
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 1992-1993
Ahoj, rád bych se zeptal na názory a zkušenosti s BMW 3 E36 do faceliftu v roce 1993. Zaujal je tento model, konkrétně sedan 318i(taky 316i, ale to je asi moc slabý na tak těžký auto). Šestiválec nechci, jsem student z Prahy, takže nechci plati dražší ručení a hlavně spotřebu ve městě. Takže pokud máte zkušenosti se spolehlivostí(motor, převodovka, rozvody...), kvalitou...tak prosím písněte. Dík za každou odpověd. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tady ti nakonec poradí, že i 328 je slabá a aby sis koupil M3
Prolistuj diskuse, na tohle a podobný támata se tady toho napsalo tolik, že máš do vánoc co číst
Jo a dívej se na roky výroby 93 a výš. Někdy v půlce roku 93 se začaly používat lepší materiály, lepší antikorozní úprava. A vyhni se starším motorům M40, dívej se po motoru M43. Oproti staršímu M40 je spolehlivější, má rozvody řetězem, o krapítek silnější a míň žere..


No pokud nechceš šetivál (se kterým je už opravdu zábava po všech stránkách) a přitom se slušně projet tak jdi do 318is, 140 koníků to už je docela svižné autíčko:), nebo klasické 318i (115 koníků taky neni úplně špatnejch), ale rozhodně bych šel do motoru M43 jak píše Dsvatos... Osobně mám 318, 07/94, M43 (opravdu to je modernější a méně poruchovej motor než předchozí M40) a myslím že výkon neni špatnej a do začátků bohatě stačí (160km/h po dálnici na 4ku
). Jezdím s tímto motorem mezi 8 a 9 litry a to občas protáhnu motor k červenému poli
, jinak dálnice a eko jízda, dá se i za 7 na sto...
Při výběru hlavně pslouchej motor, musí držet otáčky na volnoběh, zahřátej motor drž třeba ve 3000ot/min na neutrál a nesmí kolísat, musí plynule táhnout, nesmí nic klapat, cvakat a podobně.... základ je koupit dobrej motor...
Hodně štestí při výběru 


Při výběru hlavně pslouchej motor, musí držet otáčky na volnoběh, zahřátej motor drž třeba ve 3000ot/min na neutrál a nesmí kolísat, musí plynule táhnout, nesmí nic klapat, cvakat a podobně.... základ je koupit dobrej motor...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
dsvatos píše:GTpower píše:mam m40 318i z roku 92 a naprosto bezproblemove auto
Potencionální zdroje problémů motorů M40: sklepaná vačka a vahadla, rozdělovač, rozvody řemenem. M43 je prostě modernější a netrpí žádnou typickou vadou..
až na jeden problém se zanešením olejové sprchy vačky kde pak dochází k zadření ( vačky ). Jinak jsou to dobrý motory, jde spíš o to jakej olej tam kdo lil a hlavně jak často ho měnil!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdar! Hele stejně ten šestivál 320i (toho mam) tak ta spotřeba je tak 10l kombinovaná,což neni tak moc a když stim budeš chtít fakt ject pořádně tak jak na tu 18 budeš šlapat tak se spotřeba srovná jako se šestiválcem,a povinný ručení? jednou za rok si něco připlatíš což tě nesežere,ale jesi ne tak to 318IS!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 732
- Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele: