Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
sefin:
dela to odjakziva nebo po vymene svicek?
od reduktoru by mela vest hadice nekam za vahu do sani, neni na ni nejakej sroubek nebo ventil?
Na benzin to jede bez problemu?
rek bych, ze kdyz si nechas zrepasovat reduktor(tesneni, membrana), tak se to vyresi
k tem svickam:
zalezi na stavu zbytku zapalovaci soustavy i na kondici motoru,
takze co nekomu funguje bezchybne, s tim muze mit druhej na stejnym motoru problemy
dela to odjakziva nebo po vymene svicek?
od reduktoru by mela vest hadice nekam za vahu do sani, neni na ni nejakej sroubek nebo ventil?
Na benzin to jede bez problemu?
rek bych, ze kdyz si nechas zrepasovat reduktor(tesneni, membrana), tak se to vyresi
k tem svickam:
zalezi na stavu zbytku zapalovaci soustavy i na kondici motoru,
takze co nekomu funguje bezchybne, s tim muze mit druhej na stejnym motoru problemy
Kami1 píše:sefin:
dela to odjakziva nebo po vymene svicek?
od reduktoru by mela vest hadice nekam za vahu do sani, neni na ni nejakej sroubek nebo ventil?
Na benzin to jede bez problemu?
rek bych, ze kdyz si nechas zrepasovat reduktor(tesneni, membrana), tak se to vyresi
motoru problemy
Delalo to uz pred vymenou svicek. Ale tema to podle me neni.
Na benzin to nikdy nestreli, ale pri 5-6 tisicich otacek nekdy auto prestane akcelerovat. Jak uvolnim pedal a seslapnu znova tak to jede jak ma.
Tesneni a membrana je vymenena, ale problem to nevyresilo

vest hadice nekam za vahu do sani, neni na ni nejakej sroubek nebo ventil? - na tohle se musim jeste zajit kouknout. Ale myslim ze tam neco takoveho bude
Tak problem je asi vyresen.
Ted nevim jeslti to pojmenuju spravne, ale vymenila se tam nejaka "skrtici klapka" nebo neco takoveho. Bylo to elektronicke a spatne to pocitalo kolik paliva to ma pustit. Ted je to nastavene na pevno a zatim to jede jak ma.
280 kc i s praci
Jen mam pocit ze budu mit lehce vyssi spotrebu a semtam pohupujou otacky na volnobehu. Ale co uz.. stejne se uz koukam po necem silnejsim 
Ted nevim jeslti to pojmenuju spravne, ale vymenila se tam nejaka "skrtici klapka" nebo neco takoveho. Bylo to elektronicke a spatne to pocitalo kolik paliva to ma pustit. Ted je to nastavene na pevno a zatim to jede jak ma.
280 kc i s praci


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 06.12.2007 01:00
- Bydliště: Svitavy
No vono to dela ted po vymene te "skrtici klapky bo co to bylo" ale ten plynar mi rikal ze to muze delat...
Kazdopadne tohle uz nebudu dal resit. Chci s autem dojet jeste zimu a pak poridit jine. Ne ze by bylo extra spatne, ale proste chci mit v aute aspon central, el. okna a klimu.. bohuzel to me auto ma jen el. zrcatka...
Je to uplna soc vybava s nejslabsim motorem
Bratranek bude mit pristi rok ridicak tak mu ho chci nechat... Jako prvni auto a zadara mu bude stacit 
Kazdopadne tohle uz nebudu dal resit. Chci s autem dojet jeste zimu a pak poridit jine. Ne ze by bylo extra spatne, ale proste chci mit v aute aspon central, el. okna a klimu.. bohuzel to me auto ma jen el. zrcatka...
Je to uplna soc vybava s nejslabsim motorem


Hoši, absolvoval někdo z vás legální odstranění LPG z auta? Pokud ano, zajímá mě jak dotyčný servis vyřešil díry v sacím potrubí po vstřikovačích... Jestli je tam nechal a jenom vypojil konektor a přívod plynu, nebo je oddělal a nacpal tam nějakou gumovou ucpávku nebo tam (nedej bože) jednoduše zašrouboval šestku šroub?
Mám nově plyn, (v M60B30, sekvence TT), z počátku volnoběh houpal, po seřízení motor běží jako hodinky. Musel jsem taky koupit svíčky - mám BRISK SILVER 14 jsou super. Byly tam nějaký 4body jenže kolem 2 tisíc pod zátěží to trochu cukalo.
Jinak spotřeba necelých 13/100 s tím že to honím jak nadmutou kozu
)
dá se však i za 10/100.

Jinak spotřeba necelých 13/100 s tím že to honím jak nadmutou kozu

dá se však i za 10/100.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj kluci mám na vís dotaz, chastám se na koupi e38 740i a chtěl bych jí koupit z německa přímo přestavěnou na plyn. Viděl jsem že hodně z vás na plg jezdí tak bych chtěl znát váš názor jestli se na této koupi můžu něčím nachytat nebo jelikož to bude ze západu by tam měl být lepší systém popř jaké další otázky bych měl na prodávajícího směřovat a jak by měl na ně regovat???
Taky se chci zeptat zda se u motorů na lpg platí také ekodaň atd.. předem děkuji za odpověď
Taky se chci zeptat zda se u motorů na lpg platí také ekodaň atd.. předem děkuji za odpověď
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Zkontroluj si zapsání LPG v německém TP. Dolegalizace zde je možná, ale bylo by to dražší. Kup jen se sekvenčním systémem, starší systémy nebrat. Zkontroluj si datum platnosti nádrže, je jen na deset let, pak se musí vyměnit za novou. Ekodaň se asi platí, LPG zachová Euro-normu benzínové verze na kterou se roubuje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele: