Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dnesni predvadeci den (300+ ps :))

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od bpytlik »

Tak jsme dneska byli s Abdulem v Olmiku na predvadecim dnu zdejsiho dealera bmw...Rana jsem nemohl pomalu ani dospat :) V devet jsme dorazili na misto, podepsali potrebne lejstra o odpovednosti a sli do uz pripravene X5 4,4i.Pocit z tehle kary jedna basen, na "jeepa" se vubec nenaklani, kraaasne jede, vytecny prehled a i na 19" kolech ji rozbite okresky a vesnicke cesty v okoli Olmiku nedelaly problem. Brzdy taky spicka. Po vystoupeni jednoznacne nadseni (az na spotrebu, jeli jsme za 20:). Druha na radu prisla 760Li v max. vybave. Sednul jsem za volant, bylo mi vysvetleno jak se radi, kdeze se stelujou ty sedacky, zapnul jsem si vetrani sedacky a jelo se. Prvni dojem po seslapnti plynu, no ono to jakoze fakt jede, automat tam hazel neznatelne kvalt za kvaltem a kdyz se radila tusim 4ka, letmy pohled na tachometr ukazal ze by bylo treba
brzdit (pres 180:). Brzdy jak se posleze ukazalo jsou jedinou slabinou tohodle auta.Ne ze by byly spatne nebo vylozene slabe, ale ve srovnani s ostatnima autama co sme projeli byly jednoznacne nejhorsi (a to tam jsou kotouce jako kraaaava:)) Diky dynamicdrivu zadne naklaneni v zatackach, na tech sirokych papucich (vzadu tusim 285) to sedelo jak pribite.Vymenili jsme si mista, sednu dozadu a teprve tady chapu v cem je sila 760Li :)) Samostatne nastaveni klimy pro kazdou sedacku, vzadu
takzes plne el. ovladatelna sedacka ve vsech smerech s vyhrivanim, masazi a vetranim.Drbani do sedacky mi zabralo asi 5min, pak jsem se rozhledl vice a vidim LCDcko. Idrivem si ho zapnu,naladim si televizi a spokojene koukam. Za chvilku me to nebavi a tak si hraju s DSP a za chvilku na to s navigaci. Fakt to auto nema chybu. Jedine co me mrzelo, bylo ze v lednicce nebyla zadna lahev (tu sme dostali az pri opousteni akce:)) Po dotazu na cenu jsem byl rad ze sedim:) Ale byl mi nabidnut "vyhodny" leasing v podobne 36 splatek po bratru mrzkych 150k Kc :) Po vysednuti jsme si dali male obcerstveni a uz odchytavali 645ci. Tohle auto me teda tezce zklamalo.Chapu ze jsem predtim sedel v 6ti litru, ale i tak jsem od toho 4,5 litru cekal vetsi dynamiku.Jizda bez strechy nad hlavou paradni, ale proste mi to auto pripadalo nemastne
neslane.Potom jsem si sedl dozadu. Do 70km/h to ma krasny zvuk (skoro jako chopper), pote vas krasne ofukuje vetrik, ale v rychlosti nad 100km/h je to vzadu jak v uraganu. Ale to co se deje nad 170km/h je uz vazne skoro nesnesitelne.Chapu ze zadni sedadla jsou jenom jako nouzovka (taky to misto skoro zadne), ale od takoveho velkeho auta jsem cekal vic. Prislo mi dobre tak akorat na lakovani se pred pipinama po meste(za 2,6 mega v zakladu:)Po 645ci jsem netrpelive cekali na m3,ale jelikoz porad byla plna, odchytil jsem si z4 3.0. Sednu dovnitr a vidim, konecne manual a 6-ti kvalt. Krasa, pomalinku se rozjedu na hlavni cestu, slapnu na plyn a ono to kupodivu jede, radim tri zadni kola by si i hrably (kdyby nebylo DSC zaple).Auto se chova uplne super, je to takova vetsi motokara. Vitr ve vlasech, super chovani, auto akurat do ruky, proste sportacak se vsim vsudy. Z tohodle auta jednoznacne nadseni po neslane, nemastne 645ci. A cena vcetne navi,tv,kuze apod. lehce pres 1,5 mega.Jestli se bude delat tohle auto v Mku, bude to opravdovy mazec:) Hned po vystoupeni prijela konecne rezervovana m3 coupe. Nastupuju dovnitr a vidim SMG, parada. Pul minutky instruktaze jak to funguje a uz se jede.Vyjizdim na hlavni cestu, mam za dve seslapuju plyn chvilku se nic nedeje a potom zatah, behem chvilky je tam 7000 ot(bylo mi zakazano radit pozdeji jak v 7k ot,at se to moc nedojebava), tukam do packy razeni, cele auto sebou az neprijemne skubne (pouze pocitove-neco se na nem musi kurvit:) a behem mziku akceleruje dal, to same z 3 na 4 a ze 4 na 5. Potom uz bylo treba opet brzdit, protoze se blizil poradne rozbity zeleznicni prejezd. Zkouska brzd a ono to fakt i brzdi:)Jedno se tomu musi nechat, ono to fakt jede a jede a jede a kdyby byla na te okresce delsi rovinka, verim ze to jede a jede i za 200km/h uplne stejne.O tom jak to sedi v zatacce se asi nema smysl moc rozepisovat, snad jen ze po najeti do zatacky (kterou bych s tdskem videl tak max. na 130) ve 120ti a zjisteni ze to nic, ale vubec nic nedela nasledovalo seslapnuti plynu na podlahu a celou zatacku jsem projel pod plnym (na vyjezdu sme jeli urcite vic nez 150).Auto se chovalo uplne klidne, jako bych jel kloboukovym tempem. Pul dne jezdeni s touhle karou a zjistil bych ze vlastne pred zatackama je zbytecne brzdit na min nez 150:) Jako minus bych videl, ze auto byla predvadecka, ale uz to v nem tak ruzne vrzalo :( A dalsi minus ta spotreba, zatimco ostatni auta mely v tehle dobe jeste pres 1/2 nadrze, m3 mely uz jenom neco lehce na 1/3(to bylo po 3 hodinach jezdeni)...Nakonec jsme si dali m3 cabrio.Za
volantem v podstate stejne pocity jako v coupe, jenom ta obloha nad hlavou a vetrik ve vlasech navic. Na zadnim sedadle mista podobne jako v 645ci, ale o dost mensi napor vetru.Jenom ten pocit bezpeci vzadu v kabriu neni moc velky, kdyz se ritite skoro 200km/h po rozbite okresce a proletavate kolem rozbesnene 325i, jejiz ridic nema ani potuchy o tom, ze by ho jeste neco mohlo predjizdet....Zazitek z cele akce uplne suprovy a kdyby mi nekdo rekl, ze me takova sranda bude stat treba 2000, nevaham ani vterinu a jedu opet. Kdybych si mel vybral, beru Z4 3.0 s SMG a klidne jako jedine auto pro sebe.Opravdu me oslovilo a pomer cena/vykon/uzitnost neskutecny(alespon pro me). Kdyby mi az tak na penezich nezalezelo tak m3 cabrio + hard top k tomu. Ale jestli se zacne delat z4M nebude lepsi volby :)) Velke diky patri fa. enselad bmw :)
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#2 Příspěvek od Dande »

