Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Evergreen - koupě E39
V tom případě nechápu na co se ptáš?Nicméně dávej velkej pozor odkud a co tam leješ,ono to není o tom,že by to byla samo o sobě mrdka,tyhle díly zkrátka podléhají opotřebení,kvalita nafty u nás všobecně tomu neprospívá a pokud tam naleješ ještě omylem nějakej bordel,mohlo by to bejt nejdražší zadarmo v životě,protože ty díly jsou pekelně drahý,zvlášť v poměru k ceně auta.
Pokud už bych měl naftu zadarmo,volil bych nějakej nenáročnej turbodiesel.
Pokud už bych měl naftu zadarmo,volil bych nějakej nenáročnej turbodiesel.
Snejk píše:530D je největši mrdka v ktere sem kdy jel, nejede to, je to hlučne, nespolehlive a poruchove a kdzž to lechtaš tak to nežere ale jak to yačneš hnát (a to začneš protože to je liné) tak u ž to žere skoro jako moje 740 když ji neženu... a to co na te naftě ušetřiš těch par stovek za mesic tak si bud jisty že do servisu toho motoru daš ještě o řád vyšší částkufakt bezcenne auto. pokud to nebude top stav s najeto 0km nebo tesne po vymene všeho možneho.. tak je to k vyhozeni
ale no tak to zas přeháníš... 530d jede zhruba plus mínus stejně jako 528, má ale větší pružnost na vyšší stupně. Ale teď to hlavní: Náhodou jsem si dal trochu práci a zalistoval v katalogu pro nějaká čísla:
Akcelerace 80-120 km/h na 4. stupeň: 7,1 (740i 4,4) a 6,9 (530d)...
Takže asi tak to nejede...

milonovo píše:V tom případě nechápu na co se ptáš?Nicméně dávej velkej pozor odkud a co tam leješ,ono to není o tom,že by to byla samo o sobě mrdka,tyhle díly zkrátka podléhají opotřebení,kvalita nafty u nás všobecně tomu neprospívá a pokud tam naleješ ještě omylem nějakej bordel,mohlo by to bejt nejdražší zadarmo v životě,protože ty díly jsou pekelně drahý,zvlášť v poměru k ceně auta.
Pokud už bych měl naftu zadarmo,volil bych nějakej nenáročnej turbodiesel.
jakej je tom rozdil nenarocnej td?ja mam kvalitni naftu a tankuju si ju sam,,no tj jedno,,ja se proste jen ptal na 530d obecne ale tady uz to vzdavam,,ma to par lidi a ti co to nemaji tak na to jen kydaj spinu
O co Ti jde?Chceš slyšet že je to dobrý,když není?Proč myslíš že už to nemám?Když jsem po 525d skočil do Range Rovera s kterým jsem se po městě těžko vešel do 20ti a celkově do cca 16ti a pořád mi to přišlo slušný proti tomu dieslu kterej jezdil za 10+ostatní náklady-jen namátkou,jeden vstřik 9185,-cca nevím to přesně na korunu,ale +- 50.Já měnil jen 3.Čemuž předcházela diagnostika (1500?) a návštěva Bosch Diesel Servisu (kontrola na stolici cca 7000) Beze změn,váha vzduchu,čidlo tlaku v sání,to už nebyly takový investice,ale stejně to nebylo nic moc a v BMW se jim to zdálo dobrý.Mě ne.nicméně většina lidí se ani nesnaží to nějak ladit,protože ty prachy co do toho spadnou nestojej za to a prodá to.
Nenáročným turbodieslem jsem myslel něco konstrukčně staršího a spolehlivějšího,nicméně pokud si kradeš naftu sám a víš že je dobrá,tak to je bezpředmětná námitka.Každopádně pokud si to nevyzkoušel,jak můžeš říct,že to je kydání špíny,kup si ho a užívej.
Nenáročným turbodieslem jsem myslel něco konstrukčně staršího a spolehlivějšího,nicméně pokud si kradeš naftu sám a víš že je dobrá,tak to je bezpředmětná námitka.Každopádně pokud si to nevyzkoušel,jak můžeš říct,že to je kydání špíny,kup si ho a užívej.
sice jsem neměl naftu...žádnou,ale několik benzínových V6 a přesně ty argumenty co píšou kolegové byli podstatné pro pořízení benzínu. Je krásné platit u benzínky méně,ale následný servis v ročním zúčtování může být hrůza...co jsem měl (e32 735i;e28 535i;e30 325i a 323i;e36 325) tak se jen lil benzín a měnil se olej s filtrem samoszřejmě plná syntetika a nechat zahřát motor než se používalo plné spektrum otáček. Je to taky o tom,když se kupuje auto,poslouchat co to dělá při nastartování a když se zahřeje. Dále se taky musí s BMW umět jezdit aby ta spotřeba nebyla vysoká....kolega s práce jezdil za 14l s 318i a níž to prý nešlo,ale nevím jakým stylem s tím jezdil...
