Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 635
Chtěl bych se zeptat,kde je možné sehnat více informací o Bmw 635.Díval jsem se na německý prohlížeč AutoScout24 a našel jsem tam nějaké,ale za velmi rozdílné ceny.Např.635 CSI M6 r.v.85 286PS za 20 000 EUR,635 M CSI 24V 286PS 16 000EUR r.v.88 - ale to doporučuji si prohlédnout,vypadá super, 635 csi 134kw r.v.86 za 2 400EUR.Za kolik se dá takový krasavec pořídit u nás?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Šestku jsem měl. Ono není problém koupit auto za 70, ale musíš počítat s tím, že to není žádná libovka, já s ní jezdil denně a stav byl tak 2- a šla pryč na papírech za 100, byla stříbrná, v modrý kůži, krátkej sportovní manuál, v elektrice...
Tyhle auta trápí rez, a to je nepřítel číslo jedna. Taky provedení M635CSi s motorem BMW Motorsport a 286PS stojí o dost víc než ostatní verze. Je třeba si uvědomit to, že ty auta tu cenu prostě mají a klesat už nebude. eMko se jako nové prodávalo za stejnou cenu jako osmiválcové Ferrari nebo třeba Porsche 928. Je to velké kupé od BMW, legenda, na kterou se nezapomíná a která v osmdesátých letech vyhrávala v DTM. Když budeš chtít dát opravdu tip ?op do kupy nějaký horší kousek, zapluješ do toho za takový peníze, že ti těch 20 tisíc euro vůbec nebude připadat moc...
Koukni na náš sraz v JČ
http://bmw.paleo.cz
Ta druhá stříbrná v tom lese byla moje, ta první černá šla bez kol na plecháčích za 160, a to byla po kroupách. Do jedný další stříbrný co tam je se jeden pán vysypal za 300 litrů a nějak to pořád bylo stejný auto jako moje (akorát s úplně zdravým podvozkem) a ještě mu chcípal motor.
Pro auto jsem si nejel a dovezl mi ho v roce 2002 jihočeský BMW-Guru Patrik Eliáš (tel. 608 021 838), už k nám dotáhnul ke dvacítce šestek. Vřele doporučuju nechat si ji přivézt, protože já řešil papíry do denního provozu rok a půl a běhal po různých okresech jestli vůbec papír od Stehlíka na přestavbu vezmou. Koupí se papíry na starou sedmu (E23) a pak se dělá přestavba a ne všude to sežerou.
Tyhle auta trápí rez, a to je nepřítel číslo jedna. Taky provedení M635CSi s motorem BMW Motorsport a 286PS stojí o dost víc než ostatní verze. Je třeba si uvědomit to, že ty auta tu cenu prostě mají a klesat už nebude. eMko se jako nové prodávalo za stejnou cenu jako osmiválcové Ferrari nebo třeba Porsche 928. Je to velké kupé od BMW, legenda, na kterou se nezapomíná a která v osmdesátých letech vyhrávala v DTM. Když budeš chtít dát opravdu tip ?op do kupy nějaký horší kousek, zapluješ do toho za takový peníze, že ti těch 20 tisíc euro vůbec nebude připadat moc...
Koukni na náš sraz v JČ
http://bmw.paleo.cz
Ta druhá stříbrná v tom lese byla moje, ta první černá šla bez kol na plecháčích za 160, a to byla po kroupách. Do jedný další stříbrný co tam je se jeden pán vysypal za 300 litrů a nějak to pořád bylo stejný auto jako moje (akorát s úplně zdravým podvozkem) a ještě mu chcípal motor.
Pro auto jsem si nejel a dovezl mi ho v roce 2002 jihočeský BMW-Guru Patrik Eliáš (tel. 608 021 838), už k nám dotáhnul ke dvacítce šestek. Vřele doporučuju nechat si ji přivézt, protože já řešil papíry do denního provozu rok a půl a běhal po různých okresech jestli vůbec papír od Stehlíka na přestavbu vezmou. Koupí se papíry na starou sedmu (E23) a pak se dělá přestavba a ne všude to sežerou.
RedBaron píše:Šestku jsem měl. Ono není problém koupit auto za 70, ale musíš počítat s tím, že to není žádná libovka, já s ní jezdil denně a stav byl tak 2- a šla pryč na papírech za 100, byla stříbrná, v modrý kůži, krátkej sportovní manuál, v elektrice...
Tyhle auta trápí rez, a to je nepřítel číslo jedna. Taky provedení M635CSi s motorem BMW Motorsport a 286PS stojí o dost víc než ostatní verze. Je třeba si uvědomit to, že ty auta tu cenu prostě mají a klesat už nebude. eMko se jako nové prodávalo za stejnou cenu jako osmiválcové Ferrari nebo třeba Porsche 928. Je to velké kupé od BMW, legenda, na kterou se nezapomíná a která v osmdesátých letech vyhrávala v DTM. Když budeš chtít dát opravdu tip ?op do kupy nějaký horší kousek, zapluješ do toho za takový peníze, že ti těch 20 tisíc euro vůbec nebude připadat moc...
Koukni na náš sraz v JČ
http://bmw.paleo.cz
Ta druhá stříbrná v tom lese byla moje, ta první černá šla bez kol na plecháčích za 160, a to byla po kroupách. Do jedný další stříbrný co tam je se jeden pán vysypal za 300 litrů a nějak to pořád bylo stejný auto jako moje (akorát s úplně zdravým podvozkem) a ještě mu chcípal motor.
Pro auto jsem si nejel a dovezl mi ho v roce 2002 jihočeský BMW-Guru Patrik Eliáš (tel. 608 021 838), už k nám dotáhnul ke dvacítce šestek. Vřele doporučuju nechat si ji přivézt, protože já řešil papíry do denního provozu rok a půl a běhal po různých okresech jestli vůbec papír od Stehlíka na přestavbu vezmou. Koupí se papíry na starou sedmu (E23) a pak se dělá přestavba a ne všude to sežerou.
Dík za vyčerpávající odpověď.Super obrázky.To je ale opravdu auto jen pro fandy,protože to je kupa peněz na auto z 80let.Čím to,že je tak drahé?Bylo jich vyrobeno málo či co?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
brabus píše:To je ale opravdu auto jen pro fandy,protože to je kupa peněz na auto z 80let.Čím to,že je tak drahé?Bylo jich vyrobeno málo či co?
Zas tak málo jich nevyrobili, něco okolo 85 tisíc kusů od roku 76 až do roku 89. Dost jich skončilo v USA. Ale je to nádherný nadčasový auto, exkluzivka, kterou jen tak neuvidíš, image díky závodům na okruzích a opravdu těžko se hledá netknutej kousek.
Jestli máš šikovnýho karosáře, tak to není zase taková utopie dát něco opravdu pěkně dohromady. Ale vím, že když kluci dělali starou Felicii kabrio a chtěli to opravdu dotáhnout tip ?op, tak do ní nasypali 260 litrů...
To auto má běžnou třiapůli, která se dělala až do 92. roku, podvozkově shodný s pětkama souběžných ročníků (E12, E28), takže mechanický díly za hubičku, motorových dílů plný vrakoviště.
Já s ní jezdil i zimu, dovolený, prostě všechno a vůbec to nebylo špatný auto, nakravil jsem se s ní taky dost. Když napršelo, hrabala jak vzteklá, na suchu jsem ji zas tolik netrápil. V zimě se to auto ve smyku vodí úplně super.