Tak sem tam byl samozrejme taky v lednu sem si to nechal ujit byly naky problemy tak nebyla ani na tohle nalada.No Super.Ale jak pise kolega ta Z4 mi vubec nesedela.Ale ta M3 huuuuaaaaa to byla teda bomba v tak silne kare jsem jeste nesedel.No to ovladani rychlostnich stupnu pod volantem bomba to bylo neskutecny proste super mit moznost tak seru na diesela a beru tohle,jen mit na to prachy(takovej malej detajl).Byl sem z toho na vetvi.Pak prisla na radu 645,ze bych byl zrovna s tohohle zklamanej to teda nemuzu rict jelo to skoro stejne jak M3 zadnej velkej rozdil sem nezaznamenal.Jediny co me sralo byly obcas otravni ti co sedej s vama.To musis jet tam tudy tady zatoc furt do toho kecaj jedete v obci jedte padesatkou s toho sem mel nervy.No jak kterej.A pak nejvetsi koraaab 760.Bomba bomba a to bych mohl psat porad dokola to auto je super sice musi zrat jako krava ale ty pocity no bajecny supr bombastic.
No a jak sem psal na konec sem jel Z4 a nic moc se mi zdalo,je teda pravda ze to melo asi nejmensi vykon,ale cekal bych teda vic.Tod muj nazor.No a pak sem sedl do svyho Diesel milacka,to byl sok.Ale pak sem si zvykl.Kdyz sem vyjizdel na dalnici tak se na me prilepila predvadecka 760 plny plyn ja i on,jak to asi dopadlo,behem vterinky kdesi daleko prede mnou no sranda.
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od marwal »

