Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Je znatelný nárust výkonu u 525tds po přečipování?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#21 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

psena píše:Jaka je priblizna umera vykon motoru a vykonu na kolech?
Pokud berem zadni nahon samozrejme.Vim ze se neda udelat vzorec,ale pokud nekdo by voko umi rict,tak to sem hodte.Ď


U 325tds v dobrym stavu a s neultimativnim chipem je to zhruba takhle:

Korigovany vykon 121,5Kw
Vykon motoru 117,5Kw
Vykon na kole 94,5Kw
Ztratovy vykon 23,0Kw

U benzinu bude ztrata mensi ( lehci prevody ) a se stoupajicim vykonem bude lehce klesat procento celkovy ztraty a naopak.
Přílohy
lukas2.jpg
lukas2.jpg (75.08 KiB) Zobrazeno 870 x
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od bpytlik »

***************
Ty máš asi nějakej problemek ne. Bpytlík
Své problémy vidíme na druhých tak začni trochu o sobě přemýšlet.
Jsi asi moc namyšlenej a sobeckej, když ti vadí, že se tady někdo zajímá o problémech Audi 2.5tdi Vs Bmw 2.5tds.A víš o tom taky dost málo, tak se neple? tam kde nemáš.
Kydy si povídej v hospodě u piva a zde řeš věci co tě zajímaj.

PS:Já toho zase tak moc nevím a proto se občas na něco zeptám zde lidí kteří o tom něco vědí,a mají stejné zájmy jako já.

*************************************


:lool: :vytlem2:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#23 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
psena píše:Jaka je priblizna umera vykon motoru a vykonu na kolech?
Pokud berem zadni nahon samozrejme.Vim ze se neda udelat vzorec,ale pokud nekdo by voko umi rict,tak to sem hodte.Ď


U 325tds v dobrym stavu a s neultimativnim chipem je to zhruba takhle:

Korigovany vykon 121,5Kw
Vykon motoru 117,5Kw
Vykon na kole 94,5Kw
Ztratovy vykon 23,0Kw

U benzinu bude ztrata mensi ( lehci prevody ) a se stoupajicim vykonem bude lehce klesat procento celkovy ztraty a naopak.


Kde jsi to vzal Lopolo? :) Ja jen dodam ze tolerance odchylky na brzde je 5%...
N54 PWR
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Doktor1 »

No me by ten narust taky zajimal-pred a po chipu.U diesel technik pisou 30kobyl a 50Nm kroutak...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#25 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jinak nechapu Lopolo tvoji teori o tom ze bude mit benzinovej motor mensi ztratovost... Muzes ji objasnit?
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#26 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Doktor1 píše:No me by ten narust taky zajimal-pred a po chipu.U diesel technik pisou 30kobyl a 50Nm kroutak...


Mam cip od diesel-technik takze teoreticky 22Ps a 40Nm, ale jak rikam odchylka mereni 5%...
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#27 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:Jinak nechapu Lopolo tvoji teori o tom ze bude mit benzinovej motor mensi ztratovost... Muzes ji objasnit?


Jde o lehci prevod diky vetsi tocivosti benzinu. Ano, je to jen moje teorie ale dava mi smysl. Pokud mi da nekdo adekvatni argument ze je to jinak, nazor klidne zmenim ale myslim ze je to tak, jak rikam. Jde o to, ze kdyz chce jet diesel 200 tak musi mit ponekud tezsi prevod ( tak jako pri jizde na kole ) protoze ma k dispozici min otacek nez benzin. To je zaklad my teorie ale tusim ze uz sme to probirali v Diesel VS Benzin. :-)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#28 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
Lukas H. píše:Jinak nechapu Lopolo tvoji teori o tom ze bude mit benzinovej motor mensi ztratovost... Muzes ji objasnit?


