Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Serviska nebo ne??
Když bude serviska je to asi lepší ale je třeba to prověřit,tzn zavolat na kontakt na razítku a zeptat se co s tím autem bylo.Jestli je to do DE tak to chce umět šprechtit nebo někoho kdo umí,pač dneska ty servisky vyráběj jak na běžícím pásu a už jsem to tu někde psal že kolikrát najdeš stejný auto se serviskou ale km se liší o řeba 50tis km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem zastáncem auta klidně bez servisky,dost dobře nechápu ten hon za touhle knížkou,důležitej je opravdu reálný stav a jediné,co by mněl každý opravdu udělat při koupi je ověřit si,jestli není auto kradený.Stejně většina lidí,co si koupí auto se serviskou jí už pak dál nevyplňuje a jezdí ke svým vlastním mechošům včetně např. mě.A pokud má auto nalítáno klidně třeba 300tis.kč,ale při koupi nikde nic nebouchá,auto není sežraný a motor je v pohodě,tak je to přeci úplně putna,nehledě na to,že při tolika naježděných km už na tom autě musí bejt vyměněna polovina věcí za nové!Kdežto když se člověk uchlácholuje tím,že koupí auto s málo najetýma km např. kolem 100tis.km,tak tam teprve začínají všechny prvotní výměny a jestli si někdo myslí,že pravidelným ježděním do zn. servisu dává autu to nejlepší,tak to je omyl.Důležitější je na opravy používat co nejvíc originálních dílů a leckterý mechoš v garáži je šikovnější a hlavně taky levnější! 

Taky jsem zastáncem auta klidně bez servisky,dost dobře nechápu ten hon za touhle knížkou,důležitej je opravdu reálný stav a jediné,co by mněl každý opravdu udělat při koupi je ověřit si,jestli není auto kradený.Stejně většina lidí,co si koupí auto se serviskou jí už pak dál nevyplňuje a jezdí ke svým vlastním mechošům včetně např. mě.A pokud má auto nalítáno klidně třeba 300tis.kč,ale při koupi nikde nic nebouchá,auto není sežraný a motor je v pohodě,tak je to přeci úplně putna,nehledě na to,že při tolika naježděných km už na tom autě musí bejt vyměněna polovina věcí za nové!Kdežto když se člověk uchlácholuje tím,že koupí auto s málo najetýma km např. kolem 100tis.km,tak tam teprve začínají všechny prvotní výměny a jestli si někdo myslí,že pravidelným ježděním do zn. servisu dává autu to nejlepší,tak to je omyl.Důležitější je na opravy používat co nejvíc originálních dílů a leckterý mechoš v garáži je šikovnější a hlavně taky levnější! Wink
Chtel jsem taky napsat svuj nazor,ale myslim,ze vyse uvedene vyjadrilo naprosto vse
Chtel jsem taky napsat svuj nazor,ale myslim,ze vyse uvedene vyjadrilo naprosto vse
njn kdyz to auto ma servisku z nemecka, tak mas jistotu co a jak je... ne ze si koupim auto a jak debil muzu delat rozvody, oleje, brzdy atd... protoze to ma kazdy auto bez servisky vzdycky zahadne v prdeli. Navic vseobecne lidi co maj servisku poslouchaj servis, kterej vymeni co se vymenit ma, protoze lidi jsou uplny debilove a nemaj ani poneti co jsou to svicky nebo alternator... a ne nejaky setrilkove co jezdej k mechanikovy co jim super poradi co jeste dojezdej... az se to posere tak to privezte atd. presne tyhle kecy ja miluju... Samo zalezi za kolik to auto clovek kupuje. Taky miluju tu otazku jestli je auto lepsi od firmy nebo soukromnika. Firemni auto se hrozne huntuje = ale taky to spravuje firma, ktera ma urcitej rozpocet na opravu vozovyho parku a to auto netrpi nejakym duchodcem setrilem, kterymu pepik od vedle poradi at na olej najede klidne 50 tisic, ze jsou to vyhozeny penize. Pak si koupite fabii s najetejma 80K a to auto je uplne v prdeli. Nemluve ze je omlaceny jeste vic nez sluzebak, s kterym jezdi nekdo vyjezdenej a nevodre to pri kazdym parkingu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
darkbug píše:njn kdyz to auto ma servisku z nemecka, tak mas jistotu co a jak je... ne ze si koupim auto a jak debil muzu delat rozvody, oleje, brzdy atd... protoze to ma kazdy auto bez servisky vzdycky zahadne v prdeli. Navic vseobecne lidi co maj servisku poslouchaj servis, kterej vymeni co se vymenit ma, protoze lidi jsou uplny debilove a nemaj ani poneti co jsou to svicky nebo alternator... a ne nejaky setrilkove co jezdej k mechanikovy co jim super poradi co jeste dojezdej... az se to posere tak to privezte atd. presne tyhle kecy ja miluju... Samo zalezi za kolik to auto clovek kupuje. Taky miluju tu otazku jestli je auto lepsi od firmy nebo soukromnika. Firemni auto se hrozne huntuje = ale taky to spravuje firma, ktera ma urcitej rozpocet na opravu vozovyho parku a to auto netrpi nejakym duchodcem setrilem, kterymu pepik od vedle poradi at na olej najede klidne 50 tisic, ze jsou to vyhozeny penize. Pak si koupite fabii s najetejma 80K a to auto je uplne v prdeli. Nemluve ze je omlaceny jeste vic nez sluzebak, s kterym jezdi nekdo vyjezdenej a nevodre to pri kazdym parkingu.
Chlapče,tak ty seš fakt umělec myslet si,že když kupuješ auto se serviskou,tak tam máš komplet nový brzdy,oleje a další spotřebák!




