Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupe BMW E36
Anonymous píše:cabadaj píše:Zapomeň na to že je to jedno ale pokud 320 , tak radši 323. Stejná pojistka ,menší spotřeba a lepší svezení
Ctyrvalec nekupuj. Potom se svezes v sestihrnku a budes z toho nestastnej, ver mi. Je pravda, ze pokud ctyrvalec v E36, tak jedine 318is. Ostatni ctyrhrnky jsou jen smutnej pribeh, kterej opravdu nema v BMW co delat.
Takze jsme u sestivalce. 320i, 325i, 323i, 328i, M3 (3,0l a 3,2l). Zalezi na tom, jakej mas rozpocet. Stare motory (90-93) M50 bez Vanosu zbytecne moc zerou (320i a 325i), potom k M50 pridali Vanos (93-95). Zralo to skoro stejne, ale lip to jelo a melo to lepsi prubeh kroutaku a nejvyssich vykonu to dosahovalo v nizsich otackach. V 95roce byly motory M50 nahrazeny novejsi gerenaci M52 (320i, 323i a 328i) a tato generace se montovala jeste do E46 (do r.2000). Melo to jiny blok, sani, chip, a novy Vanos. Jeste lepsi chod motoru, idealnejsi prubeh krouticiho momentu a kultivovane vykony/spotreba.
Idealni pro E36ku je bud 325i M50 s Vanosem, nebo novejsi 323i M52. Platis tam nejnizsi povinne ruceni (nejnizsi v ramci sestivalcu u BMW) a vykonove jsi na tom vcelku pozehnane. Pokud bys chtel do relativne male E36ky neco vetsiho, nezbyva jina volba, nez 328i pripadne M3. Vsechno poskoci (spotreba, povinne ruceni, kroutici moment, u M3 drasticky vykon......)
M3 je kapitola sama pro sebe, tam se muzeme bavit o doubleVanos a motoru vyladeneho divizi Motorpost, ale to uz je jina pohadka.
Pokud bys mel zajem o peknou E36ku s motorem M52 ve verzi 323i, ktera nema stocene km, nebyla zborena a je ve vytecnem stavu, mrkni na nasledujici odkaz:
http://www.323i.euweb.cz
Bohuzel jeji cena je 250.000,-Kc
popis je zde, (cena je aktualizovana):
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=4156
proc se neprihlasis?

No, k tomu, co napsal "anonym". Už se to tu taky několikrát řešilo, ale z vlasatní zkušenosti mohu říct, že 328i žere míň než 325i, při nejhorším stejně! No a jestli hodláš kupovat auto za 200k (možná víc), tak předpokládám, že máš i na provoz toho auta, na náhradní díly a případné úpravy. Takže z tohoto hlediska bych moc nebral ohled na povinné ručení! Svezení je poznání lepší a povinné ručení platíš jednou za rok! A jestli se ti zdá hodně, ty prachy vysázet na prdkno jednorázově, taxi to rozvrhni do několika plateb ročně...
Jinak jdi určitě do něčeho s Vanosem!
Přeji úspěšný výběr.
P.S.: E46 328i už měla DoubleVanos
Jinak jdi určitě do něčeho s Vanosem!
Přeji úspěšný výběr.

P.S.: E46 328i už měla DoubleVanos
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
svob píše:No, k tomu, co napsal "anonym". Už se to tu taky několikrát řešilo, ale z vlasatní zkušenosti mohu říct, že 328i žere míň než 325i, při nejhorším stejně! No a jestli hodláš kupovat auto za 200k (možná víc), tak předpokládám, že máš i na provoz toho auta, na náhradní díly a případné úpravy. Takže z tohoto hlediska bych moc nebral ohled na povinné ručení! Svezení je poznání lepší a povinné ručení platíš jednou za rok! A jestli se ti zdá hodně, ty prachy vysázet na prdkno jednorázově, taxi to rozvrhni do několika plateb ročně...
Jinak jdi určitě do něčeho s Vanosem!
Přeji úspěšný výběr.
P.S.: E46 328i už měla DoubleVanos
double vanos mělai e36(aspon mi to v praci tvrdili

svob píše:To Lukáš: nenech se oklamat. E36 neměla žádná doublevanos, ani ty úplně poslení coupe 328 z 98. Za to už úplně první 328 E46 ho měly.
Taky myslim i kdyz bych to uplne nevylucoval. E36 ma M52 a E46 ma M54 coz uz je motor s doublevanosem .. teda aspon myslim. Jinam ma Lukas-H samozrejme pravdu, jedinej dvojitej vanos ma M3.
LOPOLO píše:svob píše:To Lukáš: nenech se oklamat. E36 neměla žádná doublevanos, ani ty úplně poslení coupe 328 z 98. Za to už úplně první 328 E46 ho měly.
Taky myslim i kdyz bych to uplne nevylucoval. E36 ma M52 a E46 ma M54 coz uz je motor s doublevanosem .. teda aspon myslim. Jinam ma Lukas-H samozrejme pravdu, jedinej dvojitej vanos ma M3.
a to až 3,2ka ,ale ještě dost nevychytanej .... dost se kuwil....
M3maniac píše:LOPOLO píše:svob píše:To Lukáš: nenech se oklamat. E36 neměla žádná doublevanos, ani ty úplně poslení coupe 328 z 98. Za to už úplně první 328 E46 ho měly.
Taky myslim i kdyz bych to uplne nevylucoval. E36 ma M52 a E46 ma M54 coz uz je motor s doublevanosem .. teda aspon myslim. Jinam ma Lukas-H samozrejme pravdu, jedinej dvojitej vanos ma M3.
a to až 3,2ka ,ale ještě dost nevychytanej .... dost se kuwil....
porad to nejede jak ma?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
skautik píše:M3maniac píše:LOPOLO píše:[quote="svob"]To Lukáš: nenech se oklamat. E36 neměla žádná doublevanos, ani ty úplně poslení coupe 328 z 98. Za to už úplně první 328 E46 ho měly.
Taky myslim i kdyz bych to uplne nevylucoval. E36 ma M52 a E46 ma M54 coz uz je motor s doublevanosem .. teda aspon myslim. Jinam ma Lukas-H samozrejme pravdu, jedinej dvojitej vanos ma M3.
a to až 3,2ka ,ale ještě dost nevychytanej .... dost se kuwil....
porad to nejede jak ma?

Ale jede, jede, jen se chlapeček nechce pochlubit a soukromničí!

gelty píše:skautik píše:M3maniac píše:[quote="LOPOLO"][quote="svob"]To Lukáš: nenech se oklamat. E36 neměla žádná doublevanos, ani ty úplně poslení coupe 328 z 98. Za to už úplně první 328 E46 ho měly.
Taky myslim i kdyz bych to uplne nevylucoval. E36 ma M52 a E46 ma M54 coz uz je motor s doublevanosem .. teda aspon myslim. Jinam ma Lukas-H samozrejme pravdu, jedinej dvojitej vanos ma M3.
a to až 3,2ka ,ale ještě dost nevychytanej .... dost se kuwil....
porad to nejede jak ma?

Ale jede, jede, jen se chlapeček nechce pochlubit a soukromničí!

mno gelty ja uz se v nem vezl, takze vim, ze ne vse bylo na 100%
