Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530D ? zkušenosti?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
ZRALOK
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od ZRALOK »

Moc děkuju, mrknhu a kouknu :-)
pupik33
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od pupik33 »

Já mám 06/2000 a tchán 2001 nepoznal jsem rozdíl kilometrově stejně cca 200 000 km bez problému oba automaty a průměr 8,8 já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?Na křižovatce málokdy konkurence super autíčko měl jsem A6 2,5TDi a kultivovanost motoru se nedá srovnat BMW můžu v tomto pochválit je to držák,a hlavně bomba že se nemusí dělat rozvody v audi mě to přišlo na 30 000kč.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od RedBaron »

pupik33 píše:Já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?


Automat má přirozenou ztrátu, protože nemá pevnou spojku ale hydrodynamický měnič. Takže na kola ti jde o cca. 10 koní míň jenom proto, že se v měniči prostě válejí nudle. Nevím jak u těchhle motorů ale u starších BMW měl automat vždycky hovadsky dlouhou jedničku, která se kor s plným autem rozjížděla hodně bídně. Když jsi u stejného motoru s manuálem na křižovatce pustil spojku, zadní kola tancovaly tak, žes to s automatem nikdy nezažil.
Whizkyn
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
Bydliště: Třebíííč
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Whizkyn »

RedBaron píše:
pupik33 píše:Já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?


Automat má přirozenou ztrátu, protože nemá pevnou spojku ale hydrodynamický měnič. Takže na kola ti jde o cca. 10 koní míň jenom proto, že se v měniči prostě válejí nudle. Nevím jak u těchhle motorů ale u starších BMW měl automat vždycky hovadsky dlouhou jedničku, která se kor s plným autem rozjížděla hodně bídně. Když jsi u stejného motoru s manuálem na křižovatce pustil spojku, zadní kola tancovaly tak, žes to s automatem nikdy nezažil.

Jo Jo Jo. Automat je prostě pomalejší 8) .
free24
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Mistrovice

#25 Příspěvek od free24 »

Ahoj,chci se zeptat,objevil jsme peknou 530d,ale ma pres 300tis najeto,pan rikal,ze jeho pritelkyne s tim po meste jezdi za 6l,je to mozne?dale 300tis,neni to hodne?nemam skusenost s dieslem...muzete poradit?diky
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#26 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

free24 píše:Ahoj,chci se zeptat,objevil jsme peknou 530d,ale ma pres 300tis najeto,pan rikal,ze jeho pritelkyne s tim po meste jezdi za 6l,je to mozne?dale 300tis,neni to hodne?nemam skusenost s dieslem...muzete poradit?diky

Za 6 l / 50 km ve městě se možná dá jezdit.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
free24
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Mistrovice

#27 Příspěvek od free24 »

ono oto tak nejde,ale 300tis...je to oki..co mne muze cekat..je to chiple?libi s emi prave borise,jak ho tu prodava,vypada dobre,ale nevim co ty km,i kdyz lepsi kvalitnich 300tis nez stocene...ze.
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#28 Příspěvek od TURBO_KrteK »

mohl bych se zeptat jak je to se vstriky ? mam z nich celkem obavu, proto premyslim radeji o TDS

odchazi pri urcitych kilometrech ? pri spatnem zachazeni ?

je mozne zjistit vadne/odchazejici vstriky diagnostikou ?

cena opravy/vymeny ? :)

dik
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od fidzi »

Máme ho 24.12.1999, najeto 240 000 a z motoru se měnila jen váha vzduchu před 15kkm. Jinak spotřebák-desky kotouče, ...Komfort a výkon super... nemáme výhrad.

