zajimalo zda je mozne predelat anglickou verzi m3 e36 na evropskou
tusim ze se tam musi vymenit palubka rizeni svetla sterace asi i mezistena
brzdove trubky
ale jde mi spis oto jak je to s eletrikou zda je jen prodlozena aby dosahla v pravo do pristrojovky
nebo bude jenodusi zastavet vse do evroske kastle jinak kastle m3 a 328 kupe sjsou stejny neboto tam chyby nejaky dulezity prvky ktery nejdou dodelat diky za nazor
cece jednou se to tu uz resilo , nejjednodusi bude kdyz z anglicke verze pouzijes jen motor , kardan s prevodovkou atd + podvozek s brzdama , mozna nektery veci budou motorove prehozeny zrcadlove kvuli rizeni ,ale jestli budes mit dlouho chvili mozna to najdes , kazdopadne levnejsi bude ve vysledku koupit euro verzi pokud ta anglicka nebude za fakt smesnej pakatel
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:cece jednou se to tu uz resilo , nejjednodusi bude kdyz z anglicke verze pouzijes jen motor , kardan s prevodovkou atd + podvozek s brzdama , mozna nektery veci budou motorove prehozeny zrcadlove kvuli rizeni ,ale jestli budes mit dlouho chvili mozna to najdes , kazdopadne levnejsi bude ve vysledku koupit euro verzi pokud ta anglicka nebude za fakt smesnej pakatel
Trhyy píše:Tak nevim, pořád mam za to že hezká 3.0 je 200.000kč+ a 3.2 250+
tak pokud mas hodne peknou kastlu do ktere to chces dat tak se tak uvazovat da jo ,ale tych penez pokud si to nedelas sam za to das mraky no... nebo neco tuknutyho , ale pak to neni stejnak origo a hodnota toho je pak ve vysledku jinde , kazdopadne ani papirove to nesedi , coz je jak problem pri stk pak treba pri nehode tezko rict jestli prestavba na M3 jde oficielne papirove
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Oficiální přestavba jde,ale musí se zajet do Prahy na special STK,ted nechci kecat co to stk a schválení stojí,ale mám pocit,že je to okolo 15tis.
Technici si to vezmou na linku a prohledají to opravdu dukladně,už jsem pár aut překopaný z angličana viděl ale jestli můžu radit,tak se na to vykašli.
Angličan má těch věcí uplně jinak opravdu dost,příčka mezi motorem a kabinou,brzdové trubky, komplet interier,světla,řízení,el.svazek, vývod na lanovody je na druhou stranu,je toho opravdu dost,musel bys k tomu mít druhou M3 třeba uplně rostřelenou,protože se pak dostaneš do situace,že v tom bude už peněz,že by sis za to koupil celou bez práce a budeš furt dokupovat nějakej plasty,držák něčeho,blbost na cokoliv a furt jenom peníze poletí.
A na tom stk se s tebou tady moc mazlit nebudou,pokud nebudeš mít např.originál držáky na brzdové trubky pod autem,tak tě vyhodí...
Kontrolují vše.....
Jinak kastle všech coupe jsou stejná,pouze 4.válec má v motorovém prostoru držák na baterku,který jde odvrtat.
A pokud by ses rozhodl,že do toho půjdeš a uděláš to,tak ve finále máš stejně bastla,kterýho pak už jen těžko prodáš.
Dovést angličana se vyplatí , když už máš M3 a posere se ti motor,pak to má smysl, že si necháš motor a zbytek auta rozprodáš po dílech ,tak pak z toho dostaneš větší část peněz,ale na přestavbu se vykašli.
Strávíš na tom tolik času a dáš do toho peněz,že se to opravdu nevyplatí.
[quote="LiborM"]Oficiální přestavba jde,ale musí se zajet do Prahy na special STK,ted nechci kecat co to stk a schválení stojí,ale mám pocit,že je to okolo 15tis. .....
Oficiální přestavba aut z pravostraného na levostrané řízení v ČR nejde! A to zejména z důvodu nutnosti zásahu do karoserie (výměna mezistěny) to vám výhradní zastoupení nepovolí!... pár aut tady jezdí,(nejvíce Octavie)ale to jsou černoty u kterých nidko nezkoumal VIN,pak se na tyto praktiky přišlo a bylo po.
Existuje možnost přihlášení vozidla s pravostraným řízením u nás v ČR.Ale je to opravdu dost velký problém.Žadatel musí být budˇ Angličan s přechodným pobytem v ČR,nebo Čech s přechodným pobytem v Anglii.Dále musí být na vozidle udělány úpravy a to na vnější osvětlení (přední světla) a výhled (zpětná zrcátka) s těmito úpravami se pak musí do Výzkumného ústavu,pak klasická STK.
Přihlašovali jsme takto obytňák,kde tedy museli být ještě revize na elekroinstalaci (220V) a trvalo to asi 6.měsíců.
Finančně to levněji určitě nevyjde za 100.000kč (3.200-3.500Liber) koupíš tak 3.0 který bude mít najeto min. 150.000mil a v žalostném stavu...