomejšlim, co by se stalo – auto plný benzínu a ještě na benzínce – možná bych se dostal i do zpráv:) ). A tak když jsem se trochu uklidnil ( v té chvíli se můj slovník zúžil na deb…, kur…, kret…. a čur…), vzal jsem báwo ke známýmu. Když otevřel víko na nádrži, nestačil jsem se divit. Totiž mechanik značkového servisu, tam víko namontoval takovým způsobem, že mu půlka těsnění plavala v nádrži a tento „drobný“ nedostatek vykompenzoval tím, že to celý utáhnul jako kráva. Přitom musel jasně vidět, že to tam nesedí, ale co, vždy? je to jen nádrž, ne…
vita
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 05.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od vita »

kua, to si je tam sjedeš řádně podat ne?:bang: A? se na tu práci ten mechanik vys..e .
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pavel 528 »

ja to rikam porad,co si clovek neudela to ma skurveny....
BMW 325td
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 14.09.2003 00:00

#4 Příspěvek od BMW 325td »

A to jsem si rikal ze s petkou budu jezdit do poradnyho servisu,treba INVELT PLZEN.:bigcry:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#5 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal vally
[B]Zase jedna z příhod z tzv. značkového servisu. Mám problémy s ukazatelem benzínu (občas mi ukazuje blbosti ) + vadné čidlo teploty motoru, a tak jsem vzal svýho bawce do Inveltu, aby se mi na to kouknul odborník. Čidlo vyměnili i s termostatem ( budiž – jistota je jistota ) a k nádrži se vyjádřili tak, že je tam ulomenej koš, ve kterým jsou upevněný plováky a že by se musela vyměnit celá nádrž. Tak jsem vzal auto s tím, že si to rozmyslím a frčel domů. V neděli jsem si zajel k pumpě, natankoval plnou a koukam, že stojím v jedný velký kaluži benálu. Kouknu pod auto a z pravý nádrže mi leje benzín jako z konve. Naštěstí to neteklo na vejfuk ( radši ani nedomejšlim, co by se stalo – auto plný benzínu a ještě na benzínce – možná bych se dostal i do zpráv:) ). A tak když jsem se trochu uklidnil ( v té chvíli se můj slovník zúžil na deb…, kur…, kret…. a čur…), vzal jsem báwo ke známýmu. Když otevřel víko na nádrži, nestačil jsem se divit. Totiž mechanik značkového servisu, tam víko namontoval takovým způsobem, že mu půlka těsnění plavala v nádrži a tento „drobný“ nedostatek vykompenzoval tím, že to celý utáhnul jako kráva. Přitom musel jasně vidět, že to tam nesedí, ale co, vždy? je to jen nádrž, ne…


Tak doufam ze to bude mit dohru! Tohle se prece nesmi stavat! Doporucuju ( i kdyz je to snadny to rict ) ti, nevyser se na to jinak se to stane normou. Takovej mastil by mel dostat okamzityho padaka za kurveni znacky. Asi bych si promluvil s jeho nadrizenym v rovine faktu. Pochybuju ze bude spokojenej.

Jak si tak vzpominam, Lukke, to je ta stejna parta kde ti nechteli prodat auto? To je fakt sileny! Jestli to tak by se to hodilo zavrit.
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Lukáš »

pokud mas urvany plovaky, tak nechapu, proč chtěj měnit hned celou nadrž........
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od vir2l »

To sou kreteni, ne ze to nechas byt!
Ja uz ani neverim tomu, ze kdyz dotahnu auto servisovane only v bmw tak ze mam byt klidny. Snad jen doufat ze na zapad od nas tomu tak neni, ale treba si na forech vykladaji stejne historky.. zjistete to nekdo :)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Ja sem to zjistoval na vlastni pest. Mohl jsem byt celou dobu u toho, pracoval jsem tam predloni jako praktikant, takze tam mam znamyho (zkusenyho) mechanika, ten ale nemel cas, nemuzou prece dat nejakou slozitejsi praci tem mladym flakacum...

Uz jste videli nekoho, kdo sroubuje a dotahuje svicky kompresorem (pak je jeste rval nadoraz normalnim klicem!)? :bang2: Sem se ho zeptal, jestli neco neslysel o sroubovani rukou (klicem) na doraz (ne silou) a pak 90°, tak sem se to ucil ja.
Mladej mechanik=co jinyho se dalo cekat...u BMW Niederlassung Bonn odsekl, ze jestli to chci mit rychle, tak ze se to tak dela (jestli to tak uz nekdo delal vickrat, tak mi asi budou za chvili strilet svicky ze zavitu jako u Jawy 3apuly)

Tak se podrzte: vymena mot. oleje, ol. filtru, 6ti svicek, oleje v diferaku (neni nahodou dozivotni? nebo to je jen prevodovej?), brzdove a chladici kapaliny, namazani zamku, doplneni ciste vody!! do ostrikovacu (asi se mu zdala ta moje 2 dny stara dolivana skoro plna tmavomodra moc tmava, tak ji rozredil), pak jeste bezduvodne vymeneni spinace svetla couvani (fungoval!) a pak, podle me bezduvodne, rozebrani brzd a "opraseni" (Entstauben) desticek dratenym kartacem...
Na diagnostice to nebylo, jenom tam vynuloval pocitac do dalsi vymeny oleje.

