Ja sem v klidu Prisaham ze uz k tomuhle tematu nenapisu nic. Diesel je super,... je lacinejsi a vykonejsi. Je v podstate o dost lepsi nez benzin ale ti idioti co delaj sportovni auta to jeste nevedi. Mel by jim to nekdo rict.
Originál zaslal Lukas H. Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...
Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h
Dobra prace Lukasi, jak je videt ne kazdej "standartni udaj" je schopnej rict vo aute vsechno. To nic nemeni na tom, ze 735i je vykonejsi auto i kdyz treba prez svuj handicap absence turba a mensiho objemu poda dokonce i na 0-100 hodne podobnej vykon jako jeho objemnejsi naturbovanej bracha.
Originál zaslal LOPOLO Ja sem v klidu Prisaham ze uz k tomuhle tematu nenapisu nic. Diesel je super,... je lacinejsi a vykonejsi. Je v podstate o dost lepsi nez benzin ale ti idioti co delaj sportovni auta to jeste nevedi. Mel by jim to nekdo rict.
A kurva. Doufám, že ses nenasral. Nikdy jsem neřekl, že je výkonější, debata byla o tom, že je téměř srovnatelná 330i s 330d na dálnici (tys psal, že 330d dostane dost na prdel) a že předjedu tebe (protože máš slabší motor). Nikdy jsem neřekl, že je o dost lepší (krom provozních nákladů), reagoval jsem jen na tvůj hyper thread "vo krou?áku" a chtěl jsem říci, že nová generace dieselů se blíží benzínovým motorům a že už to určitě není línej a kouřivej karel, jak asi diesely zná anti-diesel-grupa. Nic víc, nic míň. Tak pojď radši na pivo a nedávej už naf?áky do formulí. :gobeer:
Uz nic nepisu ...Ty vole, nejsem zadnej druhacek kerej kope vzteky do zdi kdyz se mu nekdo snazi namluvit kokotiny
Jen bych te trosku poopravil, spickovej tubodiesel s vetsim objemem se krapet priblizil dobrymu atmosferickymu benzinovymu motoru s mensim objemem Thats it.
Originál zaslal LOPOLO Uz nic nepisu ...Ty vole, nejsem zadnej druhacek kerej kope vzteky do zdi kdyz se mu nekdo snazi namluvit kokotiny
Jen bych te trosku poopravil, spickovej tubodiesel s vetsim objemem se krapet priblizil dobrymu atmosferickymu benzinovymu motoru s mensim objemem Thats it.
Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry. Nebudu už nic víc říkat, dokud se nepotkáme na dálnici. That´s all...
Ta tvoje formulace vypadá, jako kdyby se motor 330d krapet přiblížil 325i nebo 328i. Myslím, že na dálnici nemáš šanci. Konec a tečka.
Originál zaslal Martinéz to Shrek, o tomhle Ecku vim, ale ses si jistej, ze to melo rizeny vstriky? na foru ATC se totiz cca rok zpet resilo, ze je to mechanika a tudiz se neda nachipovat...mel to tam jeden typ a stezoval si, ze to nejak zvlast nejede. ale nevim, celkem by me to zajimalo. w124ky s timhle motorem se dost drzej, je jich na rozdil od atmosferickejch lenochu malo.
btw, ty ses celkem dieselovej historik:)
Ještě tak před čtyřmi lety ho měl Wetterauer v čiptuning listu. Ten motor myslím jen a přesně od 88 (model 89) - ne dřív. Pak se dělala Euro 2 verze s větším výkonem, byla ve faceliftu 93 - asi 130 kW a později v masařkách. Mám někde prospekt - řez toho motoru, zkusím najít.
Ad atmosférickej lenoch, ty se aspoň dělaly u v manuálu. 300D Turbo byl jen automat.
Originál zaslal Lukke Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry. Nebudu už nic víc říkat, dokud se nepotkáme na dálnici. That´s all...
Ta tvoje formulace vypadá, jako kdyby se motor 330d krapet přiblížil 325i nebo 328i. Myslím, že na dálnici nemáš šanci. Konec a tečka.
Proc si myslis ze trilitr z 330i je spickovej atm. motor? Vzdyt i 10 let starej trilitr S50 ma vic kilowat nez ty koni
Originál zaslal LOPOLO Proc si myslis ze trilitr z 330i je spickovej atm. motor? Vzdyt i 10 let starej trilitr S50 ma vic kilowat nez ty koni
Lopolo nebavime se tu o sportovnich karach coz Mko bez pochyby je... Je tu rec o TD nove generace VS benzin... Myslim ze benzin bude mit vzdycky ve sportovnich karach vetsi vykon nez TD (pri stejnem obsahu)... I kdyz ta Fabia RS nacipovana na 140Kw na kolech by mohla byt vyjimka... Bez turba by byl diesel kazdopadne uplne v prdeli a pri trilitrovem obsahu by si ho davali i seriove mrdky 1,4... Svezeni/spotreba vyjde lip turbo nafta... Taky jsem byl benzinak jako remen a nikdy pred tim jsem naftu nemel a rikal jsem to co Vy, ze nafta patri do kamen, ale proste jsem to zkusil a dostalo me to...
Originál zaslal LOPOLO uvedomujete si vubec ze tam mate jaksi TURBO navic a presto potrebuje¨te vetsi objem ke srovnatelnejm vykonum?
Jasne ze si to uvedomujeme, teda ja kazdopadne... Ale Ty si zase uvedom ze nafta s mensim vykonem nez benzin ho pojede a s mensimi provoznimi naklady... A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....
Originál zaslal Lukas H. Jasne ze si to uvedomujeme, teda ja kazdopadne... Ale Ty si zase uvedom ze nafta s mensim vykonem nez benzin ho pojede a s mensimi provoznimi naklady... A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....
Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla .
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice.
Originál zaslal Baxon Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla .
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice.
Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...
Originál zaslal Baxon Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla .
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice.
ten diesel bude mit porad stejnou spotrebu a otom to je, proto se dieslove motory delaji, ne?