Mohlo to byt postaveno jako ciste naklady na starost o auto, bez benalu a pojisteni. Moc me treba nezajima, ze nekdo dela jako dealer cehokoliv a nalita s karou 60K rocne...
Spis by me zajimalo, kolik kdo pusti vylozene nadstandart+opravy.
Benzín, olej, gumy nemá smysl počítat, protože to jsou běžný věci a záleží jak s tim a kolik jezdíš a měsíčně když to zpočtu ND tak průměrně asi zatim jen 100 kč měsíčně
psena píše:Mohlo to byt postaveno jako ciste naklady na starost o auto, bez benalu a pojisteni. Moc me treba nezajima, ze nekdo dela jako dealer cehokoliv a nalita s karou 60K rocne... Spis by me zajimalo, kolik kdo pusti vylozene nadstandart+opravy.
Jasně máš pravdu( leda pak udělat později ještě jedno hlasování). jen bude zajimavé jaká bude většina lidí tady na foru a kolik asi tak vráží financí do BMW Nemám vůbec šajnu kolik mě to bude stát měsíčně až ho budu mít doma.
a tipuji že patřím k té většině zde na foru.
George_D píše:Benzín, olej, gumy nemá smysl počítat, protože to jsou běžný věci a záleží jak s tim a kolik jezdíš a měsíčně když to zpočtu ND tak průměrně asi zatim jen 100 kč měsíčně
ty mas povinny ruceni 900/rocne a tri kila rocne projezdis v benalu jo ???
voe ..jednou koupis tlumice a uz je to litr za mesic .... dalsi rok das do kupy brzdy a je to zas litr/mesic .. a to nejezdis .. takze podle me je to min. dvojka mesicne a to to muze stat v garazi ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Měsíční statistika je na pytel...
To jako v jednom měsíci koupím nový gumy a hned se dostanu nad 16tis. a další měsíc jen tankuji a kupuji nemrzku takže zase třebas do 5tis. Nebo další měsíc zaplatím pojištění a zase hup hore...Prostě skoky jak na EKG u důchodce.
George_D píše:Benzín, olej, gumy nemá smysl počítat, protože to jsou běžný věci a záleží jak s tim a kolik jezdíš a měsíčně když to zpočtu ND tak průměrně asi zatim jen 100 kč měsíčně
ty mas povinny ruceni 900/rocne a tri kila rocne projezdis v benalu jo ???
voe ..jednou koupis tlumice a uz je to litr za mesic .... dalsi rok das do kupy brzdy a je to zas litr/mesic .. a to nejezdis .. takze podle me je to min. dvojka mesicne a to to muze stat v garazi ..
No to je fakt zapomnel jsi na vejfuk. To je tim že to auto mam tak rád že si ani láskou k němu nepamatuju co jsem mu koupil. Když jsem přečet tema tak mě napadli jen malý věci. Když to věmu tedy opravdu jen bez benzínu tak 1,5k-2,5k měsíčně s benzínem o 3k víc
Kaca píše:Měsíční statistika je na pytel... To jako v jednom měsíci koupím nový gumy a hned se dostanu nad 16tis. a další měsíc jen tankuji a kupuji nemrzku takže zase třebas do 5tis. Nebo další měsíc zaplatím pojištění a zase hup hore...Prostě skoky jak na EKG u důchodce.
Myslím že sis to špatně přečetla. je tam psaný průměrně za měsíc To jest např. 50k ročně děleno 12měsíci je cca 4.2k měsíčně
tak to je opravdu o ničem tahle anketa: na BMW za povinný zaplatím cca 3 000,- měsíčně + 5 000,- havar. poj. měsíčně (3 x BMW)... když jezdila M5 tak ta projezdila benzínu cca 60 000,- měsíčně, 530D stojí na naftě cca 15 000,- atd atd... Nepočítám gumy, olej, různý blbosti (facelift světel, podvozky apod). Takže to dělá 100 000,- měsíčně i když M5 nejezdí, protože zase do ní tečou peníze jinak...
Kompenzuju to spotřebou u EVO VIII...
RedBaron píše:JFK: Fakt čumím, to jezdíš s M5 služebně? Denně plnou nádrž?
Když M5 jezdila tak byla služební + fun... Denně plná, někdy i dvě Teď denně plná do EVO, někdy dvě,tři (má menší nádrž)... Na delší cesty si beru 530D obzvláš? když vím že nebude čas na fun