jestli chces sprintovat nebo neco podobnyho tak na 320i zapomen, kup radsi 325i ma o 40 koni vic a je to kurva znát sprint s 320i sem zkousel s kamosem na letisti,mám 325i zmizel mi v zrcatku uz na dvojku.
poviny stejny, spotreba vicemene stejna..........
papírové zrychleni z 0-100km/h ma 325i 8 vterin a maximalku pres 230km/h
no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.
ELiLOBO píše:no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.
No, ja nevim, co te na jizde rovne bavi Ale jediny trik, co s tim muzes udelat je, vyndat uplne vsechno, aby jsi tomu odlehcil. Kazdopadne na 1,4t tezky auto je 2litr malo, na nejaky slusny casy
ELiLOBO píše:no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.
poradim ti trik nalep si dozadu 316i
To je náhodou megaskvělý trik na všecky tuningáře s načipovaným TDI. Bratránek si ten znáček 316i dal na E46 328i a na týden mě to pujčil, když jsem se zrovna rozhodoval jaké auto si pořídím(mo nakonec to bylo 6 válcové BMW, jak jinak...). Výsledek? Úplně každý trotl ve vytuněném hulícím TDI (hlavně Oktávky a Golfy) se mi tlačil na pr*el a na světlech se mnou chtěl každý závodit. Tolik srandy jako za těch 7 dní jsem v životě nezažil...
No já mam na dveřích nálepku: Octavia 1,9 TDi Combi IIIIIIIII... a udělaný čárkama "sestřely" takže trik s 316i asi nebude na místě:) Já myslel triky jako jak řadit,kam až to točit a jak startovat,jesi zahrabat či ne atd...třeba že by mi někdo dal lekci:)))
ELiLOBO píše:No já mam na dveřích nálepku: Octavia 1,9 TDi Combi IIIIIIIII... a udělaný čárkama "sestřely" takže trik s 316i asi nebude na místě:) Já myslel triky jako jak řadit,kam až to točit a jak startovat,jesi zahrabat či ne atd...třeba že by mi někdo dal lekci:)))
Nějakou radou ti přispěju, nejsem sice bůhvíjaký závodník, ale nějaký ten ptetk už sprintuju (ehm, po srazech). Nejdříve vypni ASC! Pak si musíš najít optimální otáčky ve kterých držíš motor před vystartováním, aby jsi po puštění spojky pokud možno nehrabal, ztrácíš tím vždy nějaký čas (myslím, že optimálních je tak kolem 4000ot., ale každá motorizace to má jinak, musíš to prostě vyzkoušet. 2,0i má ve 4200ot. vrchol krouťáku, což by mohlo být optimální, ale NEHRABAT!), dále je dobré točit motor jenom po vrchol průběhu výkonové křivky, ne do omezovače(2,0i má vrchol v 5900ot., pak už jenom trápíš motor a zrychlení jde dolů). Řadit se snaž co nejrychleji, aby prodleva při řazení byla co nejkratší a potom vždy plný plyn. Je dobré mít vypnuté veškeré elektrické spotřebiče, světla, klimu atd., které zatěžují alternátor a tím pádem žerou koníky. Je taky potřeba co nejvíce zmenšit aerodynamický odpor, to znamená zavřít všechna okna a příp.i šíbr. Pro dosažení co nejmenšího času na 400m je taky potřeba auto maximálně odlehčit, já to řešil vytáhnutím rezervy, zadního sedáku a vykopnutím té podivně vytlemené blondýnky ze sedačky spolujezdce. No a potom už se stačí jenom modlit, ať si neuděláš ostudu s nějakou načipovanou dýmovnicí...
ou dík za rady:) kdybys byl z prahy tak sme to mohli natrénovat:) jedinej problém je že ta blondýnka co sedí vedle mě mi nosí štěstí:) dík moc... myslim že ASC vypnout nejde u mojí e36 320i kupé
ELiLOBO píše:ou dík za rady:) kdybys byl z prahy tak sme to mohli natrénovat:) jedinej problém je že ta blondýnka co sedí vedle mě mi nosí štěstí:) dík moc... myslim že ASC vypnout nejde u mojí e36 320i kupé
U řadičky bys měl mít tlačítko ASC, po jehož stisknutí se ti mezi budíkama rožne kontrolka "žlutý kroužek v trojuhelníku", tzn.že ASC je vypnuto. Pokud to tlačítko chybí, pak máš zřejmě verzi bez ASC a pak si raději sežeň nějaké jiné auto na zimu...jinak to bude drahý...
Já do myslel tak, že auto se zadním náhonem bez protiprokluzu může člověku na sněhu nebo ledě připravit pekelně horké chvilky... něco jako sliky na mokré silnici (jsem tu onehdá viděl fotky docela smutně zbořené M3 E36...