Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325i vanos e36 vs. honda civic 3d VTi

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#1 Příspěvek od Paavo »

Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#2 Příspěvek od JIP »

Je to 3 dny co jsme se honili se staříčkou CRX 1,6 V-TEC (r.v.kolem 91-91) a s 325i Vanos jsem ho na okresce nepředjel. Na sprintu od železničního přejezdu mě taky dal...odpich měl lepší (dáno hmotností a na 15´-tkách zimákách jsem to při 4000ot. celkem dost prohrabal)...na dvojku jsme jeli tak stejně a na trojku bych ho už asi předjel, ale na to jsme neměli prostor.
Každopádně mě to docela naštvalo, páč to byl pekáč, který drželo po hromadě asi metrák kitu, ale ten motor je fakt umělecké dílo... 8O
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od patriot »

Paavo píše:Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......


No to se jí má e36ka určitě bát, ta Hondice jede jak pilla. Od té doby co mě kamarád svezl v Honda CRX, tuším že označení VVT-I, určo 150 PS, tak tyhle vysokootáčkový triády beru vážně 8) Nemilovat BMW, určo jezdím v Hondici, asi v Prelude 2,2i 8)
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#4 Příspěvek od Paavo »

Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#5 Příspěvek od JIP »

Paavo píše:Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor

Jdeš na to logicky, ale tady je asi nejvýraznější veličina hmotnost a fakt, že ta Honda řadí tak o 2000ot. výš... :?
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#6 Příspěvek od Paavo »

Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru :twisted:
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it

#7 Příspěvek od giovanny »

Paavo píše:Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru :twisted:


Hochu to už dáwno neplatí,že japonec až na konec,,se hodně wjecí změnilo kámo :lol:
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#8 Příspěvek od speedfred »

tie hondy su ozaj pily,par krat sme si davali sprinty s mojimi ex e30 325,ale nedal som ich ani raz.bud ma dali alebo to bolo vyrovnane.
neskor som dal s mojou e34 530 V8 tiez VTI 1.8 179PS,kamos to ale vzdy prehrabal na starte,tam sa kladne prejavil zadny nahon
aj honda ma zadny nahon S2000
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#9 Příspěvek od Tashiro »

Honda ti to napráská na rozjezdy a asi taky i na okrskách, kde musíš často zrychlovat... na rychlest bys jí asi dal. Je to dáno váhou... 300 kilo je znát.

Ale pokud to ve 120 někam pošleš.... raději bych seděl v BMW. Navíc je pohodlnější a větší.
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#10 Příspěvek od HAMANN »

Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od zachy325 »

HAMANN píše:Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!


Tak tak Vti Vtec atd to se neda srovnavat s BMW jsou to sice papirove auta ale ty motory jedou kdyz ty v bmw das 3 on teprve zacina vytacet 2 tot je rozdil!!! 30 ps + - neni velky rozdil versus hmotnost tech 2 aut!!!!
Mel jsme cest to parkrat skusit a na rovince se nechyta ani 325,323,328 nemaji sanci bmw je proste tezssi a kdyz ta honda oziva bmw konci bohuzel ale je to tak.
ale na okruhu jim das na prdel vzdy jsou to lehky svine a nahon na pred je knicemu tam si je vychutnas ty zasrany rejze :P :P :lol: :lol:
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#12 Příspěvek od HAMANN »

Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne :D ....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#13 Příspěvek od Paavo »

nejsou nejaky videjka ze sprintu???Myslim si, ze nejsem technicky spatne chapavej, ale jak je vyhoda mit malej kroutak v uzouckym spektru otacek a vykon jakbysmet?Dyk jde o to mit na rozjezdy kroutak co nejniz a tah hned od spoda a ne nekde na vrsku.A to s tim,ze kdyz ja mam za 3 tak japonec-nakonec vytaci 2ku.Delsi(tezsi) kvalt a malej kroutak preci musi vzdycky dat horsi akceleraci ,nebo ne?Aspon jsem si to vzdycky myslel.Diky za objasneni, at nekde nekazu moudra :lol:
mike_prague
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 25.01.2008 01:00

#14 Příspěvek od mike_prague »

HAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne :D ....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU


ten japonec u toho báva ani nezavre kapotu , se mu tam ten motor nevesel, ale nechapu proc nema teda nejakej box na kapote
x_wares
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 31.07.2008 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od x_wares »

nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#16 Příspěvek od JIP »

x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..

Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#17 Příspěvek od HAMANN »

JIP píše:
x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..

Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!

To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku.... :D!
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#18 Příspěvek od JIP »

HAMANN píše:To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku.... :D!

Podle mě si nevypnul systémy...ono to bude asi v příručce zakázané, páč se jim v Americe nějak serou GT-R(konkrétně v zadu uložená převodovka), tak za to Nissan neuznává záruku, když to honíš bez systémů...
macam3
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: sob 08.11.2008 01:00
Bydliště: Brüx-město kruhových objezdů
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od macam3 »

HAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne :D ....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU



zrovna sem na to koukal,nezavysle na tohle téma,už asi fakt nevi co by,pak ještě třeba tohle,http://www.autofun.cz/m3-based-on-civic-1297/fotky/4/....hruza :x :x :x
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od BMWPower »

Taky hodně záleží na věci mezi sedadlem a volantem... :wink:
Odpovědět