Jde o lehci prevod diky vetsi tocivosti benzinu. Ano, je to jen moje teorie ale dava mi smysl. Pokud mi da nekdo adekvatni argument ze je to jinak, nazor klidne zmenim ale myslim ze je to tak, jak rikam. Jde o to, ze kdyz chce je diesel 200 tak musi mit ponekud tezsi prevod ( tak jako pri jizde na kole ) protoze ma k dispozici min otacek nez benzin. To je zaklad my teorie ale tusim ze uz sme to probirali v Diesel VS Benzin. :-)


Hele a vis jak se ta ztratovost na brzde meri?
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#29 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Ne .. tipnul bych si ze roztacej kola pri neutralu a merej odpor. Pak by v tom nebyla ale spojka ... vazne nevim.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#30 Příspěvek od Filozof »

Mám takovej pocit, že nemá jen čip ale i změněný tlak turba a cosi ještě.
Jak jen to bude možné tak ho vyzpovídám. :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#31 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:Ne .. tipnul bych si ze roztacej kola pri neutralu a merej odpor. Pak by v tom nebyla ale spojka ... vazne nevim.


Dela se to tak ze roztoci motorem ctyrku a pak da nohu z plynu zase roztoci a zase nohu z plynu... Proto jsem nepochopil tvoji teorii o tom ze benzin bude mit mensi ztratovost... Myslim ze spis zalezi na koncepci a stavu auta...
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#32 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:
LOPOLO píše:Ne .. tipnul bych si ze roztacej kola pri neutralu a merej odpor. Pak by v tom nebyla ale spojka ... vazne nevim.


Dela se to tak ze roztoci motorem ctyrku a pak da nohu z plynu zase roztoci a zase nohu z plynu... Proto jsem nepochopil tvoji teorii o tom ze benzin bude mit mensi ztratovost... Myslim ze spis zalezi na koncepci a stavu auta...


Mno, to dava smysl, takhle je to tam cely. Nechapu souvislost s tim co sem psal o mensi ztratovosti. Znamena snad to, ze nevim presne jak se ztrata meri, ze je neco v neporadku s mou teorii? Ja bych prozatim rek ze ne. ( sakra .. dalsi pokracovani vecnyho souboje :muehe: )
Tom_
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#33 Příspěvek od Tom_ »

Myslim LOPOLO ze s tvoji teorii je opravdu neco v neporadku. U 99% dieselu je tzv. pilovy diagram ktery ukazuje delku jednotlivych rychlosti takovy, ze jsou prevodove stupne kratsi nez u srovnatelneho benzina. (nepocitam posledni ktery urcuje max speed)
Anonymous

#34 Příspěvek od Anonymous »

jestli chce toho audinaka vybusit tak at si to cipne na vic, ne, kde je problem ?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#35 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Tomy píše:Myslim LOPOLO ze s tvoji teorii je opravdu neco v neporadku. U 99% dieselu je tzv. pilovy diagram ktery ukazuje delku jednotlivych rychlosti takovy, ze jsou prevodove stupne kratsi nez u srovnatelneho benzina. (nepocitam posledni ktery urcuje max speed)


Hmm hmm .. nemas ho nekde prosim? Muj tip je ze pouze stupne 1, 2 a mozna 3 budou kratsi. ( mluvime o tds petikvaltu )
Tom_
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#36 Příspěvek od Tom_ »

:arrow: Myslim ze Bavorsky TD/TDSa maj hooodne velky rezervy na turbickach , stalo by za to se u toho trosku pozastavit a potom bude BMW audince delat PÁ PÁ. :idea: :idea: :idea:
Tom_
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#37 Příspěvek od Tom_ »

:D Mluvil jsem o prvnich 3 (max 4) kvaltech. Ani si nemyslim ze pri tom porovnavani svych aut budou nejaky dalsi potrebovat. :D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#38 Příspěvek od Martinéz »

Ja bych rekl, ze TDsko dostane i po chipu. Je tezsi, vychozi vykon je o 7 ps mensi, urcite bude mit o dost mensi kroutak a taky si nejsem jist, jestli nahodou nema ta A4 6ti kvalt. Jediny pro je, ze je to zadohrab.

Rad bych byl optimista, ale rekl bych, ze souboj A4 2,5TDi VS. 325 TDS dopadne vzdy ve stejnym stupni uprav o malinko lip pro Audi.

btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#39 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

si asi budu muset nekdy zmerit za kolik to mam ja :-))) i kdyz me to trva dlouho /viz posledni mereni pomoci orgastickych period :-))) /
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#40 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:si asi budu muset nekdy zmerit za kolik to mam ja :-))) i kdyz me to trva dlouho /viz posledni mereni pomoci orgastickych period :-))) /


Ja se chystam to i natocit .. jakoze 0-200 nebo 100-240 atd. :-)
Odpovědět