Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
xDrive vs. 4Matic, 4Motion, Quattro - jak na tom vlastně je?
No to s tou vahou neni tak docela pravda. Imho oni jsou schopny snizit jeste vahu ty F1 a o dost, ale maj nejakej limit, ze min to vazit nesmi. Podle me s pouzitim jinych materialu muzou snizit vahu na tolik, aby tam dokazali nacpat 4x4. Samozrejme je otazka nakolik to bude lepsi nebo ne. Ale kazdopadne na mokrych zavodech by to asi byl zasadni rozdil. Ale buhvi jestli neni i v pravidlech ze to zadokolka byt musi. Celkove F1 je tak nechutne svazany pravidlama, ze to je celkem nuda a uz dost o nicem.
Nic proti Focusu RS, protože je to opravdu velice dobré auto. Nicméně Lancer EVO a Impreza WRX STi nejsou jen velice dobré auta. Jsou to opravdu SKVĚLÉ a JEDINEČNÉ auta! A je to dáno právě tím, že jsou to čtyřkolky.kyo píše:F1 je zadkolka. Ono vyhoda predkolky muze byt prave ta nizsi vaha a mene ztrat vykonu pri prenaseni na napravy. Focus RS je podle vsech testu udajne nejlepsi predkolka vsech dob, Lancer X oproti predchudcum nic moc.
Nevím, jestli toto video tady již bylo. Srovnání všech možných AWD systémů: http://video.google.com/videoplay?docid ... 0359932162
Nedávno jsem četl, že někdo se rozhodoval mezi koupí Octavia 4x4 a Forester. Rozhodl se pro Octavii, prý proto, že se s ní lépe jezdilo. Když pominu srovnávání vozů tak rozdílných (světlou i výškou vozu), tak si myslím, že by si na to co uvidíte na tomto videu Octavia ani neškrtla a věřím tomu, že ani jiné systémy, krom Xdrive:
http://www.youtube.com/watch?v=foZI5lfv ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=CRIrvLRM ... re=related
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
stynx píše:video so subaru a valcami je tu :
http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ
to Konig: okruhove testy sa robia zasadne bez stabilizacie. Staci si pozriet Fifth Gear alebo Top Gear a prides na to ze testy na okruhoch su VZDY bez stabilizacie ak sa da vypnut(co u BMW a VW group nieje problem). A k tomu ze audi s torsenom podla teba nie je permanentna stvrokolka sa nebudem vyjadrovat a necham ta si mysliet svoj nazor.
ve videu vidim audi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:assassin_tl píše:das pod jedno kolo valce a druhe nechas na zemi tak dost mozna nesjede ani verze se sperou...
letos jsem musel jednou zaparkovat v Herlikovicích na parkovisti tak, že jsem přednima kolama najel do odvodnovaciho zlabu, prdel auta stala na ledovy hroude jednim kolem (proste konec odhrnuteho pakoviste, abych se vesel, musel jsem najet na ten ledovej bordel a jeste zajet predkem do toho zlabu pod urovni cca 10cm)... logisky bych mel problem vyjet i bez tech zapadlych kol ve zlabu... prakticky se mlada koukala a kolo se pry protocilo sotva jednou a pak jsem normalne vyjel (zabralo to na tom asfaltu)... e61, tzn. obyc dif bez samosvoru, jen DSC pribrzdilo to kolo na ledu...
jo to jo, vicemene tak funguje i xdrive... ze ta naprava ktera by se na valcich protacela se zabrzdi .... pro test na valcich nebo vyjeti z ledove kaluze je to ok, ale dokazou to v podstate systemy stupidni ktere v narocnejsich podminkach selzou...(haldex se stabilizaci treba)
predpokladam ze uznas ze samosvornej diff je porad pro vetsinu pouziti lepsi nez obycejnej a brzdeni kola brzdou (pomoci nejakeho chytreho systemu)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
assassin_tl píše:stynx píše:video so subaru a valcami je tu :
http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ
to Konig: okruhove testy sa robia zasadne bez stabilizacie. Staci si pozriet Fifth Gear alebo Top Gear a prides na to ze testy na okruhoch su VZDY bez stabilizacie ak sa da vypnut(co u BMW a VW group nieje problem). A k tomu ze audi s torsenom podla teba nie je permanentna stvrokolka sa nebudem vyjadrovat a necham ta si mysliet svoj nazor.
ve videu vidim audi...
prepac zle som to okopiroval nech sa paci
http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
Konig píše:Překvapivé to myslíš tak, že vidím, že se stále točí všechna kola? Promiň, asi Tě zklamu, ale to jsem věděl už dávno.assassin_tl píše:konig: jo a najdi video toho subaru na valcich... bude to pro tebe mozna dost prekvapive
no obe subaru co jsou v tom videu maj nejakej aktivni system, tzn neni tam holej diff ale taky to pomoci naky elektroniky brzdi protacejici se kola. ja ti proste rikam ze nejlepsi 4x4 system nemusi nutne znamenat ze je to system kterej nejlip sleze z valcu a kterymu se za kazdejch podminek porad tocej vsechny kola... to by nejlepsi system byl ten bez mezinapravovyho diffu a natvrdo zavarenejma napravovejma....
tyhle testy mi prijdou tak trosku zkresleny, vyberem aut treba... chci videt na valcich starsiho forestera /imprezu/ legacy bez stabilizacniho systemu... to sem myslel tim ze budes prekvapenej...
ja nemam potrebu hajit zbytek sveta proti subaru - doma subaru mame - ale dokladat ze subaru je nejlepsi a zbytek je smejd a dokladat to marketingovejma kecama a nesmyslnejma videama mi prijde jako ulet.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Deathlesspatron píše:Souhlasim ze misibusi a subaru umeji sportovni vozy a ikdyz mam bmw 325ix rozhodne rikam ze lancer ma dokonalej system 4x4 podivej se v top gearu zavodil na horach s lyzarem to mluvi za vse
zde je video jak funguje xdrive http://www.youtube.com/watch?v=NlUJPca0ePk a zde treba audi http://www.youtube.com/watch?v=_09y0SwOrkA