Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dve turba na 525td
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal ManyP
[B]ja napsal ze ty turba jen pneuregulace ale ne ektroregulace ktera se tez da.
Mno už tě vidím, jak seženeš za nějaké slušné peníze něco jiného než dva Garretty VNT 15 (GT 17 V) z oktávky a přestrojuješ na ně tlakové regulátory (které seženeš nevím teda kde, než u Special Turbo za velký $$$) místo těch vakuových. A to všecko do 10000. :ucta:
Intercooler bych videl spis z Avie ten ma 60x30cm takze plocha dost velka a tlak tu zvladne!
Interkulery pochopitelne dva! To je snad jesne!
Aha. Vidím dobře? Takže dva intercoolery z avie? :lool:
To jo ze tds by bylo stejny ale tobe stci auto co ma hafo lidi! Me teda ne!
Mno to sis zrovna nevybral dobrej příklad... :super: mně že by stačilo "auto, co má hafo lidí"... :lool: Jen se tě pokouším postavit zpátky na zem, dřív než si natlučeš nos.

Mimochodem, mohl by ses pokusit trochu uklidnit a začít používat tečky místo vykřičníků? :bigok:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
ja nerekl presne jaka turba budu shanet ale mas pravdu ze s tim intecoolerem mi to fakt nedoslo to se ti omlouvam!!! aha omlouvam...
Panove to ste jeste asi nezazili neklidnyho moravaka ze me rikate at se sklidnim. Ale proc ne?
Vim ze kazde kdo sem na to forum pise necemu rozumim ja teda osobne nevim jake ma oznaceni turbo z oktavky vim ze je to Garret ale nedosahuji vysin nekterych pritomnych. Nezdali se vam tato uprava tak tu o ni nediskutujte.
Ale dik ze ste mi aspon poradili at se sklidnim.
Dik
Panove to ste jeste asi nezazili neklidnyho moravaka ze me rikate at se sklidnim. Ale proc ne?
Vim ze kazde kdo sem na to forum pise necemu rozumim ja teda osobne nevim jake ma oznaceni turbo z oktavky vim ze je to Garret ale nedosahuji vysin nekterych pritomnych. Nezdali se vam tato uprava tak tu o ni nediskutujte.
Ale dik ze ste mi aspon poradili at se sklidnim.
Dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 401
- Registrován: pon 03.11.2003 01:00
- Bydliště: Brno/Leverkusen
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal ManyP
[B]ja nerekl presne jaka turba budu shanet ale mas pravdu ze s tim intecoolerem mi to fakt nedoslo to se ti omlouvam!!! aha omlouvam...
Panove to ste jeste asi nezazili neklidnyho moravaka ze me rikate at se sklidnim. Ale proc ne?
Vim ze kazde kdo sem na to forum pise necemu rozumim ja teda osobne nevim jake ma oznaceni turbo z oktavky vim ze je to Garret ale nedosahuji vysin nekterych pritomnych. Nezdali se vam tato uprava tak tu o ni nediskutujte.
Ale dik ze ste mi aspon poradili at se sklidnim.
Dik
Tady se nesmi brat vsechno vazne

ManyP- stabilizator z M5 je co vim vic nez dostatecnej, stejne jako brzdy. O turbech vidim, ze vis opravdu vse, predpokladam, ze genitalni napad na prestavbu omsele e34 v brrrutaaaalniii bi-turbo masinu vzniknul na zaklade cteni AutoAnnonce pod perinou pri baterce, pres vyslovny otcuv zakaz po one trapne udalosti s vratama od garaze. Nasledne zavitani na stranky RostiVR6 jen vytvrdilo pohrdavy usmev na rtech a bojovy plan nemel trhlin do doby zalozeni tehle debaty o nesmrtelnosti natuneneho brouka
))
PS- ber to easy, nicmene pokud nekdy NECO vytvoris, dej mi vedet, jsem hrozne zvedavej clovek od prirody

PS- ber to easy, nicmene pokud nekdy NECO vytvoris, dej mi vedet, jsem hrozne zvedavej clovek od prirody

“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Shrek
[b] E39tky se dělaly jenom B10 V8 a D10 Bi-Turbo. D10 Bi-Turbo byla 530d se sníženým kompresním poměrem, dvěmi turbodmychadly a 6-tikvaltem Getrag (nebo 5-tikvaltem automat se Switchtronicem) a vyjeli s ní v roce 2000. Tvoje informace jsou mylné.
ok, sorry, nezbejva mi nez ti verit:). ale fakt si pamatuju, ze sem kdysi cetl v casaku o uprave na tds, se kterou bylo s maximalkou 250kmh nejrychlejsi naftovy vozidlo na silnici...nevim uz, ktera nem. fa to delala...tusim uz e39.