Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dá se s M5 e39 žít denně???
Ahoj chalani. Kamarád se rozhodl koupit M5 e39 a nahlodal i mě. U mě je ovšem problém s tím, že i když mám druhé auto, potřeboval bych s M5kou žít skoro denně. Je to vůbec možné? Já myslím, že ano je to přece BMW, nerad bych ho však zbytečně ničil ale říkám si, že sny se mají plnit, dokuď tu jsme. Tak mi prosím poraďte jako zkušenější, ceny jsou teď vzhledem k euru totiž víc než slibný. Díky moc za rady.
no je pravda, že spotřeba mě trochu děsí (možná ptoto, že si jí ani nedokážu představit) ale dokážu se s tím smířit....doufám, že manželka na to bude mít stejnej pohled
jenom se bojím toho, že motor je hodně vyladěn a denní provoz mu nebude svědčit ale to je možná hloupost, fakt nevím. Peníze jsou i když nejsem milionář. Chtěl bych právě vědět vaše názory na tohle auto. Děkuju

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Veselac píše:to je taky další věc, dají se sehnat se serviskou za půl mega ale jak je na tom takovej kousek, to nikdo neví. Bude to asi peklo na opravu a údržbu, ne?
Hlavně díly o dost dražší než na klasickou pětku a druhovýroba toho asi taky moc nabízí.Jako já si myslím,že M5 není fakt pro lidi,který chtěj hodně muziky za málo peněz.A taky záleží,kdo s tím jezdil,páč M5-tku si nekupuje strejda v klobouku,že?!Motor žere docela olej,co jsem tak slyšel a když se nehlídá,tak pá pá!A i ten spotřebák bude někde jinde,destičky asi nebudou stát 2000kč a tak...Pokud máš prachy akorát na to auto,ale už né žádnou rezervu,tak bych se do toho moc nepouštěl,ale jen můj názor!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Je to skoda no ze je to takovej zrout penez.Taky jsem uz nescetnekrat premyslel o M3 nebo M5 ale proste na to nemam.To se radsi spokojim s modelem pod tim do kteryho ale lejes jen olej a benzin.Takze 330Ci nebo 540i.Dalsi moznost je Alpina B10 ktera je ale pouze v automatu.Ale zase by mohla drzet.Je to tezky no:) taky chci kone ale ne na tenhle ukor.
já sem se koukal na díly a vzhledem k tomu, že mám Hondu, ve sporotvní úpravě, tak mi ty ceny zak až tak hrůzostrašný nepříjdou. Problém by ovšem byl, kdyby byla výměna častější. Zajímá mě taky jestli, není příliš tvrdý podvozek, jestli něco neodchází, spotřeba.....no prostě zkušenosti a praktický rady. Díky
Tak mozna neco z vlastni zkusenosti (ja se k tomu ale chovam rekl bych velmi slusne- zadne vetsi drifty, zadne paleni gum, zadne sprinty, spis jen projizdky po dalnici a po okreskach-, takze moji zkusenost ber spis jako nutne minimum - v dennim provozu jsem s tim jezdil cely lonsky rok, letos uz ne):
Podvozek ani do mesta prilis tvrdy neni, jezdit se s tim da bez problemu.
Moje dlouhodoba prumerna spotreba je 15 a neco.
Pokud ma clovek stesti na kus, resis vetsinou jenom pravidelny servis - olej (menim po mene nez 10tis.km), brzdy (dosud jsem behem 2 let nemenil), pneu (taky po 2 letech zatim ok).