tak takové vyprávění bych si spíše spojoval s tím, jak mi někdo vypráví co se mu v noci zdálo...:-)
to bylo určeno pro nějakou uzavřenou klientelu, nebo přístupný?
hodně zajímavý...ale být prodejcem, tak asi auta za několik milionu jen tak nikomu nepůjčím...
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od bpytlik »

marwal: vsecky auta mely nemecke SPZ, takze to meli pujcene z nemecka. Pry se budou po predvadecich jizdach ty auta srotovat (aspon to rikal jeden z maniku co sedeli s tebou v aute, ale na stesti do rizeni nekecali). Bylo to jenom pro zvane...
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fil »

...bylo to zas na prachárně? jak se vám líbily naše zozmláceny okresky sem si přečet :D a já trčím f Brně :( ...tak aspoň že ste si to užily :D :wink:
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#6 Příspěvek od abdul »

hodne toho uz bylo napsano tak jenom zbezne...:) sestku si koupil u nas v dedine jeden nejmenovany "soused" a jeho syn mi to vychvaloval ne ze do nebes ale jeste vys... muj pocit z toho auta naopak uplne o nicem... servo slo lehko jako krava, i z enseladu rikali ze jde fuckt moc lehko... v tom cabriu se vzadu neda sedet, jako ze sedacky jsou tam uplne na pikacu je asi jasny ale ten vitr to je uplne hruza... 180km/h a a chcete vystouit a dojit to radeji pesky... ze neni ani vpredu misto me uz spis nasralo nez abych to bral jako nejaky maly minus... proste fuckt hrozne velky kupe v kterym neni zadny misto...
760Li me nazklamala, spis naopak jeste prekvapila... auto ve fulu, proste tak jak to ma byt... sedet vzadu paradicka... asi bych si s tema hejblatkama dokazal hrat 1000km vkuse...:) ventilace sedacek me fuckt dostala :) kdyz sem si tam sedel, no spis lezel, natazeny nohy na "podnozce", sedacka vam bzuci a chladi vas... klima naprosto nezavisle i ve strope, el roletky i na bocnich oknech (dvojitych samozrejme) hraje vam u toho tv, vy zkousite jestli se to lip posloucha jako koncert sal nebo jezz club a cucite do lednicky jestli trebas neco dobryho k piti nebude tak to uz me napadlo "boze kam to speje?":)))
no cenovka 4,5mil kc vas postavi zpatky na zem :)
pocity za volantem: mel sem E 38 ve ctyrlitru taky v nalozi tak sem myslel ze budu porovnavat... nebylo co srovnavat :) ty auta spolu nemaji uz nic spolecnyho... :) sestilitr jede sametove, prevod sametove saltruje proste tichounka pohadka, auto sedi jak pribity... az me sralo jakou to ma porad rezervu... :)
jeste jedna vec je nadhera a tou je navi... vpredu i vzadu a paradne to funguje...

