Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

323i 170ps vs 1,8T 150ps

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od tosy »

Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od bmwfil »

Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od honzibmw »

tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i


A4 nic moc ale golf a octavka pomerne upalujou.na 325 nestaci :D to je oskousene
zero
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: HK DC

#4 Příspěvek od zero »

Jel jsem tuhle "semaforovej" sprint se SAABem 2.3Turbo a i když se snažil tak sem mu ujel - byl jsem celkem překvapen, ale až pak jsem se dozvěděl že se dělají dvě verze tedy 169KW a 125KW - předpokládám, že to byla ta "přiškrcená" verze. Takže na 1.8T to asi dá :wink:
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od tosy »

bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od 320i »

tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?


vedel bych... ale v e39 :? coz ti beztak nepomuze :D
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#7 Příspěvek od calif »

tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?

myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku :))))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.
aur77
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 21.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od aur77 »

myslim, ze 1.8T s 323 das kedykolvek. 323 ma priskrteny vykon (vraj kvoli emisiam a medzere v ponuke), ale vsetky hodnoty ma prakticky totozne (mozno nepatrne nizsie) s 325 (141 kW), a navyse ma krutak polozeny nizsie takze ju netreba tak tocit. Takze 1.8T s 323 (pokial je motoricky OK) dat musis.
Stepper
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 05.03.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Stepper »

tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i


Mel jsem G IV GTI s 1.8T a ted mam E36 323i...no a sprint teda nevim nevim, bude to tak na stejno, GTi bylo takovy dost zivejsi...hodne zalezi jak vystartujes, jak budes radit a dalsich okolnostech...ale treba na dalnici si sem jistej, tam je R6 s takovym objemem neprekonatelnej :twisted:
Stepper
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 05.03.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Stepper »

No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?[/quote]

320 si myslim urcite nestaci...ale jinak myslim, ze s 323i urco pomalejsi nebudes, pokud si to 1.8T nemel ciply nebo jinak upraveny...
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#11 Příspěvek od 100RM »

Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)
7er. True definition of luxury. Yours.
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#12 Příspěvek od Pepe »

měl jsem 323i rv. 96 a na sprintech jsem

se rovnal bmw 325 (142kW), 330d (135 kW), Š-Octavia RS (132 kW),

vždycky jsem ujel VW Golf , nebo Audi 2,8i (128 kW) a 1,8T jsem vždycky levou zadní ujel
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)


ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m? :-) ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.

zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo :whaasup: a podvozek? lepší nemluvit :roll:

jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti.. :lol:

Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno.... :roll:

Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor ;-)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Huska »

můžu dát svoji zkušenost 323i X A4 1,8T quatro r.v.2002 ..kamoš to má jaxi poladěné při koupi tvrdili 140kW (upravené to dotáhl z Německa).... na rozjezd mě vždy ujede o půl auta na cca na 150m jsme na stejné úrovni ... na konci čtvrt míle jsem o auto vepředu.
Osobně jsem proti jiné 1,8T nejel ale on s Audi údajně s přehledem dává octavii RS o půl délky.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Akym
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.02.2007 01:00
Bydliště: BRNO

#15 Příspěvek od Akym »

panove ja mam taky 323i a muzu vam rict ze su stim nadmiru spokojenej spotreba super i vykon ten motor m52 je fakt neco.sprinty moc nejezdim proto ze jsem to auto dotahl z nemecka fakt dost zachovale a vazim si ho vsak ho hodne lidi mohlo videt na big bmw (simir) no ale co vim tak jsem jel minule po dalnici a predemnou jel asi tak 120km VENTO VR6 koren to mel z venku aj dost poladene a jak me spatril ve spetnem tak podradil a dupl tomu jak svina v domeni ze ja snad mam nakou sracku tak jsem se fakt nasral a rikam dost bylo srandy a behem chvile jsem ho podjizdel v pomalem pruhu a koren nechapal a to bylo videt ze to tocil na doraz a ja bych rek ze sem mel jeste rezervu nakou sice mam odelany kat a delane prime sani a keramicke svicky NGK ale to je detajl bmw je bmw :lol: najde se hodne lidi co maj ruzne natunene sracky polepene nalepkama N.O.S atd a mysli si ze bmw poserou takove primo miluju! :roll:
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od tosy »

castro píše:
100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)


ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m? :-) ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.

zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo :whaasup: a podvozek? lepší nemluvit :roll:

jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti.. :lol:

Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno.... :roll:

Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor ;-)



No tak s timhle o turbu zrovna nesouhlasim:))) Nevim, jak si moch cekat porad na turbo:)), kdyz zapina v 1800 otackach a hned to rve a v 323 pocitam tahne tak od 4 tisic .-) Nebylo to TDI? .-) Jinak souhlasim, ze 323 je ideal motor a ze na dalnici bude na tom V6 lip, ale jde mi hlavne spis do tech 150 km/hod. Vic nejezdim:)))
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#17 Příspěvek od Boriss23 »

Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od tosy »

320i píše:
tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?


vedel bych... ale v e39 :? coz ti beztak nepomuze :D


Aaaah, soused z jihu:D E39 nevadi , tak pokud jeste letos vysvitne slunko, tak muzem dat nekdy sraz na nasi CB testovací dalnici na Lišov, ne? .-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Bombarder »

8O
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od 3nge »

Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.
Odpovědět