Spotřeba s manuálem-průměrná na 5000km-6,9l.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#30 Příspěvek od Atila »

TURBO_KrteK píše:mohl bych se zeptat jak je to se vstriky ? mam z nich celkem obavu, proto premyslim radeji o TDS

odchazi pri urcitych kilometrech ? pri spatnem zachazeni ?

je mozne zjistit vadne/odchazejici vstriky diagnostikou ?

cena opravy/vymeny ? :)

dik


ad a) spatne, ale TDS take zadny zazrak
ad b) ano (tak kolem 200.000km), ano
ad c) tezko
ad d) v origo servisu neco pres sedmdesat tisic, da se to poridit tak za padika

Obecne pocitej, ze kdyz koupis ojetou E39 v dieselu, tak ty vstriky proste budes muset udelat.
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od porsacek »

doporucuji vstriky z repasu origo od bosche prijde na 4.800,- kus takze cca 28 800 delaj to v diesel servisu + cca 3 tis za praci ale pokavad vezmes nekoho kdo rozumi dieslum common rail tak ti usetri spoustu pozdejsich starosti
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#32 Příspěvek od TURBO_KrteK »

porsacek píše:doporucuji vstriky z repasu origo od bosche prijde na 4.800,- kus takze cca 28 800 delaj to v diesel servisu + cca 3 tis za praci ale pokavad vezmes nekoho kdo rozumi dieslum common rail tak ti usetri spoustu pozdejsich starosti


no :) to zni lepe jak 90tis
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#33 Příspěvek od airbone »

Este sa pripojim ja, ked uz sa tu tolko bavite o tych vstrekoch.... Tie mi zatial este neodisli, su uplne ok, auto ma 140.000km, ale zato mam inu vecicku: pred dvoma tyzdnami mi z nicoho nic odislo turbo (kompletne). Dnes som si auto prebral v servise a naklady na vymenu komplet boli 1430eur.... :roll: Takze taaak...
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#34 Příspěvek od Atila »

airbone píše:Este sa pripojim ja, ked uz sa tu tolko bavite o tych vstrekoch.... Tie mi zatial este neodisli, su uplne ok, auto ma 140.000km, ale zato mam inu vecicku: pred dvoma tyzdnami mi z nicoho nic odislo turbo (kompletne). Dnes som si auto prebral v servise a naklady na vymenu komplet boli 1430eur.... :roll: Takze taaak...


A pak ze je BMW drahe na udrzbu, na vymenu turba v autorizaku je to docela solidni cena i na nepremiovou stredni tridu. Jinak na vymenu vstriku mas jeste moc malo najeto. Po 140.000km odejdou jen kdyby jim nekdo obzvlast ublizoval.
Jo jsem jeste zapomnel, ze pokud koupi manual, tak mu samozrejme odejde dvouhmotovy setrvacnik za dalsi tricitku, ale to kazdy zna. :D
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#35 Příspěvek od TURBO_KrteK »

kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:
ZRALOK
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od ZRALOK »

TURBO_KrteK píše:kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:


no zronva na to koukám :-) taky mne to napadlo :-)
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#37 Příspěvek od Atila »

TURBO_KrteK píše:kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:


Pomineme-li ten fakt, ze tato volba znacne omezuje moznosti parkovani v obydlenych oblastech, tak to neni spatna alternativa.
Cyp_the_Trestacz
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: pon 07.05.2007 00:00

#38 Příspěvek od Cyp_the_Trestacz »

Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#39 Příspěvek od airbone »

Cyp_the_Trestacz píše:Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?


Si to ty z vwclub.cz co ti na hranici zhabali karu? :) Aj ty si presedlal na 530d? Hh, ja som mal tiez kedysi passat (V6 TDI) a uz som tu v bmwklube..... :P
Cyp_the_Trestacz
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: pon 07.05.2007 00:00

#40 Příspěvek od Cyp_the_Trestacz »

airbone píše:
Cyp_the_Trestacz píše:Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?


Si to ty z vwclub.cz co ti na hranici zhabali karu? :) Aj ty si presedlal na 530d? Hh, ja som mal tiez kedysi passat (V6 TDI) a uz som tu v bmwklube..... :P


JJ :-D Doufám, že mi Passata eště vrátěj.. Ale táta má 530D a jezdim s nim teď jenom já, tak se o něj taky musim postarat.. :) Což já rád.. Už sem koupil olej BP 5W-40 a du to vyměnit... Teď už jenom jak vynulovat interval..
Odpovědět