Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

životnost 530i

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#1 Příspěvek od Prospeedy »

Zdravim chlapáci..konečně jsem se zbavil vw-čka a rozhodnul ke koupi pořádný káry a naskytlo se mi toto: 530i, rok 2001, ve sříbrný metle, najeto cca185tis. km, sportovní sedadla, tříramenej volant a jiný vychytávky za 170000kč..Přijde mi to jako dost nízká cena, ale hlavně mě zajímá kolik vydrží motor a getríbka km..Je mi jasný že záleží na tom jak bylo o auto pečováno ;-) Auto budu mít na delší dobu a tak nevím jestli přišetřit nějakou kačku navíc a koupit káru s nižším počtem km, nebo do toho skočit..nerad bych do toho nasypal další desetitisíce ihned po koupi..díky za reakce
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Bajzik »

V první řadě si vezmi někoho kdo to auto zná, protože ty, jak je vidět, kupuješ auta podle stavu tachometru.
Osobně je pro mě milejší přiznaných 300+ t. km než 180-210t. km stočených.

Jo a ten motor vydrží moooc ale vše je o zacházení. Převodovka taky ale specialisti zníčí i manuálku. 8)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

http://www.autohificlub.cz/forum/11/100 ... 1297-35i/0
618.ooo Km
proč to sem dávám, pro někoho neuvěřitelný km, pro jiného realita v jeho autě, jen má stočený tachometr... Bmw je na tom stejně, nesrovnávejte to se škodovkou... 8O
“Ability is what you're capable of doing.”
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#4 Příspěvek od Tashiro »

Prospeedy píše:Zdravim chlapáci..konečně jsem se zbavil vw-čka a rozhodnul ke koupi pořádný káry a naskytlo se mi toto: 530i, rok 2001, ve sříbrný metle, najeto cca185tis. km, sportovní sedadla, tříramenej volant a jiný vychytávky za 170000kč..Přijde mi to jako dost nízká cena, ale hlavně mě zajímá kolik vydrží motor a getríbka km..Je mi jasný že záleží na tom jak bylo o auto pečováno ;-) Auto budu mít na delší dobu a tak nevím jestli přišetřit nějakou kačku navíc a koupit káru s nižším počtem km, nebo do toho skočit..nerad bych do toho nasypal další desetitisíce ihned po koupi..díky za reakce


KM až v druhý řadě... a to jen pokud má servisku.... jinak šestivát je nezničitelný a super jízda, jde ale o to jak se s tím zacházelo. S investicí počítel. Málo to může a nemusí být, jde o stav. Ale tyhle káry moc lidi nechtěj, radši jdou do 528 tak jsou levnější. e39 trpí na přední ramena ale rozhodně to nejvi VW ))))) jinak já jsem se svým max spokojen.
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#5 Příspěvek od Prospeedy »

Problem je v tom, že jsem auto ještě neviděl na vlastní oči...Podle tacho auta nekupuju(možná to tak vypadá, ale opravdu tomu tak neni) :wink: , protože sam vim moc dobře jak je lehky přepsat km..Podle fotek se toho moc nepozná..Jen mě zajímalo informativně kolik asi tak vydrží. Třeba u mýho bejvalího golfa gti jsem dělal motor ve 170tis. Bral si 1L oleje/600km.. Kroužky byli v háji a hlava na tom nebyla o moc lépe. Ale to bylo díky předchozímu majitele z D, nechoval se k tomu moc dobře..Já si na technickej stav potrpím,ale baworák je pro mě nová zkušenost, takže se budu teprve seznamovat..
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#6 Příspěvek od Prospeedy »

je pravda že pokukuju i po 528, ale témeř 40 koní rozdíl mě stále táhne k 3.0i..Spotřeba je jak jsem zjistil nastejno (po pečlivém pročítání tohoto fora), tak nevim proč nejit do 3.0? Kromě vyšší pořizovací ceny je ještě nějaký jiný důvod proč od 3.0 upustit? a jít raději do 2.8 :?:
swed
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Chrudimsko

#7 Příspěvek od swed »

sel bych do 530, je to novejsi motor a auto uz je po faceliftu
ZapBranigan
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: ned 10.06.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ZapBranigan »