Samozrejme ale ten vykon dava vsem dilum hnaci soustavy hodne na prdel, cili pri castem plnem vyuzivani sily motoru je potreba pocitat napr. s vulemi v ulozeni kardanu, uniky oleje z diferaku (menil jsem tesneni kolem diferencialu i komplet kardan pred 10 tis.km, a uz to zase tece a kardan mlati). Dale tu je urcite potreba pocitat s nachylnosti k opotrebeni spojky (u me po dvou letech stale ok, cena za sadu udajne kolem 30tis.Kc) a prevodovky (u me jde obcas hodne ztuha razeni z 1 na 2). Co se tyce motoru, tam ja osobne nemam moc co rict, olej mi to zere max 3deci na 1000 (ale zalezi na zachazeni). Ale napr. vymena vanosu te vyjde tak na 100tis.Kc. Z doslechu vim, ze je to hodne o stesti na konkretni auto - jsou pripady kdy je clovek vic v dilne nez na silnici - stavkujici elektronika, spadly ventil do valce a tak. Ale asi bych to kdovijak nedramatizoval - kdyz koupis slusny auto, bude to jen na tobe jak dlouho ti vydrzi a kolik do nej budes sypat penez. Celkove to hodnotim jako auto, se kterym je spousta zabavy a pritom se s tim da jezdit bez problemu denne do prace. A presne tak to asi chlapci v BMW zamysleli.
Podvozek ani do mesta prilis tvrdy neni, jezdit se s tim da bez problemu.
Moje dlouhodoba prumerna spotreba je 15 a neco.
Pokud ma clovek stesti na kus, resis vetsinou jenom pravidelny servis - olej (menim po mene nez 10tis.km), brzdy (dosud jsem behem 2 let nemenil), pneu (taky po 2 letech zatim ok).
Samozrejme ale ten vykon dava vsem dilum hnaci soustavy hodne na prdel, cili pri castem plnem vyuzivani sily motoru je potreba pocitat napr. s vulemi v ulozeni kardanu, uniky oleje z diferaku (menil jsem tesneni kolem diferencialu i komplet kardan pred 10 tis.km, a uz to zase tece a kardan mlati). Dale tu je urcite potreba pocitat s nachylnosti k opotrebeni spojky (u me po dvou letech stale ok, cena za sadu udajne kolem 30tis.Kc) a prevodovky (u me jde obcas hodne ztuha razeni z 1 na 2). Co se tyce motoru, tam ja osobne nemam moc co rict, olej mi to zere max 3deci na 1000 (ale zalezi na zachazeni). Ale napr. vymena vanosu te vyjde tak na 100tis.Kc. Z doslechu vim, ze je to hodne o stesti na konkretni auto - jsou pripady kdy je clovek vic v dilne nez na silnici - stavkujici elektronika, spadly ventil do valce a tak. Ale asi bych to kdovijak nedramatizoval - kdyz koupis slusny auto, bude to jen na tobe jak dlouho ti vydrzi a kolik do nej budes sypat penez. Celkove to hodnotim jako auto, se kterym je spousta zabavy a pritom se s tim da jezdit bez problemu denne do prace. A presne tak to asi chlapci v BMW zamysleli.
konkretne V8 do faceliftu jsou časovaná bomba, maji organicky tesneni pod hlavou a na Alpina foru je hodne osklivych vlaken koncicich castkama jako 3-5tis euro... u tech po liftu zas je problem s pridiranim a naslednym vydrenim valcu (patrne dusledek nedostatecne zahrati motoru po startu)... a u D10 (biturbodiesel) jsou jeste strasidelnejsi pribehy s X poctem vymenenych sad vstrikovacu, samo za vlastni a stoji 2x tolik co na obyc 530d...Diablo330Ci píše:Dalsi moznost je Alpina B10 ktera je ale pouze v automatu.Ale zase by mohla drzet.
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Veselac píše:O Alpině sem neuvažoval....chci originální m5ku, tu zbožňuju ale díky za radu
vsak alpinku mas taky onaginal



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
to rozhodne netvrdim, jen ze me prekvapilo, kolik tam tech smutnych pribehu je... a to jsou treba auta: 2. majitel od 30tis km, celou dobu servisovane jen u Alpina Buchloe, na Insp II v 90tis km mu zjistili KO motor, na zaruku fuck... ve finale to platil snad 10tis euro za vymenu komplet bloku a vnitrku (podrene valce)...
“Ability is what you're capable of doing.”