Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#161 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Jasnej sektar ... ani jasny cisla mu nestacej .. vy ste fakt zoufalci .. :bigok: .. kdyz uz to nejde ukecat na vykonost, prihodime provozni naklady ... ay yay :D


Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...

Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h
N54 PWR
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#162 Příspěvek od Petr_1 »

Na tohle určitě někdo řekne, že nafta potřebuje větší obsah aby mohla mít srovnatelný parametry jako benzín. Ale dnešní motory na naftu maj ke svejm benzínovejm kolegům velmi blízko co se týče výkonových parametrů a podle vývoje půjdou ještě nahoru. Takže nebude daleko doba, kdy budou na stejný úrovni. Nejsem si jistej, že 330i pojede 330d nějakym extrémním rozdílem a na normálních cestách jsou si určitě rovnocenným soupeřem.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#163 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Petr
[B]Na tohle určitě někdo řekne, že nafta potřebuje větší obsah aby mohla mít srovnatelný parametry jako benzín. Ale dnešní motory na naftu maj ke svejm benzínovejm kolegům velmi blízko co se týče výkonových parametrů a podle vývoje půjdou ještě nahoru. Takže nebude daleko doba, kdy budou na stejný úrovni. Nejsem si jistej, že 330i pojede 330d nějakym extrémním rozdílem a na normálních cestách jsou si určitě rovnocenným soupeřem.


Ale ona srovnatelne parametry nema... Ma o 10Kw mensi vykon a pres to benzin pojede... Sice o 0 0 nic ale pojede... Skoda ze neuvadeji zrychleni z 0-200 tam by byl rozdil znatelnejsi...
Jinak souhlasim s Tebou ze bude doba, kdy se dieselove turbomotory vykonove vyrovnaji pri stejnem obsahu atmosferickym bezinovym a budou mit lepsi dynamicnost a mensi provozni naklady...
N54 PWR
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#164 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...

Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h

Nebo se koukni trochu vejš, 210 kW měla už i darmonova E32 s osmiválcem 4.0..., a žádnej hi-tech, necelé deci větší objem. :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#165 Příspěvek od Martinéz »

to RuDoSh...rekl bych, ze motory BMW sou sice v prvni linii, ale MB je o neco napred...hlavne v dobe, kdy prisli s common-railem, mel MB dost naskok. A taky se zda jejich spickovost tim, ze vyrabej i velky objemy a strkaj je do mensich aut. Tezko se to pak srovnava s konkurenci, ktera se toci porad kolem 2l.
TDicka taky urcite patrej k tomu lepsimu, ale porad je to traktorova koncepce.

a k ty zminovany vyspelosti TDs..je to traktor, to je jasny, ale v tom 91 to byl celkem mezi naftakama prevrat.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#166 Příspěvek od darmon »

ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#167 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal darmon
[B]ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.


No tak tam neni o cem...
N54 PWR
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#168 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Originál zaslal Lukas H.
[B]No tak tam neni o cem...

Tedy to je debata. Kazda liska chvali svuj ocas :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#169 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz... :)
N54 PWR
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#170 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz... :)

Tak tim bych si nebyl tak jisty - timto se zarazuji do hejna benzinovych lisaku.

A jak jsem psal pred par dny: Starsi benzin se slusnou vybavou koupim za zlomek ceny moderniho ropaka. A nez rozdil ceny propalim v benzinu, vyhoda nizkych nakladu je pryc. Ja vim, ty prachy dam stejne, ale ne najednou ale postupne. A nemusim mit strach z corky nebo testu deformacni zony, muzu celou karu lehce nahradit jinou. Berete toto v potaz ??? :fuckoff:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#171 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Martinéz
[B]a k ty zminovany vyspelosti TDs..je to traktor, to je jasny, ale v tom 91 to byl celkem mezi naftakama prevrat.

BTW jen tak pro info, mercedes měl v roce 88 model W124 300 D Turbo též s elektronicky řízeným vstřikem. 108 kW.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#172 Příspěvek od Martinéz »

to Shrek, o tomhle Ecku vim, ale ses si jistej, ze to melo rizeny vstriky? na foru ATC se totiz cca rok zpet resilo, ze je to mechanika a tudiz se neda nachipovat...mel to tam jeden typ a stezoval si, ze to nejak zvlast nejede. ale nevim, celkem by me to zajimalo. w124ky s timhle motorem se dost drzej, je jich na rozdil od atmosferickejch lenochu malo.

btw, ty ses celkem dieselovej historik:)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#173 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyz si vzpomenu jak jsem ulitaval nad Citroenem CX 2.5D Turbo II /4valec,tusim 120PS,tou dobou naslapanej dizl jak swina/ musim se smat :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#174 Příspěvek od RuDoSh »

to martinez : no byl jsem MB servise a moc tam ty dyzly nechvalili..... zeprej 400 CDi je poruchovy motor, 270 CDi taky zadna slava, jedine 320 CDI.....ten celkem vychvalovaly.....
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#175 Příspěvek od Martinéz »

to Rudosh: poruchovost je jedna vec,jizda druha:) prvnim 30d se kurvily turba a TD/TDs sou zase nachylny na hlavy. nejhustsi je u MB 350TD, co se daval do mamutiho eSka. vykon 110kW a kazdejch 150.000 byl zralej na vymenu za 500-700k:) je to hlavne o tom, jak se k tomu chovas...

jinak 320CDI ma v ecku tata, tahne to libove, jen ten automat kazi ambice. docela by me zajimalo porovnani s Lukkem (jakoze ma krom kroutaku Lukke ve vsem navrch).
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#176 Příspěvek od Lukke »

Originál zaslal darmon
[B]klidne si ho dame, tobe to nedela kilo za 4.4sekundy a nejede to 270 RAcko i EVO7 jo. Vobe dve auta ktery myslim budou mit brzo novy majitele, takze te muzou vyklepnout i nezkuseni ridici. Ja osobne si proti tobe jsem ochoten pucit maximalne evo protoze do RA ktery bylo odlehceny o 280 kilo nevlezu ani za zlaty prase.


Myslim že tenhle tvůj příspěvek je planý nebo ne...? Nebo proč dávat závod s autem co má zrychlení 4.4 vs 7.2? Spíš nakopni tvýho benzínovýho bavora... Já se bavím o elegantních autech a ne o nějakým Subaru nebo co mi to tady představuješ. :D
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#177 Příspěvek od Lukke »

Originál zaslal darmon
[B]ad srovnani, rady E65 dyzl versus benzin, no hezky numera ktery zdanlive mluvi pro dyzl, ale kdyz uz chcete koser srovnani tak si tam dejte benzin s turbem.


A další zpráva mimo viď. :D Nesmysl srovnávat turbobenzín. :D
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#178 Příspěvek od Lukke »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Benzinaci proste nemuzou prenest pres srdce ze s dieselem muzes jezdit stejne svizne jako s benzinem ale s polovicnimy naklady na provoz... :)


Jsi to vystih Lukáši. Benzín group prostě nesnese pomyšlení na to, že by je moderní diesel mohl předjet, a to ještě za poloviční náklady. A pokud tady chcete uvádět, že na benzínovém motoru se ušetří při jeho koupi.... :D To snad ne. Zjistěte si cenu nové 330i a nové 330d a pak taky skutečnost, že s 330d budete jezdit při téměř srovnatelném výkonu a radosti z jízdy za polovinu (!) nákladů a pak tu něco povídejte. :D (nemyslím tím 10 let starý plečky)
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#179 Příspěvek od Lukke »

Aby jste to nemuseli hledat:
BMW 330d: 1 145 200,- Kč základní model
BMW 330i: 1 185 900,- Kč základní model.

Tak já bych to v tomhle směru za nějakou výhodu neviděl. ;-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#180 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Petileta 535i V8 173kW pod 500k. Sice stara plecka, ale zbyva mi 650k na benal :D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět