Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DIAGNOSTIKA CARSOFT 6.5 + INTERFACE
Tak tenhle problém se mi podařilo vyřešit tak, že jsem přeinstaloval XPéčka a najednou to funguje. Teda nehlásí to tu chybu, že modul nebyl nalezen. Ale pořád to není ono. Když už najdu nějakou chybu tak to nevypíše co přesně je špatně, ale napíše to hlášku třeba: The specified error - Database can not be found ! hkl5.dxt Zřejmě mám špatně umístěnou databázi se seznamem chyb nebo něco takvového. Nevíte v čem by mohla být chyba?
Luckysheck píše:Zdravím!
Nedávno jsem od Miguela koupil zde inzerovanou diagnostiku. Po včasnem zaslání jsem celý nedočkavý vložil carsofta aby si jej nainstaloval - OS MS VISTA. Samotná instalace ok ale ale SP uz ee. A INPA se mi nepodařilo nainstalovat vůbecZkoušel jsem na XP home a win 98 (myslel jsem že to dělaji ty debilní visty) Bohužel INPA se mi ještě nikde nepodařilo nainstalovat a ani samotná diagnostika nefunguje. I přes správné zapojení a Xkrát opakované instalaci se úspěch nedostavil. Carsoft s autem komunikuje, ale bohužel vždy Module doesn´t respond. Zkoušeno na BMW E39 528i 98rok, E36 93 rok a E46 320d E46 . Tímto Miguela z ničeho neobviňuji, třeba opravdu dělám něco špatně. Můžete mi prosím někdo poradit? Díky moc
Me to faka na pul. Kdyz dam kompletni diagnostiku tak me to pise skoro vsude Module doesn´t respond. Jen snad ve trech to napise ok! Nechapu....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
Už je to sice dlouho, co jsem na starém notesu instaloval softy od Miguela (myslím, že je to pořád ten samý obraz
), ale zásadní je, že
- převodník z USB určitě nefunguje
- taky jsem měl s tou knihovnou trabl, co si pamatuju, musel jsem ji překopnout ručně, je někde v systémové složce jinde, než ji CARSOFT hledá
- na Visty jebat, XP SP2 je nej volba
- Studna: INPU jsem rozchodil po barabování, problém hledej v tom doprovodném textu od Miguela, pořádně to prostuduj, pamatuju si, že je tam klíč. Zkus to rozchodit, je to potom radost, se v tom rýpat....
Mimochodem mě to všechno v nejbližší době čeká, tak doufám, že nepíšu z cesty a nakonec se nezařadím tady do fronty...

- převodník z USB určitě nefunguje
- taky jsem měl s tou knihovnou trabl, co si pamatuju, musel jsem ji překopnout ručně, je někde v systémové složce jinde, než ji CARSOFT hledá
- na Visty jebat, XP SP2 je nej volba
- Studna: INPU jsem rozchodil po barabování, problém hledej v tom doprovodném textu od Miguela, pořádně to prostuduj, pamatuju si, že je tam klíč. Zkus to rozchodit, je to potom radost, se v tom rýpat....

Mimochodem mě to všechno v nejbližší době čeká, tak doufám, že nepíšu z cesty a nakonec se nezařadím tady do fronty...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Mě už to vše maká, Carsoft i Inpu jsem si stáhnul z netu (od miguela to nechtělo makat), běží mi to na Vistách s USB převodníkem, jen starší ročníky aut to načíst nechce(pod 93) a některé 4 válcové DME jednotky to taky nanačte, ale třeba na mojí E39 jde načíst úplně vše jak Carsoft, tak i Inpa (ta je samo 100x lepší a přesnější v určení chyby). Já jsem spokojený.
jurasis píše:Jj, carsoft je někdy k pousmání...
Studna: co máš za USB převodník? Nebo jak ho máš nastavený?
co mám přesně nevim, má označení PL-2303 USB to serial, šel jsem do prvního obchodu s pc a koupil ten nejlevnější co tam měli

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Mám starou, téměř předpotopní, mašinu s německými W2000 SP4. Tam mi funguje Carsoft i INPA v pohodě. Má to COM1 i 2, takže na COM1 mám INPU, na COM2 Carsoft.
Teď jsem si pořídil noťase s XP SP3, má origo COM1 na desce. Carsoft se dostane jen do DDE, ostatní moduly nepozná (do not respond). INPA - naprosto stejně nastavená jako na W2000, při pokusu o spojení s autem hlásí Fehler bei übersetzung nebo Compilation Error, podle toho, jakou řeč si zvolím. U obou PC je COM nastavený naprosto stejně, tj. parita, rychlost. A teď poraďte.
Teď jsem si pořídil noťase s XP SP3, má origo COM1 na desce. Carsoft se dostane jen do DDE, ostatní moduly nepozná (do not respond). INPA - naprosto stejně nastavená jako na W2000, při pokusu o spojení s autem hlásí Fehler bei übersetzung nebo Compilation Error, podle toho, jakou řeč si zvolím. U obou PC je COM nastavený naprosto stejně, tj. parita, rychlost. A teď poraďte.

starML píše:Mám starou, téměř předpotopní, mašinu s německými W2000 SP4. Tam mi funguje Carsoft i INPA v pohodě. Má to COM1 i 2, takže na COM1 mám INPU, na COM2 Carsoft.
Teď jsem si pořídil noťase s XP SP3, má origo COM1 na desce. Carsoft se dostane jen do DDE, ostatní moduly nepozná (do not respond). INPA - naprosto stejně nastavená jako na W2000, při pokusu o spojení s autem hlásí Fehler bei übersetzung nebo Compilation Error, podle toho, jakou řeč si zvolím. U obou PC je COM nastavený naprosto stejně, tj. parita, rychlost. A teď poraďte.
Mas SZ
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ohledně toho USB převodníku - musím být vybavený čipem FTDI - doporučuju pročíst toto: http://www.motordiag.cz/produkt/usb-rs232
a konkrétně používám tady tento: http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=1147
a konkrétně používám tady tento: http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=1147

Tak to vypadá, že ani COM na desce není zárukou, že to pojede...
Airbone, kde je zakopaný pes? Nebo je to tajné?
Noname: dík za tip, jak pojedu Průhonicema, hned jdu do něj, do teď jsem všude slyšel a tak měl za to, že virtuál COM nepojede plnohodnotně nikdy (sám jsem zkoušel tři).
Jo, a několikrát jsem slyšel, že Carsoft potřebuje vždy COM1...
Airbone, kde je zakopaný pes? Nebo je to tajné?

Noname: dík za tip, jak pojedu Průhonicema, hned jdu do něj, do teď jsem všude slyšel a tak měl za to, že virtuál COM nepojede plnohodnotně nikdy (sám jsem zkoušel tři).
Jo, a několikrát jsem slyšel, že Carsoft potřebuje vždy COM1...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.