no pak Z4 ... moc pekna vec, kola v rozich, takze na vyblbnuti parada a zvuk taky super.... sestka se s tim nemuze rovnat, alespon podle me...
co mi v ni chybelo byla smg a M3 masina :)

no a m3 a M3 cabrio to jsou libovy hracky :) nevytocil sem je vic jak do 8000 ot za minutu ale vubec mi to nevadilo... jeden co s nama jezdil byl evidentne posrany takze dotazy typu jestli by slo trosku zpomalit atd...:)
pocit z jizdy mi ale nezkazil ani nahodou... auto parada, krasny zvuk krasny zatah, proste parada... druhy (spolujezdec, nebo instruktor jak chcete) zavodi V m3 e36 380 kobyl 1200kg, jezdil pod kramskym dnes uz samostatny... s tim se jezdilo paradne... :)
takze kdybych to mel nejak uzavrit: X5 prakticke, super vozitko...
sedma: auto z jineho sveta :)
sestka propadak...
M3 netreba neco rikat ze :)
Z4 super a vzhledem k cene, nekdy v budoucnu jiste koupim :)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Lukáš »

jo se všema sem jel taky......
m3 dalnice v-max : 280km/h :-)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Lukáš »

abdul píše:hodne toho uz bylo napsano tak jenom zbezne...:) sestku si koupil u nas v dedine jeden nejmenovany "soused" a jeho syn mi to vychvaloval ne ze do nebes ale jeste vys... muj pocit z toho auta naopak uplne o nicem... servo slo lehko jako krava, i z enseladu rikali ze jde fuckt moc lehko... v tom cabriu se vzadu neda sedet, jako ze sedacky jsou tam uplne na pikacu je asi jasny ale ten vitr to je uplne hruza... 180km/h a a chcete vystouit a dojit to radeji pesky... ze neni ani vpredu misto me uz spis nasralo nez abych to bral jako nejaky maly minus... proste fuckt hrozne velky kupe v kterym neni zadny misto...
760Li me nazklamala, spis naopak jeste prekvapila... auto ve fulu, proste tak jak to ma byt... sedet vzadu paradicka... asi bych si s tema hejblatkama dokazal hrat 1000km vkuse...:) ventilace sedacek me fuckt dostala :) kdyz sem si tam sedel, no spis lezel, natazeny nohy na "podnozce", sedacka vam bzuci a chladi vas... klima naprosto nezavisle i ve strope, el roletky i na bocnich oknech (dvojitych samozrejme) hraje vam u toho tv, vy zkousite jestli se to lip posloucha jako koncert sal nebo jezz club a cucite do lednicky jestli trebas neco dobryho k piti nebude tak to uz me napadlo "boze kam to speje?":)))
no cenovka 4,5mil kc vas postavi zpatky na zem :)
pocity za volantem: mel sem E 38 ve ctyrlitru taky v nalozi tak sem myslel ze budu porovnavat... nebylo co srovnavat :) ty auta spolu nemaji uz nic spolecnyho... :) sestilitr jede sametove, prevod sametove saltruje proste tichounka pohadka, auto sedi jak pribity... az me sralo jakou to ma porad rezervu... :)
jeste jedna vec je nadhera a tou je navi... vpredu i vzadu a paradne to funguje...

no pak Z4 ... moc pekna vec, kola v rozich, takze na vyblbnuti parada a zvuk taky super.... sestka se s tim nemuze rovnat, alespon podle me...
co mi v ni chybelo byla smg a M3 masina :)

no a m3 a M3 cabrio to jsou libovy hracky :) nevytocil sem je vic jak do 8000 ot za minutu ale vubec mi to nevadilo... jeden co s nama jezdil byl evidentne posrany takze dotazy typu jestli by slo trosku zpomalit atd...:)
pocit z jizdy mi ale nezkazil ani nahodou... auto parada, krasny zvuk krasny zatah, proste parada... druhy (spolujezdec, nebo instruktor jak chcete) zavodi V m3 e36 380 kobyl 1200kg, jezdil pod kramskym dnes uz samostatny... s tim se jezdilo paradne... :)
takze kdybych to mel nejak uzavrit: X5 prakticke, super vozitko...
sedma: auto z jineho sveta :)
sestka propadak...
M3 netreba neco rikat ze :)
Z4 super a vzhledem k cene, nekdy v budoucnu jiste koupim :)



pozor ty 645 měli to aktivní řízení....... a berte v portaz že ty auta měli za sebou Autec, Bychla,Brno ted byla u vas..........
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#9 Příspěvek od abdul »

