Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw z4?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Boo
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Boo »

StandaS

Promiň, špatně jsem si přečetl první příspěvek. Já jsem na starší typy roadsterů, i když mám peníze na Z4, tak bych si jí nekoupil, jen kvůli designu, hlavně interiéru, vypadá jako korejec a ty pneu :(( ,můj názor:( promiň.. A roadster jedině se softtopem, plech nebrat. Sice budeš v noci usínat s divným pocitem, že ti střechu přes noc nějaký závistivec rozpárá, ale za jízdy nebudeš vypadat jako plechovka:) Když roadster, tak guma, případně hadra. Zajdi do BMW a Mazdy, pořádně to projeď a uvidíš sám. Tady Ti každý bude hájit svou loď, názor při koupi musíš mít stejně svůj. A jízda, ta se nedá popsat.. :oops: :D

Jen mě napadá, jestli máš 190cm, tak na MX zapomeň. Při jízdě kolem 140-150 je neskutečný hluk v kabině a při jejich 114kw otáčky hore a prd to tahá. Ale u nás jezdí každý slušně do 130km/hod, tak to není překážkou při výběru, že ano? :wink:

Jsou to jen mé dosavadní zkušenosti. Přeji dobrou ruku při výběru!!!! :wink:
StandaS
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#22 Příspěvek od StandaS »

To Boo:
Díky za příspěvek. O tom příšerným hluku u mx-5 při vyšších rychlostech jsem u někde četl a dokonce tady o tom psal Koby, takže to bude pravda. A to je dost nepříjemný fakt. Co se týká výšky, v tom problém s mými cca 170 cm asi nebude. Když to shrnu, tak limitující faktory pro to, abych mx-5 nekupoval jsou hlavně dva (neberu zatím do úvahy design zejména interiéru, který se mi lautr nelíbí), a to zmíněný hluk a nyní tebou uvedený slabý motor. Teď jsem si ale vzpoměl, že o tom motoru mx-5 někde někdo psal, že dvoulitr je pro toto lehké auto dostačující..., nedoporučoval však 1,8. V tom to asi bude.
Tak na to se ještě musím zaměřit.
Díky a hezký den.
StandaS
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od RuDoSh »

to je auto na denni jezdeni? Pokud ne, tak at je to klidne tvrde jak sutr..... :-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Z této diskuse mám pocit, že na ježdění to nikdy nebude.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
StandaS
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#25 Příspěvek od StandaS »

Tak jo..., díky chlapi. Myslím si, že už jsme probrali o obou typech roadsterů vše důležité, co mě trápilo. Ujasnil jsem si některé věci, kterým jsem ne tak zcela rozuměl a nyní už opravdu nezbývá, než si to někde vyzkoušet...
Díky všem zůčastněným této diskuze.
StandaS
Boo
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od Boo »

StandaS píše:To Boo:
Díky za příspěvek. O tom příšerným hluku u mx-5 při vyšších rychlostech jsem u někde četl a dokonce tady o tom psal Koby, takže to bude pravda. A to je dost nepříjemný fakt. Co se týká výšky, v tom problém s mými cca 170 cm asi nebude. Když to shrnu, tak limitující faktory pro to, abych mx-5 nekupoval jsou hlavně dva (neberu zatím do úvahy design zejména interiéru, který se mi lautr nelíbí), a to zmíněný hluk a nyní tebou uvedený slabý motor. Teď jsem si ale vzpoměl, že o tom motoru mx-5 někde někdo psal, že dvoulitr je pro toto lehké auto dostačující..., nedoporučoval však 1,8. V tom to asi bude.
Tak na to se ještě musím zaměřit.
Díky a hezký den.
StandaS


Jestli nechceš závodit, bohatě postačí 1,8!!
Za mě bych šel do MX-5 :wink:
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#27 Příspěvek od Odana »

to Boo - nová Z4 jede a zní takto: (sory za kvalitu, nešlo to moc stíhat)

http://www.youtube.com/watch?v=0RYCfqFTukA

je krásná, návrat ke žralokům, interier taky skvělý, je to obrovská stylovka a je to auto především na "masírku" jelikož jízdní vlastnosti jsou opravdu špatné. Záď stále uskakuje, odskakuje a musíš pořád korigovat volant atd. Je to peklo.

tady o tom zklamání něco málo je

http://famousbmw.autofun.cz/jak-ekonomi ... ducha-bmw/
StandaS
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#28 Příspěvek od StandaS »

To Odana: To všechno, co píšou v tom článku, je zajímavé. Kdo by to řekl... No, ale je krásná :-) Ostatně já bych stejně chtěl tu předchozí z4, v té snad ještě kus baworáka je, nebo taky už ne?
StandaS
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Sice je to o coupe a ne o roadsteru, jízdní dojmy ze Z4M první generace a Z3M
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#30 Příspěvek od Odana »

StandaS píše:To Odana: To všechno, co píšou v tom článku, je zajímavé. Kdo by to řekl... No, ale je krásná :-) Ostatně já bych stejně chtěl tu předchozí z4, v té snad ještě kus baworáka je, nebo taky už ne?
StandaS


Dlouho sme s Liborem přemýšleli, jestli to pustit ven, ale akonec proč ne, vždyť je to pravda. Auto je to rychlé, což jde vidět i s mého "videa" ale bohužel tomu nestíhá podvozek. Možná je to tím, že jsem do toho sedl s 335i M Sport v manuálu což to ještě umocnilo. Nutno podotknout, že ta Z4 neměla narozdíl od 335 runflaty a stejně byla tak zlá.

