Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#421 Příspěvek od Summi-X5 »

Andrea píše:ale ne takhle ne všechno špatně...:-) jen se, projevila svou nechut k lpg to je vše..tímto to uzavírám


To by ma zaujímalo, na čem slečna jezdí, keďže má také skúsenosti s LPG.
Mal som autá na benzín (napr. z tých silnejších AUDI A6 Allroad 2.7 biturbo, Passat 2.8 V6 Syncro) a aj diesel (napr. Audi A4 2.5 TDI Quattro).
Teraz 4,4i X5 a v pohode. Ak sa chcem vyšantiť tak nechám vypnuté LPG ale často je zapnuté a ten rozdiel ak mam plnú nádrž je na nerozoznanie.
Jediný problém čo mám je len časté tankovanie, keďže mám toroid len 70 l !!
Poznám chlapcov, čo si kúpujú najnovšie AUDIny a hneď si dávajú LPG.
Mám vyštudovanú technickú univerzitu "katedra motorových vozidiel", takže niečo o spaľovacích motorov viem, ale žeby LPG bolo na ...

Ak by slečna bola v blízkosti Brna, nech dá vedieť aby si vyskúšala silné auto na LPG a potom asi zmení postoj.

Jazdím ročne okolo 45000 km, takže ak jazdím s autom ktoré má 235 kW a spotrebu v prepočte ako 7,5 L benzínu, tak asi nie som blázon a ani socka, keďže prestavba V8 nieje najlacnejšia.
Na slovensku stojí 3500 €. (toroid, skryté tankovanie, atď.)
Už sa teším, keď si ku koncu roka kúpim X6 5,0i a jednoznačne si dám LPG!!!
Žiadne naftové 6_valce. V8 je stále len V8.

8)
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

#422 Příspěvek od Biturb »

Summi-X5 - :palec:
Hovi1
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 04.03.2010 01:00

#423 Příspěvek od Hovi1 »

Zdravím, tak se mi dnes konečně podařilo přečist celé toto vlákno. Chci si do mé čerstvě koupené 318tky e46 z německa nechat dát LPG, ale po přečtení tohodle vlákna, mám strach, aby na mojí lásce něco neposrali, 318tka zas tolik nežere a mě se investice vrátí asi až tak po roce a půl a když tu tak čtu všechny ty možné komplikace tak si říkám jestli mi to za to stojí..:?

píše se tu vesměs akorát o 3 servisech na přestavbu LPG z Prahy ale akorát o Harfě Neptun ( http://www.neptun-harfa.cz/ ) pozitivně i negativně, ale ta špona co přišla tomu subaru do motoru mě fakt odrazuje, ale zase si řikam že když už to takhle posrali tak už si daj bacha :-) ale zase ve srovnání s Brnem a Novým Jičínem vycházejí i o něco dráž, tak se chci zeptat nemáte někdo ještě nějaký dobrý tip na přestavbu v Praze?
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00

#424 Příspěvek od Unkwas »

Hovi1 píše:Zdravím, tak se mi dnes konečně podařilo přečist celé toto vlákno. Chci si do mé čerstvě koupené 318tky e46 z německa nechat dát LPG, ale po přečtení tohodle vlákna, mám strach, aby na mojí lásce něco neposrali, 318tka zas tolik nežere a mě se investice vrátí asi až tak po roce a půl a když tu tak čtu všechny ty možné komplikace tak si říkám jestli mi to za to stojí..:?

píše se tu vesměs akorát o 3 servisech na přestavbu LPG z Prahy ale akorát o Harfě Neptun ( http://www.neptun-harfa.cz/ ) pozitivně i negativně, ale ta špona co přišla tomu subaru do motoru mě fakt odrazuje, ale zase si řikam že když už to takhle posrali tak už si daj bacha :-) ale zase ve srovnání s Brnem a Novým Jičínem vycházejí i o něco dráž, tak se chci zeptat nemáte někdo ještě nějaký dobrý tip na přestavbu v Praze?