No myslím že má darkbug pravdu v tom že někteří lidi ví o autě jen to že to má brzdy a volant a nějaká údržba jde mimo ně,takže pokud s tím autem jezdí alespon na ty prohlídky tak je tam minimální naděje že to auto není úplně hotové. Pokud trefí na dobrý servis tak tam aspon základní věci jako olej,svíčky a filtr bude měněnej.většina dobrých servisů at autorizovaných nebo ne se řídí servisním manuálem od výrobce a ten asi ví nejlíp co to auto potřebuje a kdy,aby vydrželo různé zacházení. další věc "s autem od staršího pána" je taky dost problém protože to auto je sice ježděno minimálně,ale dost často je tam údržba ůplně nulová. olej mění když si na to vzpomene apod.
TO ERIC- To že poznáš hranky na kotouči nebo sjetý destičky a spoustu dalších věcí je fajn,ale opravdu nepoznáš jestli se tam měnil olej v převodovce,v difu nebo motoru,když ho někdo těsně před koupí vymění,nebo klouby na který dal někdo manžety půl roku před koupí,altík s vyměněnejma uhlíkama bez ložisek a další skryté věci,které se mohou objevit až po 20tis km.
TO ERIC- To že poznáš hranky na kotouči nebo sjetý destičky a spoustu dalších věcí je fajn,ale opravdu nepoznáš jestli se tam měnil olej v převodovce,v difu nebo motoru,když ho někdo těsně před koupí vymění,nebo klouby na který dal někdo manžety půl roku před koupí,altík s vyměněnejma uhlíkama bez ložisek a další skryté věci,které se mohou objevit až po 20tis km.
jestli sem to ericu dobre pochopil, tak auto se serviskou si koupi jenom absolutni trotl,
darkbug je totalni vymastenej dacan s hlavou v neci prdeli,
v nemecku si lidi jezdej do servisu jenom pro razitko do knizecky
a automobilky by servisni manualy ani nemuseli vydavat protoze tam sou stejne hovadiny
ses borec
jdu si koupit kolobezku(bez servisky(asi))
darkbug je totalni vymastenej dacan s hlavou v neci prdeli,
v nemecku si lidi jezdej do servisu jenom pro razitko do knizecky
a automobilky by servisni manualy ani nemuseli vydavat protoze tam sou stejne hovadiny
ses borec

