Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325i vanos e36 vs. honda civic 3d VTi
Je to 3 dny co jsme se honili se staříčkou CRX 1,6 V-TEC (r.v.kolem 91-91) a s 325i Vanos jsem ho na okresce nepředjel. Na sprintu od železničního přejezdu mě taky dal...odpich měl lepší (dáno hmotností a na 15´-tkách zimákách jsem to při 4000ot. celkem dost prohrabal)...na dvojku jsme jeli tak stejně a na trojku bych ho už asi předjel, ale na to jsme neměli prostor.
Každopádně mě to docela naštvalo, páč to byl pekáč, který drželo po hromadě asi metrák kitu, ale ten motor je fakt umělecké dílo...
Každopádně mě to docela naštvalo, páč to byl pekáč, který drželo po hromadě asi metrák kitu, ale ten motor je fakt umělecké dílo...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
Paavo píše:Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
No to se jí má e36ka určitě bát, ta Hondice jede jak pilla. Od té doby co mě kamarád svezl v Honda CRX, tuším že označení VVT-I, určo 150 PS, tak tyhle vysokootáčkový triády beru vážně


Paavo píše:Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor
Jdeš na to logicky, ale tady je asi nejvýraznější veličina hmotnost a fakt, že ta Honda řadí tak o 2000ot. výš...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Paavo píše:Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru
Hochu to už dáwno neplatí,že japonec až na konec,,se hodně wjecí změnilo kámo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
HAMANN píše:Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!
Tak tak Vti Vtec atd to se neda srovnavat s BMW jsou to sice papirove auta ale ty motory jedou kdyz ty v bmw das 3 on teprve zacina vytacet 2 tot je rozdil!!! 30 ps + - neni velky rozdil versus hmotnost tech 2 aut!!!!
Mel jsme cest to parkrat skusit a na rovince se nechyta ani 325,323,328 nemaji sanci bmw je proste tezssi a kdyz ta honda oziva bmw konci bohuzel ale je to tak.
ale na okruhu jim das na prdel vzdy jsou to lehky svine a nahon na pred je knicemu tam si je vychutnas ty zasrany rejze




Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne
....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU

http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
nejsou nejaky videjka ze sprintu???Myslim si, ze nejsem technicky spatne chapavej, ale jak je vyhoda mit malej kroutak v uzouckym spektru otacek a vykon jakbysmet?Dyk jde o to mit na rozjezdy kroutak co nejniz a tah hned od spoda a ne nekde na vrsku.A to s tim,ze kdyz ja mam za 3 tak japonec-nakonec vytaci 2ku.Delsi(tezsi) kvalt a malej kroutak preci musi vzdycky dat horsi akceleraci ,nebo ne?Aspon jsem si to vzdycky myslel.Diky za objasneni, at nekde nekazu moudra 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 25.01.2008 01:00
HAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
ten japonec u toho báva ani nezavre kapotu , se mu tam ten motor nevesel, ale nechapu proc nema teda nejakej box na kapote
x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!
JIP píše:x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!
To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: sob 08.11.2008 01:00
- Bydliště: Brüx-město kruhových objezdů
- Kontaktovat uživatele:
HAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
zrovna sem na to koukal,nezavysle na tohle téma,už asi fakt nevi co by,pak ještě třeba tohle,http://www.autofun.cz/m3-based-on-civic-1297/fotky/4/....hruza


