mám otázku ohledně úpravy stavu tachometru. Kamoš si nechal dovézt z Německa 320i e46 r.v.2001. k autu je servisní knížka vyplněná do cca 170tis km (poslední záznam 06/2008) .. cca 176tis km bylo i inzerováno nicméně na tachometru je cca 100tis km a prodejce (první majitel) řekl že mu někde měnili přístrojovku a že km se snížily (do inzerátu uvedl pravdu a dává i podklady ze servisu že má najeto víc, ale už to nechtěl řešit).....jak ted načíst skutečné km aby to opět sedělo se serviskou ??? Zkoušeli jsme carsoft 6,5 spárování s řídící jednoutkou, ale ten nefunguje a v origo servise BMW chtějí 3500,- Kč což je docela dost Na autě bude měnit dost dílů takže šetří , ale chce mít vše v pořádku ...... nemá někdo tip/odkaz na úpravce tachometrů případně nějaký kontakt? ...ideálně v Brně a okolí, ale může být kdekoli.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
je mi jasné když to umí dolů že to půjde i nahoru .. jen absolutně nevím jak se pohybují ceny (aby to nebylo dražší než v BMW).... spíš mě zaráží že výměnou přístrojovky u e46 se dají změnit km takto lehce
nikdo nemá kontakt ???
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:je mi jasné když to umí dolů že to půjde i nahoru .. jen absolutně nevím jak se pohybují ceny (aby to nebylo dražší než v BMW).... spíš mě zaráží že výměnou přístrojovky u e46 se dají změnit km takto lehce
nikdo nemá kontakt ???
To půjde si myslim u všech aut,když vyměníš budíky,tak na nich bude to co je na nich najeto a ty skutečné km budou někde v jednotce,pochybuju,že by to někdo nechával stočit nahoru,ale asi to bude umět každej druhej bazárník
Kazdopadne jsi asi prvni kdo chce tocit nahoru:-)! Zrovna dneska jeden kamos prijel s fabii rodicu, najeto orig 28 tis, 5let stara, ze prej ji maj jen na vikendy, asi jako nekdo Emko:-), jako stav nic moc, rikal jsem mu ze az to bude prodavat tak at taky natoci aspon 150tis ze mu to nikdo ze ma v takovymhle stavu najeto jen 28 tis:-)!
HAMANN píše:Kazdopadne jsi asi prvni kdo chce tocit nahoru:-)! Zrovna dneska jeden kamos prijel s fabii rodicu, najeto orig 28 tis, 5let stara, ze prej ji maj jen na vikendy, asi jako nekdo Emko:-), jako stav nic moc, rikal jsem mu ze az to bude prodavat tak at taky natoci aspon 150tis ze mu to nikdo ze ma v takovymhle stavu najeto jen 28 tis:-)!
auto není moje (může mi to být jedno, ale rád bych kamarádovi pomohl .... on je z prvního BMW naprosto nadšený a téměř nevnímá špatný podvozek a brzdy) , vzhledem naprosto čisté historii, servisce, doložené účty a seriozní prodejce vše co popsal do telefonu odpovídalo skutečnosti (i vady které auto má a to jich není málo) takže by bylo škoda to nedát dokupy ... na autě jsou investice do podvozku a brzd cca 25tis Kč ... to nikdo nemá kontakt na stáčení??? .... rady obejít bazary mi připadá divné
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Na e36 jde toto jakýmsi trojhmatem nebo v menu BC, už si to nepamatuju. Je to pro účel výměny budíků, jmenuje se to synchronizace řj - budíky, či tak nějak. Po provedení toho fígle se jak v řj, tak v budíkách nastaví větší hodnota z obou původních ( budíky X řj ).
Pokud to je v e36, předpokládal bych, že pro e46 to půjde taky a pohledal např. na AJ fórech ... Ten postup pro e36 jsem našel tady někde na fóru a fungovalo mi to, je ale celkem peklo to tady v tom zmatku dohledat.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Na e36 jde toto jakýmsi trojhmatem nebo v menu BC, už si to nepamatuju. Je to pro účel výměny budíků, jmenuje se to synchronizace řj - budíky, či tak nějak. Po provedení toho fígle se jak v řj, tak v budíkách nastaví větší hodnota z obou původních ( budíky X řj ).
Pokud to je v e36, předpokládal bych, že pro e46 to půjde taky a pohledal např. na AJ fórech ... Ten postup pro e36 jsem našel tady někde na fóru a fungovalo mi to, je ale celkem peklo to tady v tom zmatku dohledat.
no právě že od e38 a novější to již nelze a je tam nějaká závislost na imobilizeru atd... kontakty co jsem našel na netu právě neumí stáčet na novějších BMW ... VW group je prej brnkačka Dokonce i Horimexu si nebyli jistí že to ještě nedělali a cenu pouze odhadovali... a spíš se divili že auto vůbec něco ukazuje když je tam celá jiná přístrojovka
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:mám otázku ohledně úpravy stavu tachometru. Kamoš si nechal dovézt z Německa 320i e46 r.v.2001. k autu je servisní knížka vyplněná do cca 170tis km (poslední záznam 06/2008) .. cca 176tis km bylo i inzerováno nicméně na tachometru je cca 100tis km a prodejce (první majitel) řekl že mu někde měnili přístrojovku a že km se snížily (do inzerátu uvedl pravdu a dává i podklady ze servisu že má najeto víc, ale už to nechtěl řešit).....jak ted načíst skutečné km aby to opět sedělo se serviskou ??? Zkoušeli jsme carsoft 6,5 spárování s řídící jednoutkou, ale ten nefunguje a v origo servise BMW chtějí 3500,- Kč což je docela dost Na autě bude měnit dost dílů takže šetří , ale chce mít vše v pořádku ...... nemá někdo tip/odkaz na úpravce tachometrů případně nějaký kontakt? ...ideálně v Brně a okolí, ale může být kdekoli.
