Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jaky auto koupit - poradte e36 x e46
no ono to je jedno kazdej at srovnava co chce, ale e34 a posledni e36 toho moc spolecneho nema, je uplne jina proti e39 a e46
tezko radit e36 k e34 hlavne fo FL
ale co se tyce vyberu auta muj nazor lepsi posledni vychytana e36 nez prvni e46, ale to je nazor jedince
raci si uziju peknou e36, nez socialni e46 kdyz na ni nemam treba tolik penez
tezko radit e36 k e34 hlavne fo FL
ale co se tyce vyberu auta muj nazor lepsi posledni vychytana e36 nez prvni e46, ale to je nazor jedince
raci si uziju peknou e36, nez socialni e46 kdyz na ni nemam treba tolik penez
V com? posledne E34 aj posledne E36 mali len single vanos motory, pricom vybavou sa logicky dala viac napchat E34, napriklad servotronic sa do E36 nedal vobec objednat... Crashtest E34 (uplne rovnake podmienky ako pri crashteste E36, teraz nie euroncap ale test automotorsportu) dopadol vyrazne lepsie ako u E36...
Helldiver píše:V com? posledne E34 aj posledne E36 mali len single vanos motory, pricom vybavou sa logicky dala viac napchat E34, napriklad servotronic sa do E36 nedal vobec objednat... Crashtest E34 (uplne rovnake podmienky ako pri crashteste E36, teraz nie euroncap ale test automotorsportu) dopadol vyrazne lepsie ako u E36...
hele ja e34 mel anic proti ni bylo to dobry auto, ale podivej se na ne postav si je vedle sebe prolez je klidne oboje po FL tim nerikam ze e34 je oskliva me se po fl libi,ale treba postradam u ni motor 2.8 ten ma u e36 paradni parametry spotreba vykon a hlavne ten prubeh(sam mam motor M52) a oproti m50 je pruznejsi a spotreba je teda lepsi.. co treba dvouzonova digiklima??

Helldiver píše:Testovali 97 uz s bocnymi vystuhami. Co samozrejme pri celnom naraze nepomoze a ziadne vystuzovanie kasne okrem tychto vystuh vo dverach proti bocnemu narazu sa pocas produkcie E36 nekonalo. To je jedno, ja nehovorim ze E36 je zle auto, len je podla mna precenovane a nepochopim ako sa jeho cena moze pohybovat casto pomaly na urovni cien E39 z rovnakeho rocniku.
No, nevím to jistě, nebudu se hádat...ale např vystužovali sloupky, pže se lámaly jak skořápky..., přidaly se boční bagy..atd. určo to není všechno, pže dvě hvězdy sou u BMW fakt tragický..
Nicméně je to jedno, sou nárazy, kdy tě nezachrání nic

Lukes píše:castro píše:od 97+ je i E36 pozink...
Mě přijde E36 jako mnohem sportovnější a surovější auto. Ale dnes jak se tak rozhlížím už ji má opravdu každej ocas.. Je to strašně už levný auto, pokud se teda bavim o většině co jezdí po našich silnicích.
E46 je mnohem tužší, pohodlnější, odtlumenější než E36. Je to mnohem víc o komfortu a taky lepších jízdních vlastnostech než E36. Ted nevím, jestli se dají třeba přelisovávat kuláky, ale myslím že u E46 se už mění rovnou celá ramena které jsou jestli se nepletu hliníková?
Pokud na to máš a hlavně, chceš si to auto nechat déle, rozhodl by jsem se pro E46.
U E46 se mění celý ramena nalisovat nejdou a ramena jsou z nějaké slitiny hliníku
Názor E36 je pěknější a surovější auto se mi libí
E46 je na pohodlné ne na tak sportovní jízdu z bodu A do B
není nutné měnit celá ramena.. čepy se dají měnit normálně přelisovat.. někde tu je doknce video jak se to mění.. čepy vyrábí MEYLE
Helldiver píše:Dvouzonovu digiklimu ma brat v 525i 24V rv 1991. Jasne, E34 bohuzial nemala tento dobry motor, zasa E36 nemala napriklad M60 osemvalce:))
promin zapomel jsem dodat nebo zduraznit DIGITALNI AUTOMATICKA klima...asi vis co myslim, jinak ty bocni bagy taky v e34 nejsou, tak v8 je jasne dobrej ale uz to neni na deni jezdeni pro prumernyho cloveka, to uz se blizi hodne k Mku vykonem a spotrebou, nikoli tedy prubehem

patriot1 píše:mirda2 píše:patriot1 píše:Luxusní fotka... Do toho aby si člověk bral návleky a příručku ....![]()
na co prirucku?ale krasna M5
A jak dle této fotky poznáš M5 ??? Kromě loga na řadičce a sotva viditelného na palubce ....Co když je to hodně vymazlená 530,535,540????
![]()
no tak soudim dle rucicek na pristrojove desce ze jsou cerveny dle ciferniku a tlaku oleje misto ukazatele okamz spotreby, jen ten volant mi nesedi no ale proc ne?
jen magor by si dal tyto budiky ny jiny motor ukazovaly by hovadiny
dle toho soudim, nevim hadam
Tak sorry,ale ja za digitalnu klimu povazujem nieco co si automaticky drzi nastavenu teplotu:)) tato klima ma v interieri styri cidla teploty, riadiacku jednotku, elektronicke klapky vzduchu a funguje ako automaticka klima, ci nastavujes teplotu koelckom, ale cez LCD displej je predsa uplne jedno, dolezita je funkcia, ktora je presne taka ista a stavim sa ze okrem ovladacieho panelu (u E34, E32 a E31 kolecka, u E36 displek) je zvysok systemu rovnaky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
mirda2 píše:patriot1 píše:mirda2 píše:[quote="patriot1"]Luxusní fotka... Do toho aby si člověk bral návleky a příručku ....![]()
na co prirucku?ale krasna M5
A jak dle této fotky poznáš M5 ??? Kromě loga na řadičce a sotva viditelného na palubce ....Co když je to hodně vymazlená 530,535,540????
![]()
no tak soudim dle rucicek na pristrojove desce ze jsou cerveny dle ciferniku a tlaku oleje misto ukazatele okamz spotreby, jen ten volant mi nesedi no ale proc ne?
jen magor by si dal tyto budiky ny jiny motor ukazovaly by hovadiny
dle toho soudim, nevim hadam[/quote]
Ale jo, asi to bude M5... Jen to nelze bezpečně poznat. Na e30 jsem viděl v klubovkách e34 535i s budíkama do 300 km/h z M5 ... V každym případě je krasavice