Summa sumarum: Original BMW-Teile: 287,36 €
Arbeitslohn (prace): 329,00 €
------------
616,36 €

Takze jsem u "bawa" nechal zhruba 18.000 Kc za pitomou inspekci.

Fazit: Nevyberes si, jestli u nas nebo "na zapade"

Jeste bych sem mel hodit ten ucet na 4 strany...
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Lukáš »

Originál zaslal Jawak
[B]Ja sem to zjistoval na vlastni pest. Mohl jsem byt celou dobu u toho, pracoval jsem tam predloni jako praktikant, takze tam mam znamyho (zkusenyho) mechanika, ten ale nemel cas, nemuzou prece dat nejakou slozitejsi praci tem mladym flakacum...

Uz jste videli nekoho, kdo sroubuje a dotahuje svicky kompresorem (pak je jeste rval nadoraz normalnim klicem!)? :bang2: Sem se ho zeptal, jestli neco neslysel o sroubovani rukou (klicem) na doraz (ne silou) a pak 90°, tak sem se to ucil ja.
Mladej mechanik=co jinyho se dalo cekat...u BMW Niederlassung Bonn odsekl, ze jestli to chci mit rychle, tak ze se to tak dela (jestli to tak uz nekdo delal vickrat, tak mi asi budou za chvili strilet svicky ze zavitu jako u Jawy 3apuly)

Tak se podrzte: vymena mot. oleje, ol. filtru, 6ti svicek, oleje v diferaku (neni nahodou dozivotni? nebo to je jen prevodovej?), brzdove a chladici kapaliny, namazani zamku, doplneni ciste vody!! do ostrikovacu (asi se mu zdala ta moje 2 dny stara dolivana skoro plna tmavomodra moc tmava, tak ji rozredil), pak jeste bezduvodne vymeneni spinace svetla couvani (fungoval!) a pak, podle me bezduvodne, rozebrani brzd a "opraseni" (Entstauben) desticek dratenym kartacem...
Na diagnostice to nebylo, jenom tam vynuloval pocitac do dalsi vymeny oleje.

Summa sumarum: Original BMW-Teile: 287,36 €
Arbeitslohn (prace): 329,00 €
------------
616,36 €

Takze jsem u "bawa" nechal zhruba 18.000 Kc za pitomou inspekci.

Fazit: Nevyberes si, jestli u nas nebo "na zapade"

Jeste bych sem mel hodit ten ucet na 4 strany...


to ještě neni moc :-)) ale tima svičkama si mě dostal
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od vir2l »

Kurva. Tak me reknete kde ma clovek sanci sehnat dobrou karu :cry:
Doufam, ze o sedmy se tam staraji trochu lip, nebo mozna jen o V12 :)
Me uz prijde, ze auto servisovane v bmw nebrat. Kazdy poctivy servismen by to udelal lip.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Jawak- jedno nechapu, pises o prekopavani 320i na M3 /s tim, ze tech. zazemi neni problem a pod bla bla cloveka co nikdy nic nedelal :-) / a pak jedes na servis do Bmw kvuli "brutalne" :-) komplikovany vymene oleje a vody v ostrikovacich... nebo snad kvuli namazani zamku? :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Originál zaslal Hanz
[B]Jawak- jedno nechapu, pises o prekopavani 320i na M3 /s tim, ze tech. zazemi neni problem a pod bla bla cloveka co nikdy nic nedelal :-) / a pak jedes na servis do Bmw kvuli "brutalne" :-) komplikovany vymene oleje a vody v ostrikovacich... nebo snad kvuli namazani zamku? :-)))


Máš pravdu, voe, na to sem úplně zapoměl!
Já to chtěl udělat sám, jenomže tatík: ,, Koupils auto, co bylo do teď řádně vedený serv. knížkou (po celym rajchu, v různých autoriz. servisech) a když to budeš zase někdy prodávat, tak většina lidí se na tu servisku bude ptát. Když pak uvidí mě, řeknou určitě že to zbastlil a kdoví jestli vůbec měnil olej jak se má...
Pak další důvod, a to že neumím DOMA vyměnit brzdovou kapalinu (už měla víc jak 2 roky) a vynulovat si počítač. Tady nikoho z neautorizovaných servisů neznám, a do ČR nejezdím tak často, tam se tím živí kde kdo. A úplatky tady neberou, jako že dej mě tam štempl a vynuluj budíky, to hrozí vyhazov a kdo tady dělá u bawa, tak nepotřebuje úplatky.
Dělají tam docela dobrý lidi, až na ty paznehty (Azubi´s = ti co se teprve vyučují, tady to tak chodí, že se učí normálně v servisu u nějakýho mechanika, i u BMW, shit!
Už sem taky říkal, že je na ty těžší opravy nepouští, to se jenom čumí a podává vekcajk, ale inspekce jsou přece tak jednoduchý, na tom se nedá nic dokurvit...