Čau, umim ti zjistit jak je to se skutečnými km a popřípadě sladit i s budíkama Kdyžtak sz
randaal mi řikal jak u nich na showroomu někdo prodával novou M5 s cca 2000km a nikdo ji nechtěl protože tomu zájemci nevěřili.. tak si nechal naskákat km nahoru aby to vypadalo věrohodněji.
Ve čtvrtek jsem byl v Renocaru, u Luňáčka a Kopeckého to neklaplo, v Renocaru jsem dostal protokol:
Protokol o diagnóze-kódování kombiinstrumentu (budíků)
V CKM pojistka nutná
X Kombi nemohly být nakódovány
X Chyba kód 8107
je to e39 0/1998, jde o to, že mám budíky z manuál převodovky, v autě mám automat a kvůli neúspěšné komunikaci nefungují zpětná světla, PDC a docela mě to vadí..
u e46 se kilometry ukládají na tři místa.Nekdy to jde jen napíchnutím nekdy ne a musí jednotky ven.A cena cca 3500kč je normalní.Když to sladí všude a bude mít hlavně doklad od bmw pro pozdější prodej.
E30 320i ex
E36 320i ex
E46 330i ex
E46 330d ex
aktuálně Volvo V70 D4 na práci a E36 kabrio v garáži
Scooter píše:u e46 se kilometry ukládají na tři místa.Nekdy to jde jen napíchnutím nekdy ne a musí jednotky ven.A cena cca 3500kč je normalní.Když to sladí všude a bude mít hlavně doklad od bmw pro pozdější prodej.
Huska píše:mám otázku ohledně úpravy stavu tachometru. Kamoš si nechal dovézt z Německa 320i e46 r.v.2001. k autu je servisní knížka vyplněná do cca 170tis km (poslední záznam 06/2008) .. cca 176tis km bylo i inzerováno nicméně na tachometru je cca 100tis km a prodejce (první majitel) řekl že mu někde měnili přístrojovku a že km se snížily (do inzerátu uvedl pravdu a dává i podklady ze servisu že má najeto víc, ale už to nechtěl řešit).....jak ted načíst skutečné km aby to opět sedělo se serviskou ??? Zkoušeli jsme carsoft 6,5 spárování s řídící jednoutkou, ale ten nefunguje a v origo servise BMW chtějí 3500,- Kč což je docela dost Na autě bude měnit dost dílů takže šetří , ale chce mít vše v pořádku ...... nemá někdo tip/odkaz na úpravce tachometrů případně nějaký kontakt? ...ideálně v Brně a okolí, ale může být kdekoli.
Kdyz pojedes po Uvoze dolu na Mendlak tak dole je autobazar ktery se myslim jmenuje Chipcar...tam delaji jakysi chipy a mam pocit, ze uvadeji i staceni kilometru.
Jinak na inzertexpresu mas taky hafo inzeratu na staceni(vytaceni)
psena píše:[Kdyz pojedes po Uvoze dolu na Mendlak tak dole je autobazar ktery se myslim jmenuje Chipcar...tam delaji jakysi chipy a mam pocit, ze uvadeji i staceni kilometru. Jinak na inzertexpresu mas taky hafo inzeratu na staceni(vytaceni)
jj tam jsem se byl zeptat (už se přestěhovali do Komárova) aby nejel zbytečně z Olomouce a e46 neumí každopádně díky
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:mám otázku ohledně úpravy stavu tachometru. Kamoš si nechal dovézt z Německa 320i e46 r.v.2001. k autu je servisní knížka vyplněná do cca 170tis km (poslední záznam 06/2008) .. cca 176tis km bylo i inzerováno nicméně na tachometru je cca 100tis km a prodejce (první majitel) řekl že mu někde měnili přístrojovku a že km se snížily (do inzerátu uvedl pravdu a dává i podklady ze servisu že má najeto víc, ale už to nechtěl řešit).....jak ted načíst skutečné km aby to opět sedělo se serviskou ??? Zkoušeli jsme carsoft 6,5 spárování s řídící jednoutkou, ale ten nefunguje a v origo servise BMW chtějí 3500,- Kč což je docela dost Na autě bude měnit dost dílů takže šetří , ale chce mít vše v pořádku ...... nemá někdo tip/odkaz na úpravce tachometrů případně nějaký kontakt? ...ideálně v Brně a okolí, ale může být kdekoli.
Proč hledáš v Brně a okolí, když by jel z Olomouce? Zeptám se ti v Olomouci v AAAčkách
globusman píše:Proč hledáš v Brně a okolí, když by jel z Olomouce? Zeptám se ti v Olomouci v AAAčkách
Už vidím jejich odpověď. U nás a upravovat stav tachometru? To jste špatně, pane, to my neděláme.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic