Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolik investujete do svych bmw milacku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
U mě celkem minimální částky - z oprav jen vadné čidlo teploty motoru, ložisko levého zadního kola, baterie a koncový tlumič výfuku - to v průběhu 6-ti let... Pneu, brzdové obložení, kotouče, svíčky, filtry a oleje beru jako spotřebák...
Pak jsem měl ještě pár ťukanců - jednou jsem rozpáral srnku a jednou mi vlítnul pod kola vlčák... Ale pokaždé oprava do 10 tis...
Pak jsem měl ještě pár ťukanců - jednou jsem rozpáral srnku a jednou mi vlítnul pod kola vlčák... Ale pokaždé oprava do 10 tis...
Kolik nacpat do BMW miláčka je jednoduchý, musíte vědět jen jedno, zda budete dělat z levnější ojetiny letadlo a utrácet za tuning nebo koupíte novou káru na kterou nesáhnete. Tady bych doporučil sklopit uši a vzít nováka třeba i v základu, pač se to proklatě vyplatí. U starších vozů pod pět let platíte tuning a servis velice draho. V porovnání to jistě potvrdí každý majitel ojetiny ! Novák je novák !
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
REJNGROUP píše:Kolik nacpat do BMW miláčka je jednoduchý, musíte vědět jen jedno, zda budete dělat z levnější ojetiny letadlo a utrácet za tuning nebo koupíte novou káru na kterou nesáhnete. Tady bych doporučil sklopit uši a vzít nováka třeba i v základu, pač se to proklatě vyplatí. U starších vozů pod pět let platíte tuning a servis velice draho. V porovnání to jistě potvrdí každý majitel ojetiny ! Novák je novák !
aha...

tzn. koupíš dejme tomu za 400kilča... Prodáš za 4 roky dejme tomu 130... za celou dobu a nějakým nájezdu vyměníš dejme tomu jednou podvozek a další spotřebáky.. seš max. na 100 000,- Se všim všudy budeš na 400 tisíc at nežeru... a to si myslim že hodne přeháním

Ty prodáš za 4 roky 6er nebo na co čekáš za mega a nasypeš do ní to samý co já v nejlepším případě... To se nesmí dostavit turba, vstřiky atd..

A to se proklatě vyplatí

Raděj koupím 1 - 2 roky starý auto cash, než než nový na lízačku, proto, že do oprav a údržby nenarvu tolik, co přeplatím na splátkách. Ale to je každýho věc.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ja jsem narval do auta hodne ted na jare, ale co mam delat...starsi auto si to zada...cca 50 tis.
S tim novakem souhlasim, ale bohuzel nejsem v situaci, kdy su muzu koupit novou M3, takze proc si misto oktavky v zakladu radeji nekoupit BMW s R6, ktere mi kazdy den bude delat radost. Az budu mit 35 a budu zajisten, tak klidne sahnu po nove 6tce.
Mam pocit, ze ti co tady, prohlasuji, ze je lepsi si koupit auto za 2.5 mega si na nej nikdy nevydelavali sami
...
S tim novakem souhlasim, ale bohuzel nejsem v situaci, kdy su muzu koupit novou M3, takze proc si misto oktavky v zakladu radeji nekoupit BMW s R6, ktere mi kazdy den bude delat radost. Az budu mit 35 a budu zajisten, tak klidne sahnu po nove 6tce.
Mam pocit, ze ti co tady, prohlasuji, ze je lepsi si koupit auto za 2.5 mega si na nej nikdy nevydelavali sami

Ono koneckonců je to jedno, moje první vozidlo byl ZUK (Lublin - Polsko), postupné přesedání do FIAT FIORINO, TAZ 1203, GOLF I, Felicia, Fabia až po první slušný diesel ŠKODA Octavia je BMW ve všech alternativách nesrovnatelná značka specifická nejen náhonem na zadek, ale zejména spolehlivostí a uznáním. Jsou auta a BMW, dobře se také poslouchají i čtou třenice zda je na vrcholu BMW AUDI či MERCEDES. My víme dobře, že na vrcholu je BMW. Proto se nedivme, že BMW je dnes luxusní a spolehlivý, ale také nikoliv výrazně ekonomický, ale hlavně ekologický (proto preference ropáků).
Vzít nováka neni umění, umění je na něj vykukat love, umění je taky udržet starou káru v mega stavu a o tom to je...., já fandim všem Bramborákům, dyk sme jedna rodina !
Vzít nováka neni umění, umění je na něj vykukat love, umění je taky udržet starou káru v mega stavu a o tom to je...., já fandim všem Bramborákům, dyk sme jedna rodina !
REJNGROUP píše:Ono koneckonců je to jedno, moje první vozidlo byl ZUK (Lublin - Polsko), postupné přesedání do FIAT FIORINO, TAZ 1203, GOLF I, Felicia, Fabia až po první slušný diesel ŠKODA Octavia je BMW ve všech alternativách nesrovnatelná značka specifická nejen náhonem na zadek, ale zejména spolehlivostí a uznáním. Jsou auta a BMW, dobře se také poslouchají i čtou třenice zda je na vrcholu BMW AUDI či MERCEDES. My víme dobře, že na vrcholu je BMW. Proto se nedivme, že BMW je dnes luxusní a spolehlivý, ale také nikoliv výrazně ekonomický, ale hlavně ekologický (proto preference ropáků).
Vzít nováka neni umění, umění je na něj vykukat love, umění je taky udržet starou káru v mega stavu a o tom to je...., já fandim všem Bramborákům, dyk sme jedna rodina !
Svata pravda! Vzdycky se dobre pobavim na casopisy, kde srovnavaji BMW, MB a Audi... naposledy v TOP GEARU novem. Autor pise, ze M3 je mnohem slabsi nez AMG 6.2l a dalsi blaboly a porad uprednostnuje brutalni rychlost MB a dalsi nesmysly a pritom uz nekolik opravdu dobrych jezdcu dokazalo, ze M3 je lepsi ve vsech ohledech...naposledy stig a test s jabkem:). Nebo si matne vzpominam jak ve fifthgearu porazilo 335i Audi S5.
Jenze nektere tupe motoristicke novinare stale uchvacuje je se snazi Mercedes se 450hp na zadnich kolech zabit a neni moc ovladatelny na limitu, ale proste jak male deti maji radost, ze to v primce jede straaasne rychle

Dalsi blabol bylo srovnani M3 s Caymanem S, kde je jasne, ze Cayman bude mrstnejsi... ale nacpu si do nej bagly na dovolenou nebo pripadne svezu nekoho vzadu? Ktere kupe mi nabidne stejne jizdni vlasnosti a prakticnost? Pak jeste blb prizna, ze na normalnich okreskach a dalnicich je M3 nejlepsi:)...
Moje řeč, ale nemyslim si že jen síla M5 nebo kýho čerta extra motor a extra kalibrace. Prostě vemte kterýkoliv dva debi_laiky a nechte je jezdit denně do práce a zpráce tejden dokola, jednoho medvědem a druhýho BMW, pátej den je přesedněte z auta do auta a v neděli to samý. U obdobných tříd neznam nikoho kdo by prohlásil negaci o BMW. Vtip je v tom, že když jsem koupil BMW 520d 2007 facelift tak jsem hodinu před tim zrušil rezervaci E220 ENERGY, prostě ve srovnání třídy byl mercedes proti BMW naprostá mr_horší_auto.
Jsou auta a MBW !
Jsou auta a MBW !