A jinak nejsem přece debil, hned jak sem kárku koupil tak šla do pucu a samozřejmě jsem mimo jiné i namazal panty už před tím vazelínou, zámky grafitem a vodu do ostřikovačů dolil skoro do plna - oni to normálně přelívají, nevím proč, zdá se mě to zbytečný. :bigok:
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#13 Příspěvek od abdul »

hosi ja uz videl tolik zmastenych veci z origos servisu ze sem nekdy nevedel jestli se mam smat nebo brecet...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#14 Příspěvek od abdul »

Originál zaslal Pavel 528
[B]ja to rikam porad,co si clovek neudela to ma skurveny....


nejde nez nesouhlasit... pekne sup do monterek a mas jistotu...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#15 Příspěvek od abdul »

jednu "perlicku"

"kolega" mi volal ze mu golf 4 nejak v zatackach cuka s volantem, ze se to v zatcce klidne i zasekne.... jedu s tim za kamosem do servisu, skocim do monterek, hodim si to na zvedak, sup s tim nahoru a zkousim ty vule na vsech cepech, nejak se mi to nezdalo ze se to nejak divne hybe, no a co nevidim, napravnici maji drzet takovy dva brutalni srouby skrz napravnici do kastle... no a ony tam proste nebyly...:) cumim na to jestli se mi to zda nebo co, ale ne, oni mu na tom neco mastili, kvuli toho tu napravnici shodili a uz ji tam nasadili jenm na vsecky ramena ale neprisroubovali... tenkrat sem si rikal: " uz me nikdy nic nemuze prekvapit "...
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od vally »

Tak úplně jim to neprošlo, v pondělí jsem si tam zavolal, nechal si dát k telefonu přímo toho odborníka a pěkně ho vyjebal. Pak jsem ještě vyjebal servisního technika, co to tam má za mechaniky a ten se mi omlouval jako blázen, že je to naprosto výjimečná situace ( myslím, že zas tak výjimečná v Inveltu neni ) a prý jestli budu měnit tu nádrž, že mi zlevní práci atd. Bylo to spíš jen pro ten pocit, že to tomu ptákovi neprošlo jen tak, ale co si na nich člověk veme. Mě nejvíc štve, že to prostě musel vidět, jak mu to nesedí a stejně to tak nechá a utáhne to jako kráva ( možná to taky utahoval kompresorem :) v Inveltu člověk nikdy neví ).
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od vally »

Originál zaslal Lukáš
[B]pokud mas urvany plovaky, tak nechapu, proč chtěj měnit hned celou nadrž........

Protože je prý ulomený koš, ve kterým to drží aby se to nepohybovalo a ten je pevnou součástí nádrže. No každopádně, až budu mít čas, tak si to rozeberu sám a uvidim. Kolikrát mám pocit, že když člověku praskne žárovka, tak by servismani nejraději vyměnili celý světlo ( a u mlhovek i s nárazníkem :)).
vita
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 05.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od vita »

"Kolikrát mám pocit, že když člověku praskne žárovka, tak by servismani nejraději vyměnili celý světlo "
:anger: když se mi mlžilo světlo u fiata {po mojí kokotský vyměně žarovky} tak řešení technika bylo : dát to do pece vysušit 2000.- , nový světlo 6000.- a protože to byla 2. neůspěšná návštěva servisu tak jsem to zkusil sám ,bylo to 40minut nadávání na Itali a OK.
Sám jsem zvědavej jak pochodim na inspekci v AUTOBASE.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#19 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

vita: pak dej vedet .. ja tam byl spokojenej
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Lukáš »

Originál zaslal vally
[B]Protože je prý ulomený koš, ve kterým to drží aby se to nepohybovalo a ten je pevnou součástí nádrže. No každopádně, až budu mít čas, tak si to rozeberu sám a uvidim. Kolikrát mám pocit, že když člověku praskne žárovka, tak by servismani nejraději vyměnili celý světlo ( a u mlhovek i s nárazníkem :)).


zeptam se ti kluků, ted neco podobnyho řešili, a mam pocit že se obhjednal jen plovak, za chvili zjistim podrobnosti.
Odpovědět