wEnC píše:Kdybych najezdil tolik, že se mi to vyplatí tak bych osobně dal plyn do benzína, toroid místo rezervy, kolo vyhodil, koupil lepící sadu né kvůli lepení, ale kvůli policajtům, rezervu nechal v garáži a po městě jezdil bez, v případě defektu určitě seženu někoho kdo mi ji do 15minut doveze. No a když bych věděl že pojedu někam dál, tak si ráno dám kolo do kufru a mám jistotu.
přesně takto to dělám já a mužu říct že s nájezdem do těch cca 17tisíc se mi ten plyn vrátí za 14 měsíců a teda už se skoro vrátil a jsem s ním naprosto spokojený, mám toroid místo rezervy a rezervu v autě neřeším, mám sprey a pokud píchnu, tak že to nepude zalepit tím spreyem, tak už je to stejně jedno (protože taková guma už je v pneuservise nezalepitelná) a dojedu na gumě a tu zničím, takže naprosto v klidu a pořád se bavíme o benzínovém motoru ne o naftě, no nevím prostě nafty se hodně lidí bojí, mluví se o praskajících hlavách, když tomu někdo dával za studena moc napít, vstřiky odcházejí atd, prostě údržba je moc drahá a když už bereš ojetý auto, tak tě ta údržba nemine a počáteční investice do plynu je sice pálka no 40, ale vstřiky jak říkám příjdou na to samý, takže je to jen na tobě co zvolíš, ale nafta vždycky byla dělaná na dálky a uvidíš, že tě nebude v zimě bavit přitápět si webastem motor, abys vůbec vyjel, jinak ještě ohledně benzínových vstřiků pokud je zapnutý plyn, tak se odpojí a tím pádem se neopotřebovávají, takže se ti můžou jen dojebat ty LPG vstřiky a tam nemusíš kupovat celou vstřikovací lištu, ale třeba jen jeden vstřik za cca 250Kč, jinak kompletně ten plyn je řízený přes benzínovou jednotku a přes lambdy, ale dá se s tím i trochu pohrát a najít ideální křiku a můžeš si přidat tlak plynu což tomu dá fakt docela šťávu, já mám třeba teď v háji lambdy a proto mám nastavený přímý tlak na vstřicích a řízený je to vpodstatě jen pedálem, když tomu dám moc, tak se to dá i uchlastat, ale když jsem se s tím už naučil tak se i s 523i dají dělat hodně zajímavý kousky, ale spotřeba jde při tomhle zapojení samozřejmě nahoru (teď mám cca 13,5l/100km) jinak se ten plyn chová naprosto stejně jako benzín (tedy pokud je dobře nastavený, ze začátku jsem měl problém, že když jsem dal nohu z pedálu auto trochu cuklo, prostě jsem odpojil přísun plynu do motoru, ale seřídilo se to a jede to naprosto perfektně) je to jen o domluvě já na to mám perfektního borca, hlavně kdyby ses rozhodl pro benzín a potom pro plyn, tak se vyhni obrovským obloukem firmě AGW v Líšni