No to staceni tachometru nemusi byt vzdycky podvod. Na verejnosti a v mediich je to porad strasne propirano a cesky strejcove a tatkove ziskali pocit (a ja si toho vsimam dost casto), ze stav tachometru a calouneni u ridice jsou jediny meritka kvality vozu. Kazdy bazarista vam povi, ze 90% lidi se u bavoraku s 200k+ akorat zasmeje a u feliny co ma 100k se posere blahem. Takze kdyz pak chce prodat nejakou libovku, lestenku s treba 350k a vice, tak to stoci uz jen proto, aby si usetril ty kecy a posklebky ruznych chytrolinu... A to mi potvrdi kazdy, kdo tady dela obchod a jedna se zakazniky, ze lidi u nas jsou na facky...
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#9 Příspěvek od Tashiro »

Motory sou nesmrtelný, pokud se dobře staráš tak vydrží 3/4 mega určo... i víc, ale chce to pěkný kus. O kondici benzínu se u bmw neboj, pokud zle nekoupíš.
ianko
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: čtv 13.12.2007 01:00

#10 Příspěvek od ianko »

swed píše:sel bych do 530, je to novejsi motor a auto uz je po faceliftu

presne tak...
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#11 Příspěvek od Prospeedy »

Tak jsem se rozhodnul pro 3.0i..nakonec je ten za 170tis pryč..zaváhal jsem..Díky za reakce
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Demostenes »

Jako KM nema smysl resit. Uz jen z toho duvodu, ze 100k po meste je neco jineho nez 100k na dalnici a neco uplne jineho je 100k v CR a 100k v ge.
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Luckysheck »

Jen ta cena mně přišla nějaká divná, až zvláštně nízká. Mám 2.8 a spokojenost. Rychlá dalnice max 9,5 a to jedu dost rychle. Motor jsem zatím neřešil, to spíše ramena, brzdy, zadní kuláky, hřeben řízení a táhla řízení....
Michall
Registrovaný
Příspěvky: 450
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: BEROUN

#14 Příspěvek od Michall »

Měl jsem 520i,takže slabší motor větší zátež,a měl najeto 300 000 a předl si jak kotě.Olej jsem jen měnil a nikdy nedolejval.Motoru se bát nemusíš.
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk

#15 Příspěvek od martilulin »

no,ja nikdy nekupuju auta ktere maji mezi 90tis a 190tis,potencionalne tam ciha,spousta veci co by meli odejit.Na aute do 90tis proste vidim,ze vse by melo byt super,nad 190 vim,ze prvni vymeny ma za sebou.Ted jsem koupil 320d,najeto 280tis a proc?Jelikoz vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi a byly meneny pred 80tis,spojka,nova,kastle v poradku a calouneni slusny.Podivejte se na Fabii,co ma nalitano 300tis,tam je to lehce videt.Jen tak jsem se stavil do bazaru a ptal se na cenu,obesel auto,jukl dovnitr a zeptal se na rok rekl,ze do tydne bude pryc.Pak ale uvidel KM a najednou otocil,ze kdyz to postavi s temato kilakama,koupi to malokdo,ale pry se muzeme domluvit za 1500Kč to stahne-pry to nikdo nepozna a ted se podrzte,navrhl,ze na 110tis km.Pak ze to proda do tydne,proste humus,vzdy se smeju tem,co maj zarucene najeto 100tis za 10let.Jinak ted jsem se vezl 330i,co ma najeto 540tis,majitel se o ni stara,interier ma nadherny,jen si ve 320tis koupil novy Mvolant.Na motoru,nemenil nic,jen ho pry nechal v BMW odkarbonovat a mel nejake problemy s chlazenim,jinak velmi spolehlivy motor.
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#16 Příspěvek od Shelby »

martilulin píše:vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi

mám najeto 536000km a vyměněn nějakej ten vstřikovač -ne všechny a mám původní turbo, ono to není o kilometrech ale způsobu používání..
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#17 Příspěvek od P-J »

Shelby píše:
martilulin píše:vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi

mám najeto 536000km a vyměněn nějakej ten vstřikovač -ne všechny a mám původní turbo, ono to není o kilometrech ale způsobu používání..


Vyjímka potvrzuje pravidlo..... :wink:
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#18 Příspěvek od Prospeedy »

Ještě mám na vás asi hloupej dotaz, ale nemužu to dohledat... system NIVO maji všechny e39? :oops:
swed
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Chrudimsko

#19 Příspěvek od swed »

nemaji byl za priplatek
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od bmwfil »

Myslím, že toury všechny...
Odpovědět