Mám sice přestavbu u Neptun Harfa ale, ale rozhodně bych ti doporučil zeptat se na http://www.autogascoubal.cz/ . Maji skvělej přístum k zákazníkům a jsou hodně rychlí. Kámoš tam jezdí s Astrou a nemůže si je vynachválit. Když měl nějaký problém ráno tam auto dal a odpoledne si pro něj jel. Pokud si nějaký servis s LPG neví rady tak pak stejně odkazuje na Coubala.
Boldor
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Bydliště: Praha..Příbram..
Kontaktovat uživatele:

#425 Příspěvek od Boldor »

Ahoj plyňáci.. :wink: Máte někdo zkušenost s iridiovýma svýčkama u LPG?Měli by dávat silnější a jednotnou jiskru a taky teplotní odolnost je snad vyšší,což je pro plyn dobrý. A ze států se dají sehnat skoro za cenu obyčejných.. :idea:
Pokud mi to nikdo nevymluví, jdu do toho a dám vědět.. :)
BMWdejf
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 21.08.2007 00:00

#426 Příspěvek od BMWdejf »

Ahoj,
zdravím všechny měl bych na vás prosbu potřeboval bych poradit co udělat s kompresorem niva abych mohl dát triodiní nádrž co možná největší.
Jestli tady už někdo takovou přestavbu má tak bych byl rád za jakýkoliv nápad a zkušenost jak přichitit kompresor v boční kapsy. Pokud by byly i nějaké fotky bylo by to fajn. Jinak jestli může někdo doporučit nějakou firmu na přestavbu v oblasti Praha, Kolín a Kutná Hora.

Díky moc všem
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#427 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Boldor píše:Ahoj plyňáci.. :wink: Máte někdo zkušenost s iridiovýma svýčkama u LPG?Měli by dávat silnější a jednotnou jiskru a taky teplotní odolnost je snad vyšší,což je pro plyn dobrý. A ze států se dají sehnat skoro za cenu obyčejných.. :idea:
Pokud mi to nikdo nevymluví, jdu do toho a dám vědět.. :)

jdi do toho nic lepšího jsem v M52 neměl a objednával jsem je na eBayi z Anglie a vyšly snad 180kč za jednu
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Boldor
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Bydliště: Praha..Příbram..
Kontaktovat uživatele:

#428 Příspěvek od Boldor »

Díky chlape... :cool2:
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#429 Příspěvek od atimen »

Je něaký citelnáý rozdíl mezi origo NGK (NGKBKR6EK) a tady těma iridiovýma svýčkama ?
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#430 Příspěvek od Summi-X5 »

BMWdejf píše:Ahoj,
zdravím všechny měl bych na vás prosbu potřeboval bych poradit co udělat s kompresorem niva abych mohl dát triodiní nádrž co možná největší.
Jestli tady už někdo takovou přestavbu má tak bych byl rád za jakýkoliv nápad a zkušenost jak přichitit kompresor v boční kapsy. Pokud by byly i nějaké fotky bylo by to fajn. Jinak jestli může někdo doporučit nějakou firmu na přestavbu v oblasti Praha, Kolín a Kutná Hora.

Díky moc všem


Kukni si túto stránku:
http://www.lpgservis.cz/reference/bmw-x5-44-210-kw/
Aj mne tam montovali LPG a presúvali NIVO_kompresor.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#431 Příspěvek od Brátn Moderátor »

atimen píše:Je něaký citelnáý rozdíl mezi origo NGK (NGKBKR6EK) a tady těma iridiovýma svýčkama ?

když mi je DC tenkrát z eBaye kupoval, tak je koupil myslím i G_D, tak se zkus poptat i jeho, ale za mě jednoznačná změna, chod motoru se zlepšil a to hlavně díky tomu, že není nad jednu jiskru z jednoho tenkého "konektoru" než originál BMW svíčky s dvojitým "uzeměním" jinak jezdím s nima už cca půl roku a dělají mi jen radost
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#432 Příspěvek od fimima »

Tak pokukuji po svíčkách a spekuluji jestli to bude těma svíčkami.
Auto nemám dlouho,koupil jsem ho nedávno,ale trápí mě jeden problém.Za studena to nejede ani za svatého,cuká se to a škube tím jako blázen.To trvá cca minutku než se zahřeje a pak jede naprosto bez problému či už na plyn nebo benzín.Je to 4,4 a jinak mám z auta radost,můj první osmiválec.
Neměl jste někdo něco podobného? :(
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#433 Příspěvek od Brátn Moderátor »

pokud to není jen u lpg, tak to řeš přímo v kategorii vozu a prvně si projdi možnosti co najdeš ve vyhledávání a diagnostika nikdy neškodí :wink:
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#434 Příspěvek od fimima »

Bratn píše:pokud to není jen u lpg, tak to řeš přímo v kategorii vozu a prvně si projdi možnosti co najdeš ve vyhledávání a diagnostika nikdy neškodí :wink:

jo poptám se v jiné kategorii,jenom jsem nevěděl jestli to nemá návaznost na LPG...
Už jsem slyšel hlášky typu "vyhod LPG a auto pojede krásně"
540iAT
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pát 02.01.2009 01:00
Bydliště: Pardubicko

#435 Příspěvek od 540iAT »

Zdar!

Mám ve své 540i (r.v.00 - předface) LPG a mám problém s tím, že mi to na LPG jede jen když mám topení naplno, s největší pravděpodobností je to špatně napojené na okruh vody, tak by mě zajímalo, kde přesně to máte vy, kterým to chodí bez problémů, napojené na vodu.

Díky za info!
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#436 Příspěvek od ACDC »

Když mi do 535i (1997) montovali plyn,tak to také zkonili.Možná to bylo tím,že mám nezávislé topení a to na ně bylo trochu moc.Mě to napojily oba konce na studenou a jezdilo to různě náhodně.Takže jsem to prolezl,napojil sám a naprosto OK...U tebe to vypadá,že to dali na větev topení. 1reklamace 2 udělat sám,popř jim dát návod.
540iAT
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pát 02.01.2009 01:00
Bydliště: Pardubicko

#437 Příspěvek od 540iAT »

Nezávislé topení nemám, ale mám ten latentní výměník tepla, což inženýry od LPG asi taky trochu zmátlo. Pokud topím na plno, tak LPG frčí absolutně bez problémů, ale jak to stáhnu o pár stupňů, tak je problém.
Moc těm okruhům nerozumím, tak ani netuším, kde to správně napojit, potřeboval bych to polopaticky vysvětlit, připadně nafotit místo správného napojení..
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ

#438 Příspěvek od Alp Čestný člen »

celkem jednoduse, vzadu na motoru jsou 2 hadice. Na obe dat Tecka a privest do reduktoru ... neni na tom moc co zkonit. Jedno je tepla voda z motoru a druhy vracecka zpatky do motoru. Nezalezi na poradi co kam se zapoji.
Aleš
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 19.09.2003 00:00
Bydliště: Praha

#439 Příspěvek od Aleš »

Zdravím, mám potíže s výše popsanou kombinací. Škube to i na dálnici ve 140 i ve městě, na tempomat i bez. Byl jsem s tím i na Harfě a nic. Na benzín jede parádně. Máte nějakej nápad? Díkes Aleš.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#440 Příspěvek od kourk »

Jak je to se systemem magic?? chtel sem dát do auta plyn. a mam možnost zajímavé nabídky s tímhle systemem. Pár stránek dřív někdo napsal že je to nejhorší system. chtel bych to prosím objasnit. děkuji.
Odpovědět