psena píše:Jaka je priblizna umera vykon motoru a vykonu na kolech? Pokud berem zadni nahon samozrejme.Vim ze se neda udelat vzorec,ale pokud nekdo by voko umi rict,tak to sem hodte.Ď
U 325tds v dobrym stavu a s neultimativnim chipem je to zhruba takhle:
Korigovany vykon 121,5Kw
Vykon motoru 117,5Kw
Vykon na kole 94,5Kw
Ztratovy vykon 23,0Kw
U benzinu bude ztrata mensi ( lehci prevody ) a se stoupajicim vykonem bude lehce klesat procento celkovy ztraty a naopak.
***************
Ty máš asi nějakej problemek ne. Bpytlík
Své problémy vidíme na druhých tak začni trochu o sobě přemýšlet.
Jsi asi moc namyšlenej a sobeckej, když ti vadí, že se tady někdo zajímá o problémech Audi 2.5tdi Vs Bmw 2.5tds.A víš o tom taky dost málo, tak se neple? tam kde nemáš.
Kydy si povídej v hospodě u piva a zde řeš věci co tě zajímaj.
PS:Já toho zase tak moc nevím a proto se občas na něco zeptám zde lidí kteří o tom něco vědí,a mají stejné zájmy jako já.
psena píše:Jaka je priblizna umera vykon motoru a vykonu na kolech? Pokud berem zadni nahon samozrejme.Vim ze se neda udelat vzorec,ale pokud nekdo by voko umi rict,tak to sem hodte.Ď
U 325tds v dobrym stavu a s neultimativnim chipem je to zhruba takhle:
Korigovany vykon 121,5Kw Vykon motoru 117,5Kw Vykon na kole 94,5Kw Ztratovy vykon 23,0Kw
U benzinu bude ztrata mensi ( lehci prevody ) a se stoupajicim vykonem bude lehce klesat procento celkovy ztraty a naopak.
Kde jsi to vzal Lopolo? Ja jen dodam ze tolerance odchylky na brzde je 5%...
Lukas H. píše:Jinak nechapu Lopolo tvoji teori o tom ze bude mit benzinovej motor mensi ztratovost... Muzes ji objasnit?
Jde o lehci prevod diky vetsi tocivosti benzinu. Ano, je to jen moje teorie ale dava mi smysl. Pokud mi da nekdo adekvatni argument ze je to jinak, nazor klidne zmenim ale myslim ze je to tak, jak rikam. Jde o to, ze kdyz chce jet diesel 200 tak musi mit ponekud tezsi prevod ( tak jako pri jizde na kole ) protoze ma k dispozici min otacek nez benzin. To je zaklad my teorie ale tusim ze uz sme to probirali v Diesel VS Benzin.
Lukas H. píše:Jinak nechapu Lopolo tvoji teori o tom ze bude mit benzinovej motor mensi ztratovost... Muzes ji objasnit?
Jde o lehci prevod diky vetsi tocivosti benzinu. Ano, je to jen moje teorie ale dava mi smysl. Pokud mi da nekdo adekvatni argument ze je to jinak, nazor klidne zmenim ale myslim ze je to tak, jak rikam. Jde o to, ze kdyz chce je diesel 200 tak musi mit ponekud tezsi prevod ( tak jako pri jizde na kole ) protoze ma k dispozici min otacek nez benzin. To je zaklad my teorie ale tusim ze uz sme to probirali v Diesel VS Benzin.
LOPOLO píše:Ne .. tipnul bych si ze roztacej kola pri neutralu a merej odpor. Pak by v tom nebyla ale spojka ... vazne nevim.
Dela se to tak ze roztoci motorem ctyrku a pak da nohu z plynu zase roztoci a zase nohu z plynu... Proto jsem nepochopil tvoji teorii o tom ze benzin bude mit mensi ztratovost... Myslim ze spis zalezi na koncepci a stavu auta...
LOPOLO píše:Ne .. tipnul bych si ze roztacej kola pri neutralu a merej odpor. Pak by v tom nebyla ale spojka ... vazne nevim.
Dela se to tak ze roztoci motorem ctyrku a pak da nohu z plynu zase roztoci a zase nohu z plynu... Proto jsem nepochopil tvoji teorii o tom ze benzin bude mit mensi ztratovost... Myslim ze spis zalezi na koncepci a stavu auta...
Mno, to dava smysl, takhle je to tam cely. Nechapu souvislost s tim co sem psal o mensi ztratovosti. Znamena snad to, ze nevim presne jak se ztrata meri, ze je neco v neporadku s mou teorii? Ja bych prozatim rek ze ne. ( sakra .. dalsi pokracovani vecnyho souboje :muehe: )
Myslim LOPOLO ze s tvoji teorii je opravdu neco v neporadku. U 99% dieselu je tzv. pilovy diagram ktery ukazuje delku jednotlivych rychlosti takovy, ze jsou prevodove stupne kratsi nez u srovnatelneho benzina. (nepocitam posledni ktery urcuje max speed)
Tomy píše:Myslim LOPOLO ze s tvoji teorii je opravdu neco v neporadku. U 99% dieselu je tzv. pilovy diagram ktery ukazuje delku jednotlivych rychlosti takovy, ze jsou prevodove stupne kratsi nez u srovnatelneho benzina. (nepocitam posledni ktery urcuje max speed)
Hmm hmm .. nemas ho nekde prosim? Muj tip je ze pouze stupne 1, 2 a mozna 3 budou kratsi. ( mluvime o tds petikvaltu )
Ja bych rekl, ze TDsko dostane i po chipu. Je tezsi, vychozi vykon je o 7 ps mensi, urcite bude mit o dost mensi kroutak a taky si nejsem jist, jestli nahodou nema ta A4 6ti kvalt. Jediny pro je, ze je to zadohrab.
Rad bych byl optimista, ale rekl bych, ze souboj A4 2,5TDi VS. 325 TDS dopadne vzdy ve stejnym stupni uprav o malinko lip pro Audi.
btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...