Chci se zeptat ktery z techto motoru by ste brali do 3er radsi? A ktery s tehle by ste brali radsi? Nekdo rika ze 2,3 je lepsi na vykon i na spotrebu? Vase nazory!
323 není objem 2,3. Je to pořád 2,5, ale oproti původní M50 2,5 má snížený výkon ve prospěch krouťáku odspodu a spotřeby. Jestli M52 320 a 323 tak jednoznačně 323. Žerou stejně, ručení taky stejný, ale 323 jede mnohem líp
Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
mufman píše:Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
mufman píše:Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
on žere míň, ale ne tak rapidně.
přesně , ale rozdíl tam trochu je ....to ana ale záleží na stylu jízdy a noze ...
323i znamená objem 2,5 litru, novou generaci motorů s hliníkovým blokem, singl Vanosem a nižší spotřebou, v této variantě je snížen výkon ve prospěch točivého momentu a zaplnění mezery v nabídce modelů. Auta jsou obecně dražší, novější a s výbavou, která i zahrnuje ASC (antihrab- škrtí přívod vzduchu motoru + brzdí jednotlivá zadní kola) a digitální klimu, kde odchází ovládací panel (lze levně opravit výměnou kondenzátoru v ovládacím panelu). Jednoduchá velká koncovka, svody s 2x lambdou pak do jedné trubky
bmw326 píše:Takze na pohodovejsi jizdu a mensi spotrebu je lepsi " obyc" 2,0?
pohodovou jízdu můžeš jet s 1,6 i s 4,4i jakýkoli model s M52 motorem je dobrá volba, ale 323 je jednoznačně lepší... jede líp a většinou žere stejně nebo méně... v praxi platí že je to nejúspornější benzínový motor při běžném ježdění (mám 323 a otec měl 320).... kdo chce hlavně spotřebu at si koupí 1,8TDS kdo se pořádně svézt M3 pokud teprve vybíráš tak vem auto v celkově lepším stavu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost
ELiLOBO píše:mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost
z vlastní zkušenosti doporučím 323i pokud neřešíš povinný ručení tak klidně doporučím 328i..
jak už tady někdo napsal spotřeba u motorů M52 při srovnatelném stylu jízdy je defakto stejná, výkony jsou však rapidně rozdílné..!
323 mám a jsem spokojen 320 jsem měl a byl to lenochod
323i je v pohodě, ale nejde jen o motor, je třeba také vybírat co nejelpší stav a výbavu. Veškeré dodělávání je pak zbyečně drahé. Já osobně jsem měl 323i v socka edition a byl jsem spokojenej první rok, pak jsem začal přemýšlet nad koněma navíc, pokrok k 328i nebyl moc uspokojující, takže jsem skončil u M3. Ale pro dobrý svezení s 6ti válcem, který i nabízí malou spotřebu, tak jedině 323i.
cca pře 3 měsíci jsem si přivezl z Německa 523i (E39) a můžu potvrdit, co již bylo napsáno...
Při jízdě s tímhle autíčkem (motorem) zažívám Euforii. Výkonu mám dostatek pro pětku, natož pro trojku.
P.S.: jezdím v kombinaci 9-10l
cca pře 3 měsíci jsem si přivezl z Německa 523i (E39) a můžu potvrdit, co již bylo napsáno... Při jízdě s tímhle autíčkem (motorem) zažívám Euforii. Výkonu mám dostatek pro pětku, natož pro trojku. P.S.: jezdím v kombinaci 9-10l
Euforii bych to zrovna nenazval (zkus treba Z3 2,8 @ 240 PS nebo M3), ale vykonu i kroutaku je dost; takova trojecka vytocena nad3 tisice je krasny zacatek predjizdeni Dvoulitr papa pri klidne jizde o malinko min, ale jak mu zacnes slapat po krku, zacne zrat jak vzteklej a stejne nejede; 23 je jinde. OBJEM nicim nenahradis, coz plati zvlaste u tezkych aut jako E36, E39 a dal...
Chci E36 touring 320 a chtěl bych vědět od kdy se montoval motor M52 a jak ho poznám na pohled od M50 Vanos. Samozřejmě se nevyhýbám ani 323, ale prostě co seženu v lepším stavu a výbavě. Dík