Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ethanol E85
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Kontaktovat uživatele:
jo skusenost mam pri michani 1:1 jede auto uplne normalne jen me se spotreba zvysila cca2l/100KM coz mi prislo dost pri cene etanolu 22,50 za 700kc/30l plus 32 za benzin 960kc/30L toje 1660 a nadrž benzinu za 1920 to mas rozdil 260kc oproti benzinu ktomu si pripocti tu vysi spotrebu ja na nadrz bezne najedu 600KM a s etanolem byl problem se dostat 500km takze vysledek je ten ze usetris 50kc
ale mit fildu tak to tam liju cisty 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Kontaktovat uživatele:
sa-tan666 píše:jo skusenost mam pri michani 1:1 jede auto uplne normalne jen me se spotreba zvysila cca2l/100KM coz mi prislo dost pri cene etanolu 22,50 za 700kc/30l plus 32 za benzin 960kc/30L toje 1660 a nadrž benzinu za 1920 to mas rozdil 260kc oproti benzinu ktomu si pripocti tu vysi spotrebu ja na nadrz bezne najedu 600KM a s etanolem byl problem se dostat 500km takze vysledek je ten ze usetris 50kcale mit fildu tak to tam liju cisty
zdar Satane

kdyz to nalejes cisty do fildy tak budes skakat jak na trampoline


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
tady jde o výhřevnost a ne o oktany (ty určujou její využití)jirkabmwostrava píše:AHOJ VZDYT ETANOL MA 109 OKTANUVR píše:natankoval jsem v poměru 30litrů benzinu a 20l. E85...a jak tak koukám taky budu rád když najedu 500km... výkonově prakticky stejný, spotřeba o dost vyšší.
na levé straně klávesnice máš tlačítko
|Caps|
|Lock|
, zmáčkni si ho prosím tě (to tlačítko)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 23.11.2010 01:00
cau takze etanol e 85 se do bmw asi moc nehodi.Je ale divne ,ze lide si ho vychvaluji ve favoritu,felicii v oplu vectra.Ja bych to tam dal ale mam strach z poskozeni motoru.A jestli usetrim 50kc na 60 litrove nadrzi,tak se to nevyplati.Mam bmw 318 i e-36 r.v. 1993. dikes za pripadne dalsi nazory a zkusenosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Trochu opráším debatu,chci se zeptat,jestli má někdo zkušenosti s touto přestavbovou sadou http://www.bioethanole85.cz Co jsem tady zatím četl,tak všichni akorát dělali poměry,což je prý neefektivní a má za následek pouze vyšší spotřebu,takže mě zajímá,jestli má někdo přímo tu krabičku od nich
Případně samozřejmně nějaké uživatelské postřehy...Díky

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, cena jednotky 12k + cena montáže 3k Kč, to už je polovina ceny konverze na LPG.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:No nevím, cena jednotky 12k + cena montáže 3k Kč, to už je polovina ceny konverze na LPG.
Tam píšou,že montáž lze provést i svépomocí viz.
Pokud jste alespoň průměrně zruční a trochu se vyznáte v elektroinstalaci automobilu, tak konverzi zvládnete za pomocí podrobného instalačního návodu sami. Pro instalaci budete potřebovat:
1.Malý šroubovák (2-3 mm hrot) pro nastavení potenciometru
2.Sada běžných automobilových kabelových konektoru a montážních oček
3.Krimpovací (lisovací) kleště
4.Nůž
5.Kabel (délka přibl. 2-4 m, průřez 1,5 mm2)
6.Multimetr
7.Lepící páska
8.Diagnostický přístroj pro vymazání příp. chybových hlášení během kalibrace zařízení (sytá/bohatá směs atd.)
V opačném případě doporučujeme se obrátit na některého našeho smluvního partnera nejlépe ve Vašem regionu, který montáž provede. U servisů uvedených v sekci Partnerské servisy zaručujeme, že mají s přestavbami dostatečné zkušenosti
Takže když má člověk známýho s dialýzou,příp. kamaráda mechoše,tak si myslím,že by nemusel vyhazovat trojku do luftu..?!Nehledě taky na to,že 12tis.kč je cena jednotky za 5-8 válcový motory,na 4-vál stojí 8300kč,no a když budu chtít na 8-vál LPG,tak ty levnější a méně kvalitní systémy začínaj od 35tis.kč a lepší např.od Prince od 40tis.kč vejš.Takže to už je fakt rozdíl si myslím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:Jenže né každý LPG zkousne, tohle je přecejen daleko menší zásah do auta. Ale cena mi příjde taky docela vysoká...
Přesně tak,já bych si do auta např.nenechal instalovat LPG právě z důvodu spousty nevratných změn,auto je provrtaný jak cedník,pro případný pozdější prodej to může hrát negativní roli.Tohle je jen na štekry,vyndat,zandat,což se mi velmi líbí...




trochu to řešíme v práci , kolega si to bude montovat do medvěda
clk 230kompressorr , a podle výsledku to nasypu do volva , jinak cena 8300 za jednotku do 4 válce je moc, dá se to koupit za 2tis. u zdroje
jednotku už sem měl v ruce i rozebranou, přímo tuhle
http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Felda na to jezdí jedna báeň
akorat musiš vyměnit po nějakých km palivový filtr. uvolní to prej nějakej usazenej bordel( jen aby to neuvolnilo víc věcí)
jo a jinak se toho trochu bojím a moc tomu nevěřím, až co se ukáže

clk 230kompressorr , a podle výsledku to nasypu do volva , jinak cena 8300 za jednotku do 4 válce je moc, dá se to koupit za 2tis. u zdroje
jednotku už sem měl v ruce i rozebranou, přímo tuhle
http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Felda na to jezdí jedna báeň
akorat musiš vyměnit po nějakých km palivový filtr. uvolní to prej nějakej usazenej bordel( jen aby to neuvolnilo víc věcí)
jo a jinak se toho trochu bojím a moc tomu nevěřím, až co se ukáže
