
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Je znatelný nárust výkonu u 525tds po přečipování?
Martinéz píše:Ja bych rekl, ze TDsko dostane i po chipu. Je tezsi, vychozi vykon je o 7 ps mensi, urcite bude mit o dost mensi kroutak a taky si nejsem jist, jestli nahodou nema ta A4 6ti kvalt. Jediny pro je, ze je to zadohrab.
Rad bych byl optimista, ale rekl bych, ze souboj A4 2,5TDi VS. 325 TDS dopadne vzdy ve stejnym stupni uprav o malinko lip pro Audi.
btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Hele a co jako ze je vychozi vykon je mensi? Mozna na motoru ale urcite ne na kolech...
Jinak 323i ma 8s a ja mam hodne podobnej vykon, tak proc by nemohlo bejt...? Kdyz jsem to meril tak mi to tak vyslo...
N54 PWR
Ciste dedukuju a srovnavam s tim, co znam. Chtelo by to porovnat treba s tou 320d. Vim, ze mas cca o 10ps vyssi vykon, ale ta ma zas 6ti kvalt a o malinko lepsi kroutak. A hlavne pisou 8.8s.
Nebo MB 320 CDI..vahou dost v nevyhode a automat na rozjezdu taky neprida, 197ps a 470nM....pisou 8.3s. Kdyz se rozjede, zatah je oproti ty 320d zase jinde..
..rikam, ze nedelam zavery, pac sem se nesvezl..
Nebo MB 320 CDI..vahou dost v nevyhode a automat na rozjezdu taky neprida, 197ps a 470nM....pisou 8.3s. Kdyz se rozjede, zatah je oproti ty 320d zase jinde..
..rikam, ze nedelam zavery, pac sem se nesvezl..
LOPOLO píše:Martinéz píše:btw..0-100 kmh za 8 se mi zda nak az moc dobry na tvyho mazla LukasHi, ale nejel sem, nemohu soudit...
Ja se klidne vsadim ze to ma Lukas urcite prez 8.
Jo je to docela mozny, ja jsem to nijak presne nemeril, ale pres 8,5 to nebude urcite... Ale to jsou teoreticky keci vo nicem...
N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Filozof napsal:
Kydy si povídej v hospodě u piva a zde řeš věci co tě zajímaj.
Problém je, že bpytlik není schopnej zajet ani na to pivo, notabene, když mu René nabízí, že ho vezme, aby nepřišel na buben za tu projetou naftu.

Filozof napsal:
Mám takovej pocit, že nemá jen čip ale i změněný tlak turba a cosi ještě.
Nebo taky klasickou 180 PS konfekci..., na 194 PS by totiž 2.5 TDI první generace lítaly z vejfuku saze jak starý Karose před smrtí.
Tomy napsal:
Myslim ze Bavorsky TD/TDSa maj hooodne velky rezervy na turbickach , stalo by za to se u toho trosku pozastavit a potom bude BMW audince delat PÁ PÁ.
Tak nemysli, ale přemýšlej. K tomu konstatování tě vede nějaká konkrétní znalost toho, co za turbo má *25tds a Audi A* 2.5 TDi?

Ale k věci, problém je, že 2.5 TDI je přímej vstřik. Z toho vyplývá jemnější rozprášení nafty, rychlejší prohoření, větší účinnost, větší výkon. I když skoro první generace TDI, pořád má reálný náskok tak 15-20 koní (při stejně "brutálním" přídělu nafty).

2.5 tds jde: na 170 koní úplně normálním čipem od zkušeného ladiče. Na 180 koní na přání - hóóódně velkým přídělem nafty. 190 koní snad při výměně turba za větší a instalaci většího intercooleru - velká turbodíra. 200 koní by uměli snad jen u alpiny - dvě menší VTG turba, co kontinuálně tlačej od 1000 a stíhaj až do 5000, nižší komprese... a samozřejmě hodně nafty a vymakanej komp, aby to všechno řídil.
Shrek - 200 koní by uměli snad jen u alpiny - dvě menší VTG turba, co kontinuálně tlačej od 1000 a stíhaj až do 5000, nižší komprese... a samozřejmě hodně nafty a vymakanej komp, aby to všechno řídil.
cece, to uz je skoro vykon obycejne 3.0d

btw- proc neinstalovat aftercooler /air-water cooler/? vyresilo by to problem s mistem a mohl by byt mensi IC + hadice...mensi dira + stabilnejsi teplotni rezim nasavaneho vzduchu + moznost extra chlazeni ledem pri sprintech
negativni vidim jen zvyseni hmotnosti o napln a instalaci extra chladice na chladici vodu... + navic el. vodni cerpadlo /rizene bimetalem v IC/...
“Ability is what you're capable of doing.”