Lukáš píše:
abdul píše:quote]


pozor ty 645 měli to aktivní řízení....... a berte v portaz že ty auta měli za sebou Autec, Bychla,Brno ted byla u vas..........

me jde 530 taky na parkovisti volant lehce a jak se rozjedu tak to tuhne... tohle ale slo furt lehce jako krava.... to delala pytlikovi kdysi E32 ze mu slo servo tak lehce jako na te 645...

jako sem nepochopil co si chtel rict tim ze ty kary uz jezdily u bychla podobne... :) to auto snad musi vydrzet nejake kilometry.... :) kdyby to melo byt delany na 5kkm tak to diky... :) :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od bpytlik »

Lukáš píše:pozor ty 645 měli to aktivní řízení....... a berte v portaz že ty auta měli za sebou Autec, Bychla,Brno ted byla u vas..........


Toz a co to ma spolecneho ze to melo za sebou 4 predvadecky?? Ty auta snad maji vydrzet aspon 300k km,ne?? Coz u te m3 silne pochybuju a myslim ze ji davat porad naplno,tak jde pulka veci po 30k km do kytek...
A jestli ta 645ci mela aktivni rizeni mi nikdo nerek,ale kazdopadne sem to nijak nespozoroval.....
A co se tyce m3 a 280 na dalnici, to me vubec nebere....200 na rozbite okresne mi prijde jako vetsi adrenalin :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od bpytlik »

[quote="abdul]me jde 530 taky na parkovisti volant lehce a jak se rozjedu tak to tuhne... tohle ale slo furt lehce jako krava.... to delala pytlikovi kdysi E32 ze mu slo servo tak lehce jako na te 645...
[/quote]

Stary, si to nepochopil, ti to budu muset zase vysvetlit achhh jooo :))
Aktivni rizeni mas, ze kdyz jedes pomalu, tak ti na plny levy, plny pravy rejd staci 1 otoceni volantu a kdyz jedes rychle, tak napr. dve otoceni...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#12 Příspěvek od abdul »

bpytlik píše:[quote="abdul]me jde 530 taky na parkovisti volant lehce a jak se rozjedu tak to tuhne... tohle ale slo furt lehce jako krava.... to delala pytlikovi kdysi E32 ze mu slo servo tak lehce jako na te 645...
[/quote]

Stary, si to nepochopil, ti to budu muset zase vysvetlit achhh jooo :))
Aktivni rizeni mas, ze kdyz jedes pomalu, tak ti na plny levy, plny pravy rejd staci 1 otoceni volantu a kdyz jedes rychle, tak napr. dve otoceni...[/quote][/quote]

stary mi vysvetli jaky to ma vliv na to ze jde volantem tocit lehce nebo z tuha??? sem nepsal ze mam na 530 aktivni rizeni ale ze mi jde lehce kdyz stojim na fleku a tocim se...coz je spravne, ale kdyz se rozjedu tak ten volant ztuhne... coz ta 645 rozhodne neudelala, naopak se ten volant tocil snad sam...
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

abdul píše: coz ta 645 rozhodne neudelala, naopak se ten volant tocil snad sam...


Je mi jasne, zes jim musel neco nakecat, proc si vletel do toho prikopu...Ale tomu fakt uveri jenom ti benga co to vysetrovali, ze se volant tocil sam, tak si to schovej zas pro ne :twisted:
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#14 Příspěvek od abdul »

bpytlik píše:
abdul píše: coz ta 645 rozhodne neudelala, naopak se ten volant tocil snad sam...


Je mi jasne, zes jim musel neco nakecat, proc si vletel do toho prikopu...Ale tomu fakt uveri jenom ti benga co to vysetrovali, ze se volant tocil sam, tak si to schovej zas pro ne :twisted:

stary stary, ja ti ten humor preju... :)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Lukáš »

bpytlik píše:
Lukáš píše:pozor ty 645 měli to aktivní řízení....... a berte v portaz že ty auta měli za sebou Autec, Bychla,Brno ted byla u vas..........


Toz a co to ma spolecneho ze to melo za sebou 4 predvadecky?? Ty auta snad maji vydrzet aspon 300k km,ne?? Coz u te m3 silne pochybuju a myslim ze ji davat porad naplno,tak jde pulka veci po 30k km do kytek...
A jestli ta 645ci mela aktivni rizeni mi nikdo nerek,ale kazdopadne sem to nijak nespozoroval.....
A co se tyce m3 a 280 na dalnici, to me vubec nebere....200 na rozbite okresne mi prijde jako vetsi adrenalin :)


a kdo řika že sem jel po okresce 90 :-), se 760 sem po okresce nešel pod 170.

aktivni řizeni:

od středu do plnyho rejdu 1,5 ot. - při jizdě malou rychlosti

při 160 asi pet otacek....

a co tu popisuješ u 530 je SERVOTRONIC - při jizdě pomalu neo na mistě se volant otači lehonce čim rychleji jedeš tim vic tuhne, ale převod je stale stejny, tj, od středu do plnyho rejdu maš stale cca:3 otačky.

osobně mi aktivni řizeni nenadchlo, a to z toho duvodu, že při rychlosti cca: 70 km/h je řizeni tak akorat,ale pokud v tu chvili das pknej kotel tak nepřijemně zacuka a hodně ztuhne.....

servotronic je mnohem přijemnější, alespon dle meho nazoru
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Lukáš »

abdul píše:
Lukáš píše:
abdul píše:quote]


pozor ty 645 měli to aktivní řízení....... a berte v portaz že ty auta měli za sebou Autec, Bychla,Brno ted byla u vas..........

me jde 530 taky na parkovisti volant lehce a jak se rozjedu tak to tuhne... tohle ale slo furt lehce jako krava.... to delala pytlikovi kdysi E32 ze mu slo servo tak lehce jako na te 645...

jako sem nepochopil co si chtel rict tim ze ty kary uz jezdily u bychla podobne... :) to auto snad musi vydrzet nejake kilometry.... :) kdyby to melo byt delany na 5kkm tak to diky... :) :)


jenže ty auta byly zcela jistě skoro nezajety, třeba X5 měla 800km, když sme ji od autecu přebirali...., a dokazes si predstavit, kdyz se na nich vystřidalocca : 100 řidičů???? KAŽDEJ PLNEJ,, PLNY BRZDY.......tyhle auta budou pak opravdu zraly na totalni GO.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#17 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

To abdul a pytlík: jinak jsem Vám zapomněl napsat,že to jsou fuck kvalitní slohovky ..... :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#18 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

M3maniac píše:To abdul a pytlík: jinak jsem Vám zapomněl napsat,že to jsou fuck kvalitní slohovky ..... :D


Ja kdyz to videl, tak jsem to radsi ani necet... Me takove dlouhe texty prijdou nudny, ale cert vi treba je to fakt odvaz... :D
N54 PWR
Leni Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 954
Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Leni Čestný člen »

Lukas H. píše:
M3maniac píše:To abdul a pytlík: jinak jsem Vám zapomněl napsat,že to jsou fuck kvalitní slohovky ..... :D


Ja kdyz to videl, tak jsem to radsi ani necet... Me takove dlouhe texty prijdou nudny, ale cert vi treba je to fakt odvaz... :D


Taky me dylka textu odradila :D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od bpytlik »

ok, ok priste to vzdycky rozdelim na samostatne kratsi prispevky :) Nebo kdybysme meli fotky, moh sem do toho nahazet fotky a byl by z toho prima clanek....treba priste :)
Odpovědět