Předchozí Z4 má klasický charakter, ale také trpí několika až absurdními nedostatky, ale to je u BMW normálka - něco za něco
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#31 Příspěvek od Yngwie »

Odana píše:
StandaS píše:To Odana: To všechno, co píšou v tom článku, je zajímavé. Kdo by to řekl... No, ale je krásná :-) Ostatně já bych stejně chtěl tu předchozí z4, v té snad ještě kus baworáka je, nebo taky už ne?
StandaS


Dlouho sme s Liborem přemýšleli, jestli to pustit ven, ale akonec proč ne, vždyť je to pravda. Auto je to rychlé, což jde vidět i s mého "videa" ale bohužel tomu nestíhá podvozek. Možná je to tím, že jsem do toho sedl s 335i M Sport v manuálu což to ještě umocnilo. Nutno podotknout, že ta Z4 neměla narozdíl od 335 runflaty a stejně byla tak zlá.

Předchozí Z4 má klasický charakter, ale také trpí několika až absurdními nedostatky, ale to je u BMW normálka - něco za něco


A není to tou koncepcí? Z4 minulá byla taky uskákaná ... novou jsem neměl možnost jet, ale většina recenzentů říká, že jizdní vlastnosti jsou umírněné a příjemné...že je z toho bezpečný roadster. No ale je fatk, že za spoustu neduhů mohou naše silnice.
StandaS
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#32 Příspěvek od StandaS »

To Yngwie: Už se těším až se s tím svezu.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Koby »

odana: články pavla jandy si vždycky rád přečtu... :-) Ve směs se chodují s tim co říkám já, asi máme stejný cítění pro bmw...:-)

A díky za krtický a věřim, že zcela objektivní článek o nové Z4... Opět se potvrdilo, že bmw jde do sraček neuvěřitelných...
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#34 Příspěvek od Odana »

pokud máte zájem koupit současné BMW, jednoznačně doporučuji toto:

http://www.youtube.com/watch?v=NNbI0rPJhhs

je to skvělé auto, které kombinuje mírnou povahu s totální sportovností po překročení určitých otáček :D
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#35 Příspěvek od Yngwie »

Odana píše:pokud máte zájem koupit současné BMW, jednoznačně doporučuji toto:

http://www.youtube.com/watch?v=NNbI0rPJhhs

je to skvělé auto, které kombinuje mírnou povahu s totální sportovností po překročení určitých otáček :D


Clovece 335i jsem chtel, ale ted uz tak presvedceny nejsem ... jako vypada to ze mas silnou a drahou karu a navic novou, ale vzhledem k tomu, ze pozy kaslu to asi vyresim M3 e46 03+ nebo 05/06 330ci e46 (clubsport).

P.S.- Moc pekne video...fandim vam.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#36 Příspěvek od Yngwie »

Yngwie píše:
Odana píše:pokud máte zájem koupit současné BMW, jednoznačně doporučuji toto:

http://www.youtube.com/watch?v=NNbI0rPJhhs

je to skvělé auto, které kombinuje mírnou povahu s totální sportovností po překročení určitých otáček :D


Clovece 335i jsem chtel, ale ted uz tak presvedceny nejsem ... jako vypada to ze mas silnou a drahou karu a navic novou, ale vzhledem k tomu, ze pozy kaslu to asi vyresim M3 e46 03+ nebo 05/06 330ci e46 (clubsport). Proste nemuzu najit nic jiného krom vzhledu, co by se mi na nove e92 libilo vice. e46 sice neni tak ticha, ale pripada mi, ze clovek je tam vice vtazen do deje.

P.S.- Moc pekne video...fandim vam.
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#37 Příspěvek od Odana »

urcite, E46 ma více charakteru a je pocitove vtazenejsi do děje nez lehce odizolované E92, ale pro mě tady hraje prim ten motor 3.0 win Turbo, který svou odezvou a pružností válcuje i M3 E46, prostě je silnější. Ale jasně M3 je M3 to bez debat..
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#38 Příspěvek od Odana »

jinak děkuji za pochvalu videa
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#39 Příspěvek od Yngwie »

Odana píše:urcite, E46 ma více charakteru a je pocitove vtazenejsi do děje nez lehce odizolované E92, ale pro mě tady hraje prim ten motor 3.0 win Turbo, který svou odezvou a pružností válcuje i M3 E46, prostě je silnější. Ale jasně M3 je M3 to bez debat..


Urcite verim, ze diky tomu kroutaku v sirokem spektru otacek to ma daleko lepsi pruzne zrychleni. Nechcete taky pro puristy udelat test 330i e92? Precijen je o kus levnejsi a atmosfera s 200kW a 320Nm neni taky k zahozeni. Vsude vidam testy 335i v plne palbe, ale popravde pro chudsi jako jsem ja by bylo zajimave i 325i nebo 330i. Preci 200-400k na ulici nenajdem.
Odana
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: ZLÍN

#40 Příspěvek od Odana »

reknu to jak to je, automobilky novinarum nedavaji chudsi varianty vybav, ale vzdy plnou palbu, je to logicke, aby to novinar pochvalil a hlavne aby mel moznost vyzkouset posledni výdobytky nových technologii, v tomto případě třeba nový iDrive, který je konečně použitelný. BMW 330i jsme testovali v cabriu, test se behem mesice ukaze na webu. Motor to je skvely, ale treba prave ve srovnani s 335 absolutne nejede. Zase je to atmosfera, ktera si vyzaduje vodeni ve vyssich otackach, aby jela a taky má cistsí a hezcí zvuk neruseny turbama. Ano, vsechno ma neco do sebe
Odpovědět