

LOPOLO píše:RuDoSh píše:lopolo dalnice uz sem raci netahej.....to ani na dalnici mysleno nebylo......je jasne ze kdyz tocis petku na 4500ot ze kdyz pustis plyn bude brzdit
Ja myslel ze mluvime, jako skoro vzdy, obecne .. nebo tady snad nekde padlo ze se mluvi jen o okrskach?
RedBaron píše:Koukám docela rozsáhlá diskuse na to, o jakou prkotinu jde. Já jsem udělal se sedmou, v podstatě stejnou jako má darmon ('87 735iA) nejmenší spotřebu 7.8 litru. Nebylo to na dálnici, ale na běžný okresce. Na dálnici je to se sedmou ohromná nuda, tudíž preferuju udržovat rychlost kolem 180 km/h, je to optimální cestovka.
RedBaron píše:Na dálnici jsem dokázal jet nejekonomičtěji za zvláštních podmínek, kdy rázně přidám, ale ne tak, aby to podřadilo, takže nejrychleji, jak to poslední kvalt zvládne, zrychlím ke 190 km/h, potom uberu nohu a na minimum plynu to nechám postupně padat ke 170 km/h. Jakmile to spadne, opět rázně přidám a zrychlím ke 190 km/h a tak pořád dokola. Fakt to v tomhle režimu žere nejmíň a samotnýho mě to překvapilo.
RedBaron píše:Na dálnici uhnu každýmu, kdo je rychlejší než já, pokud zrovna nepředjíždím nebo to není nebezpečný, cpát se do dvacetimetrový mezery mezi auta, který jedou o 50 míň než já. A je mi jedno, jestli na mě bliká Felicie nebo SL55AMG.
Pravda je, že se mi občas stane, že jedu v pravým, chci předjíždět a náhle se zpoza mě vynoří nějaký auto, který by rádo předjelo. Když vidím v levým zrcátku, že předjíždí asi tak 15 vteřin a ještě se mu nepodařilo dojet ani na mou úroveň, zakroutím hlavou, dupnu na kickdown čudl, neohrozím ho a prostě předjedu dřív a pálím to dál..
RedBaron píše:S tempomatem jsem jel několikrát a prostě jsem si ho neoblíbil. Kdyby všichni chtěli jet stejnou rychlostí jako já, tak by to asi fungovalo, ale v provozu tam pořád něco leze a někoho dojíždím, a tak mi připadne lepší to řídit pravou nohou.
LOPOLO píše:RuDoSh píše:vsak kdyz jedes z kopce tak tam nemusis dat dvojku aby to nic nezralo......ono to nic nezere ani na petku.....zalezi na otackach motoru (s tim souvisy sklon kopce, rychlost kterou mas a kvalt co tam zaradis, takze ve finale ti to ten kval nebude brzdit, ale treba pojedes z toho kopce konstatni rychlosti a nebude ani zrychlovat, ani zpomalovat a bude ti to zrat 0....) A co je na tom nebezpecne? Nebo proc se to nedoporucuje? Jsem to vzivote neslysel
I petka pri vyzsich rychlostech a z mirnyho kopce jakejch je na dalnicich naprosta vetsina brzdi. Tahle se da jezdit na okrskach ale ne na dalnicich. Na volnobeh to pri tyhle rychlosti reze fakt minimum i kdyz neco jo ale je to porad o dost lepsi nez nechta to zbrzdit motorem a pak akcelerovat coz zere jak znamo nejvic.
Lukke píše:rene kurc píše:Lukke to musíme někdy zkusit těch 275........
Musíš mi to někdy změřit kámo.Jestli nemám o 30 posunutej tachometr.
![]()
rene kurc píše:Lukke píše:rene kurc píše:Lukke to musíme někdy zkusit těch 275........
Musíš mi to někdy změřit kámo.Jestli nemám o 30 posunutej tachometr.
![]()
Já vím,mám o hodně starší káru,ale myslím,že ten motor byl hodně nadčasovej......chtěl jsem tím říct,že i to emko má bez omezovače těch 280 jako max,tak se mi to zdá divné....330d mě fakt bere ,ale nemůže podle mně letět jak emko...
Lukas H. píše:rene kurc píše:Lukke píše:[quote="rene kurc"]Lukke to musíme někdy zkusit těch 275........
Musíš mi to někdy změřit kámo.Jestli nemám o 30 posunutej tachometr.
![]()
Já vím,mám o hodně starší káru,ale myslím,že ten motor byl hodně nadčasovej......chtěl jsem tím říct,že i to emko má bez omezovače těch 280 jako max,tak se mi to zdá divné....330d mě fakt bere ,ale nemůže podle mně letět jak emko...
Lukke píše:Tím, že tam dali 6 kvalt, tak i při 270 je pořád rezerva asi 150 otáček do začátku červeného pole (4.850 ot/min). Sice od 230 to trvá déle, než se ručička vyšplhá na 250 (řekl bych tak 8-10 sekund), ale pokud je kopeček a nemusí být ani velký, tak to jede pořád dál až skoro kolmo dolů.![]()
![]()
Už mockrát jsem s ní jel 270 a myslím si, že je to tady spíš limit výkonu motoru (odpor vzduchu) než převodovky. No v létě si zařádíme.
JFK píše:Lukke píše:Tím, že tam dali 6 kvalt, tak i při 270 je pořád rezerva asi 150 otáček do začátku červeného pole (4.850 ot/min). Sice od 230 to trvá déle, než se ručička vyšplhá na 250 (řekl bych tak 8-10 sekund), ale pokud je kopeček a nemusí být ani velký, tak to jede pořád dál až skoro kolmo dolů.![]()
![]()
Už mockrát jsem s ní jel 270 a myslím si, že je to tady spíš limit výkonu motoru (odpor vzduchu) než převodovky. No v létě si zařádíme.
Mko mi jelo 285 max na rovine, potom uz nebyl vykon k tomu odporu v tom speedu. Tobe to pry jede 250. Je to dost. A z kopce nebo ze skaly jede kde kdo o 50km rychleji nez ma v papirech:) PS: v papirech mas kolik max?
Lukke píše:JFK píše:Lukke píše:Tím, že tam dali 6 kvalt, tak i při 270 je pořád rezerva asi 150 otáček do začátku červeného pole (4.850 ot/min). Sice od 230 to trvá déle, než se ručička vyšplhá na 250 (řekl bych tak 8-10 sekund), ale pokud je kopeček a nemusí být ani velký, tak to jede pořád dál až skoro kolmo dolů.![]()
![]()
Už mockrát jsem s ní jel 270 a myslím si, že je to tady spíš limit výkonu motoru (odpor vzduchu) než převodovky. No v létě si zařádíme.
Mko mi jelo 285 max na rovine, potom uz nebyl vykon k tomu odporu v tom speedu. Tobe to pry jede 250. Je to dost. A z kopce nebo ze skaly jede kde kdo o 50km rychleji nez ma v papirech:) PS: v papirech mas kolik max?
No, nebudeme to radši rozebírat.![]()
Jestli znáš hodně dobře dálnici Praha-Plzeň, tak 15km před Plzní je rovný poměrně mírný kopec dolů asi 4km. Tam v pohodě 270.
Narovině to víc jak 250 pochopitelně nejede.
(btw: v papírech je 242). Měl jsem passata, v papírech 152 a taky jezdil 170.
čus bus.