Kolegové radí 2,5tds...to bych nedoporučoval taky,jsou známé tím,že praskají nebo se kroutí hlavy......to už bych radši nějakého MB E220 a 190 D nebo VW s SDI
to MrDeath: v Německu je těch 325i dost (aspoň co jsem koukal na mobile.de a autoscout.de tak by M3maniac něco sehnal
Kolegové radí 2,5tds...to bych nedoporučoval taky,jsou známé tím,že praskají nebo se kroutí hlavy......to už bych radši nějakého MB E220 a 190 D nebo VW s SDI
to MrDeath: v Německu je těch 325i dost (aspoň co jsem koukal na mobile.de a autoscout.de tak by M3maniac něco sehnal
Asi máme různý mobile.de a autoscout.de, protože E46 325i Touring 2005 jsem tam našel s cenou do 11.000 Euro jedno a to zrovna neodpovídá požadavkům na výbavu. Minimálně tomu chybí vzadu elektrický stahování okýnek. Ještě jsem tam našel jedno za 12.000 Euro a to už mně připadá jako dost drahý a navíc s mizernýma fotkama.
tak já nevím,teď jsem si to projel a 102 nabídek od cca 6000,- eur do toho limitu 12001,- na 325i kombi s klimou a el.oknama
ale to beru jen jaká je možnost výběru,horší je to s 330i a proto jsem psal o kolegovi M3maniacovi,který by Ti řekl více a je tu na něj spousty chvály ohledně dovozu....možnost většího výběru než jen trh v CZ
ale to beru jen jaká je možnost výběru,horší je to s 330i a proto jsem psal o kolegovi M3maniacovi,který by Ti řekl více a je tu na něj spousty chvály ohledně dovozu....možnost většího výběru než jen trh v CZ
MrDeath píše:V pohodě, jenom mě to trošku zarazilo, že jich tam je tolik. Bohužel není, ale já nespěchám, k dispozici mám firemního trhače silnici Fabii 1.2HTP, takže to auto nemusím mít hned teď...
Zase pokud najedeš ročně 30tisic km a máš naftu zadara tak už je to taky o zapřemýšlení zda benál kterým projedeš 30 000km x 3kč jest 90 000kč ročně.
Nevim nevim. Zda už se nafta nevyplatí. Defakto za dva roky máš cenu auta.
Počítám 30kč litr benzínu. 10L spotřeba pruměr na sto.
Pokud bys koupil po prvním majiteli a bral kvalitní naftu do auta s aditivem tak by to mohlo vydržet 2roky. Nějakou libovější 530d pokud bys sehnal.
60tis. km jezdit a pak máš zase nové auto za 180tis. cca.
Chce si to spočítat. Záleží na tobě obě varianty mají smysl.
Znám člověka co má 530d a za 65tis. km na ni nedá dopustit. je to fakt o štěstí a naftě kterou bereš a taky aditiva zda přidáváš. Stím že CR je citlivé na tyto věci musíš počítat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 29.06.2007 00:00
- Bydliště: golden city
- Kontaktovat uživatele:
MrDeath píše:Mohli by mně prosím majitelé E39 v benzínu napsat spotřeby po městě? Údaj od BMW je jedna věc, reálný zkušenosti věc druhá...
ja mel 540i, manual...po Praze jsem s ni jezdil za 11,2, ale je fakt, ze jsem to nehonil a radil ve dvou tisicich (nebyla nutnost to tocit vic, pokud sem nemel naladu blbnout a honit nejaky tedeicka)...venku jsem jezdil rychleji jak 90 a spotreba se mi hybala kolem deseti
tedko mam 3,0dA...po Praze jezdim do deseti a venku kolem osmi...dlouhodoby prumer mam 9,4 (mimo mesto jezdim tak 110 a dalnice 150+). Momentalne me ceka vymena turba (novy stoji 38tis, parada), vstriky jsou zatim v poho, mam najeto lehce pres 200tis
pokud bych si tedko mel vybirat motor do e39, tak bud 3,0i a nebo 4,4i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 29.06.2007 00:00
- Bydliště: golden city
- Kontaktovat uživatele:
Snejk píše:530D je největši mrdka v ktere sem kdy jel, nejede to, je to hlučne, nespolehlive a poruchove a kdzž to lechtaš tak to nežere ale jak to yačneš hnát (a to začneš protože to je liné) tak u ž to žere skoro jako moje 740 když ji neženu... a to co na te naftě ušetřiš těch par stovek za mesic tak si bud jisty že do servisu toho motoru daš ještě o řád vyšší částkufakt bezcenne auto. pokud to nebude top stav s najeto 0km nebo tesne po vymene všeho možneho.. tak je to k vyhozeni
ja mel 540i manual, a na to, ze to melo 210 kW, tak to zase nejelo buhvijak...byl to tank, jelo to furt, o tom zadna, ale mel jsem z toho pocit, ze by ten motor mohl predvest vetsi porno. Tim ale skutecne nechci ani naznacit, ze to nejelo, jenom mi to proste prislo takovy "vlahy", cim jsem byl prekvapeny, tak byla spotreba - prumer jsem mel 11,2
ted mam 530dA, prumernou spotrebu mam 9,4 (prevazne mesto a dalnice, okresky jezdim malo) a nemuzu si stezovat...odeslo mi turbo, ale s tim clovek, kterej si kupuje turbomotor proste pocitat musi...kazdej motor ma nejaky mouchy. A ze je to hlucne? to uz fakt nemuzes myslet vazne