jdu si koupit kolobezku(bez servisky(asi))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Kami1 píše:jestli sem to ericu dobre pochopil, tak auto se serviskou si koupi jenom absolutni trotl,
darkbug je totalni vymastenej dacan s hlavou v neci prdeli,
v nemecku si lidi jezdej do servisu jenom pro razitko do knizecky
a automobilky by servisni manualy ani nemuseli vydavat protoze tam sou stejne hovadiny
ses borec
jdu si koupit kolobezku(bez servisky(asi))
Nepochopil si to,jediný,co jsem tím chtěl říct je,že pokud si někdo myslí,že jedině serviska zaručuje 100% stav auta a auto bez servisky je totální šrot je trotl(řečeno tvým jazykem),víme?!!Vždy je to o konkrétním servisu,případně o konkrétním mechošovi akorát s tím rozdílem,že pokud je špatnej origo bmwservis,tak se v blízkém okolí nehledá snadno jiný,kde je např. lepší zkušenost,kdežto přeci jenom garážových mechaniků je přeci jenom vícero na výběr!A s tím německem,vidím,že taky žiješ v nějaký iluzi,že auto z německa se serviskou je automaticky 100%,ten,kdo se v dovozu vyzná ví,že si musí sakra vybírat a né jen podle servisky.Mno a mimochodem,nevím,jestli sis všiml,že zrovna němci dokážou zničit skoro jakejkoliv motor,už jsem viděl pár aut s celkem málo kilákama,ktery měli motor schade,třeba Porsche 911 po 80tis.km vyměněn motor,mercedesy,báwa atd,ono totiž kolikrát nestačí jen zajet na výměnu oleje do zn.servisu po 15tis.km(nebo kolik předepisuje serv.manuál u danýho auta),ale je taky dobrý zkontrolovat občas měrku oleje,každý provozuje auto jinak a taky se může stát,že při trvalé vyšší zátěži motoru si to prostě pápne víc a ejhle,třeba se může i zadřít,když nebude čím mazat,že?!Je spousta lidí,kteří nejsou schopní se ani kouknout občas pod kapotu a zkontrolovat olej a jiné kapaliny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Martas99 píše:TO ERIC- To že poznáš hranky na kotouči nebo sjetý destičky a spoustu dalších věcí je fajn,ale opravdu nepoznáš jestli se tam měnil olej v převodovce,v difu nebo motoru,když ho někdo těsně před koupí vymění,nebo klouby na který dal někdo manžety půl roku před koupí,altík s vyměněnejma uhlíkama bez ložisek a další skryté věci,které se mohou objevit až po 20tis km.
Máš naprostou pravdu,"předsedo",s tím co si napsal naprosto souhlasím,koupě ojetého auta je vždycky trochu sázka do loterie,já se snažím jen vysvětlit,že serviska nic nezaručuje a že to,co popisuješ může udělat jak provozovatel auta se serviskou,tak bez servisky.Když ti servisní mechanik ve zn. servisu doporučí,že bys měl místo obligátních věcí jako je olej,filtry atd. vyměnit třeba něco nápravě,nebo rozvody,nebo prostě cokoliv,co je taky potřeba,můžeš to odmítnout,nutit tě nebudou a záznam do serv.knihy dostaneš stejně,pokud si aspoň necháš vyměnit ten olej a pod. spotřebák.A nehledě na to,člověk se serviskou klidně může jezdit vesele jen na výměny oleje,dostane razítko a ostatní věci může servisovat kdekoliv!Jako záruka není v ničem,nedělám si iluze.Takže prostě pro mně nemá auto větší hodnotu se serviskou,nebo bez,vždy mě zajímá reálný stav,toť celý!
Jo,jo koupě auta je loterie,ale pokud tam je ta serviska nebo nějaký doklady,faktury tak se dá aspon zkontrolovat co tam kdy bylo uděláno,většinou stačí zavolat a říct vin nebo spz a oni ti řeknou jestli tam dotyčnej jen měnil olej nebo ještě něco navíc,anebo že ho v životě neviděli
,nikdo ti nebude tvrdit něco co tam nebylo uděláno protože by to šlo na jeho triko. Samozřejmě že jen serviska nezaručuje 100% stav,ale je to něco čeho se můžeš aspon chytit a něco zjistit- at už je origo nebo falzi. ,narozdíl od auta bez minulosti který je navenek "vonafka" a uvnitř šrot.
Další věc je, že servisku si většinou vedou majitelé u nových aut, kde je to podmíněno zárukou,někdo skončí po záruce někdo když je spokojenej tak tam jezdí dál, a pokud je třeba něco měnit tak to většinou udělaj,třeba né hned ale až budou peníze atd. ani se třeba nezajímaj o jiné možnosti servisování,nebo chtějí jen autoriz. servis-to je individuální.
Kdyby serviska prokázala že v tom autě byl aspon vyměněnej ten olej,tak to má význam,protože to je asi nejdůležitější věc.
HAUK

Další věc je, že servisku si většinou vedou majitelé u nových aut, kde je to podmíněno zárukou,někdo skončí po záruce někdo když je spokojenej tak tam jezdí dál, a pokud je třeba něco měnit tak to většinou udělaj,třeba né hned ale až budou peníze atd. ani se třeba nezajímaj o jiné možnosti servisování,nebo chtějí jen autoriz. servis-to je individuální.
Kdyby serviska prokázala že v tom autě byl aspon vyměněnej ten olej,tak to má význam,protože to je asi nejdůležitější věc.
HAUK

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Kami1 píše:fakt sem to s ty predchozi odpovedi nepochopil, presto ze sem ji celou precet, ty borce![]()
ale jelikoz sem vztahovačnej jak nějaká podrážděná ženská, tak se neni cemu divit
zkusim to poresit se svym psychoterapeutem
No tak s tebou nemá cenu nic řešit,když máš ještě vánoce



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Martas99 píše:Jo,jo koupě auta je loterie,ale pokud tam je ta serviska nebo nějaký doklady,faktury tak se dá aspon zkontrolovat co tam kdy bylo uděláno,většinou stačí zavolat a říct vin nebo spz a oni ti řeknou jestli tam dotyčnej jen měnil olej nebo ještě něco navíc,anebo že ho v životě neviděli,nikdo ti nebude tvrdit něco co tam nebylo uděláno protože by to šlo na jeho triko. Samozřejmě že jen serviska nezaručuje 100% stav,ale je to něco čeho se můžeš aspon chytit a něco zjistit- at už je origo nebo falzi. ,narozdíl od auta bez minulosti který je navenek "vonafka" a uvnitř šrot.
Další věc je, že servisku si většinou vedou majitelé u nových aut, kde je to podmíněno zárukou,někdo skončí po záruce někdo když je spokojenej tak tam jezdí dál, a pokud je třeba něco měnit tak to většinou udělaj,třeba né hned ale až budou peníze atd. ani se třeba nezajímaj o jiné možnosti servisování,nebo chtějí jen autoriz. servis-to je individuální.
Kdyby serviska prokázala že v tom autě byl aspon vyměněnej ten olej,tak to má význam,protože to je asi nejdůležitější věc.
HAUK
Jasný,tak máš na věc jinej názor,kterej si aspoň inteligentně popsal narozdíl od toho magora výše "Kami1".Já mám zkušenost s předešlým autem,taky jsem chtěl servisovat v autorizáku a když mi poprvý měnili termostat a při výměně pochcali vodou celej blok,načeš mi navlhly svíčky a auto prskalo a ještě se mi za to nikdo neomluvil a musel jsem zaplatit diagnostiku,jsem se na to vyprd.Zkusil jsem to,ale takhle né.S tím olejem už mám taky pár poznatků přímo od lidí ze servisu(ale tedy u jiné značky),kdy při výměnách oleje vymění třeba jen polovinu náplně a dolejou to novým,olej změní tak jako tak barvu,protože je naředěnej s tím novým,takže zákazník nic nepozná,ale samozřejmně naúčtujou plnou cenu


S tím olejem jsem to taky slyšel, a je to pěkná prasárna.Věci na které stačím si nejradši udělám sám,nebo s někým komu můžeš koukat pod ruce, ale některý lidi to prostě nezvládaj tak jdou do servisu-jakéhokoli a nechaj udelat, a bud je dobrej nebo špatnej.Problém je že u nového auta na ty servisky jezdit musíš aby jsi měl záruku,dnes u bmw 5 let, a když si představím že by mi tam nějakej debílek po škole jen naředil olej tak bych asi střílel.tydle idioti s IQ letícího hemru vůbec nedomyslí co udělaj když si někde takhle ulejou 2l oleje za 500kč.to samé platí i u dalších věcí a je to jen o lidech a o majiteli servisu jestli na to dohlídne nebo je mu to putna. většinou jsou asi spolehlivější ty menší servisy kde je majitel rád za každého zákazníka.