Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Uvazujem nad E39 528i
Myslím že, E39 528i je uplně v klidu a vpohodě, ani lenoch ani závodní. Ale když to srovnám s autama v ČR tak je to spíše rychlejší limuzína.
Myslím si, že ideální poměr výkon/spotřeba.
Já mám osobně starší model i motor 525i a jsem spokojenej. Jede to dobře a výkon využívám fakt jen občas. Hlavně super je když potřebuji předjet. A tahle 528i je o dost lepší takže myslím že správná volba.
Pokud někdo chce co nejlepší výkon samo že tu je 540i nebo M5 ale tam je spotřeba jinde.
Myslím si, že ideální poměr výkon/spotřeba.
Já mám osobně starší model i motor 525i a jsem spokojenej. Jede to dobře a výkon využívám fakt jen občas. Hlavně super je když potřebuji předjet. A tahle 528i je o dost lepší takže myslím že správná volba.
Pokud někdo chce co nejlepší výkon samo že tu je 540i nebo M5 ale tam je spotřeba jinde.
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
P-J píše:Jj jede to dobře a s rozumnou spotřebou. Pokud by jsi ale měl možnost (hlavně teda asi finanční), díval bych se spíš po 530i. Jede podstatně líp a spotřeba může být i nižší.
Samozřejmě 530i jede líp,má o 40ps víc,modernější motor M54,spotřeba je cca 1-1,5L nižší..Nicméně ta 528i jede dost slušně..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Pan ACDC jezdí zřejmě ve Formuli. Pak je 528i slabá, mno ..
Naprosto špičkovej motor na váhu i konstrukci vozidla. Jak tu bylo zmíněno. Skvělá volba poměru cena/výkon/spotřeba.
Mám osobně e-39 Touring 520i 170ps a jsem naprosto spokojen. Není to raketa, ale pro rodinku zlatý.
A když si chci zablbnout, tak mu dám napít a mimo VRC nedám na dálnicích nikomu šanci.
Pak je ale spotřeba kolem 16ti litrů.
Jinak jezdím město 13,8 a venku 8,5 na 100 km.
Když se jó snažím jet na spotřebu (což ostatně ani za jízdu nelze považovat
) tak jedu za 7,9 l / 100 km.
Prostě zlatý autíka se značkou BMW.

Naprosto špičkovej motor na váhu i konstrukci vozidla. Jak tu bylo zmíněno. Skvělá volba poměru cena/výkon/spotřeba.
Mám osobně e-39 Touring 520i 170ps a jsem naprosto spokojen. Není to raketa, ale pro rodinku zlatý.

A když si chci zablbnout, tak mu dám napít a mimo VRC nedám na dálnicích nikomu šanci.

Pak je ale spotřeba kolem 16ti litrů.
Jinak jezdím město 13,8 a venku 8,5 na 100 km.
Když se jó snažím jet na spotřebu (což ostatně ani za jízdu nelze považovat

Prostě zlatý autíka se značkou BMW.

tudle otázku jsem řešil před půl rokem a nakonec jsem si koupil E39 540iA. Auto jsem hledal opravdu dlouho a projel se vším od 520-540 sedany i combi. 520-525 jsou docela rozumný autíčka a rozhodně to nejsou brzdy provozu!!! jak si někdo dle výkonu myslí, ale pokud chceš BMW aby si s tebou nepohrávala kdejaká TDi a Rs tak nic menšího než 528 nemůžu doporučit. 528 jede nádherně a pokud to s volantem trochu umíš, na okresce ti nic neujede, 530 to samé. 535 je takovej zajímavej motor. Ani 530 a ani 540. Ale u všech aut platí že nezáleží na roce nebo km(dnes je téměř vše stočený), ale na STAVU!!!!!!!! danného vozu. 8v mají i velmi dobré výbavy. Spotřeba 528 je tak 9, 540 12. Přeji hodně štěstí při výběru. 

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
528i je střední benzínová motorizace před faceliftem (pak nahrazena 530i) z toho vyplývá že by měla být optimálním řešením... osobně s tím 100% souhlasím protože má idobrou spotřebu i jízdní vlastnosti. Život je otázkou priorit proto já bych si koupil 4,4l 





Ahoj, 528i e39 je velmi dobrá volba. Jede to velice slušně, motor je jeden z nejspolehlivějších jaké kdy BMW udělalo, průměrná spotřeba 9-12litrů(podle toho kde a jak jezdíš). Co se týče celkové mechanické spolehlivosti, je to jako u všech e39, choulostivější je přední náprava, ložiska v zadních kolech, ani kotouče nejsou též z nezničitelných. Nicméně toto já považuji za spotřební součástky. Dle mého velmi spolehlivý vůz a vřele doporučuji. Vyber si něco servisovaného, nebouraného a s jasným původem. Doporučuji touring. Jo a ještě taková rada na závěr, nadupaná výbava je pěkná věc, ale koukej raději po technickém stavu a co vše již bylo vyměněno. Nejlepší alternativa je samozřejmě nadupaná výbava a perfektní technický stav. Tak držím palce ať se ti povede sehnat slušný kousek, pokud se rozhodneš pro tento vůz.ianko píše:mate ho niekto, ako ste spokojny, rozmyslam nad jeho kupou, mate nejake rady a postrehy, dakujem
...a ako je to s tym stavom skutocnych kilometrov? prosim
528 je takova dobra konzervativni volba pro klidnejsiho ridice. Ano, 540tka jede vyrazne lepe, ale ta spotreba uz je o dost nekde jinde a jezdit po Praze za osmnact a vice litru pri dnesnich cenach benzinu, ktere budou v lete nekde kolem 35 az 36 korun za litr (kdyz ted mimo sezonu jsou pres tricet) uz muze byt trosku problem pro sporiveho ridice.
Co se tyce kombiku, tak ten je uz hodne tvrdy a vzadu hodne nepohodlny (asi tak na urovni auta o dve tridy nize), takze bych volil jen pokud je velky kufr opravdu potreba.
Co se tyce kombiku, tak ten je uz hodne tvrdy a vzadu hodne nepohodlny (asi tak na urovni auta o dve tridy nize), takze bych volil jen pokud je velky kufr opravdu potreba.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Atila píše:528 je takova dobra konzervativni volba pro klidnejsiho ridice. Ano, 540tka jede vyrazne lepe, ale ta spotreba uz je o dost nekde jinde a jezdit po Praze za osmnact a vice litru pri dnesnich cenach benzinu, ktere budou v lete nekde kolem 35 az 36 korun za litr (kdyz ted mimo sezonu jsou pres tricet) uz muze byt trosku problem pro sporiveho ridice.
Co se tyce kombiku, tak ten je uz hodne tvrdy a vzadu hodne nepohodlny (asi tak na urovni auta o dve tridy nize), takze bych volil jen pokud je velky kufr opravdu potreba.
na teorii s kombi jsi přišel jak? řekni jediný důvod proč by mělo být kombi jiné než sedan když jsou ve všem shodné ... rozdíl je pouze ve váze cca 50kg. Jsem zvědavý na vysvětlení




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jurasis píše:Porovnával NIVO versus pružiny. NIVO (vaky) jsou tvrdší (a to je dobře).
pořád nevidím rozdíl ... i sedan se dělá s nivem, stejně tak kombi bez něj ????? ... pokud někdo srovnává různé výbavy tak je to trochu OT: .... jako by jsi porovnával auta s/bez stabilizace apod




